Τώρα είναι 22 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 666 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 141 42 43 44 45 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Ιουν 2018
Δημοσιεύσεις: 7
Moto: yz125 '94
βρήκα τις παρακάτω ρυθμίσεις για το 125cc με 35ή36 καρμπ
Main Jet 330
Pilot Jet 15
Needle STOCK
Clip Position 3RD
Air Screw 1.5 out

και αυτες για το 250cc με 38αρι καρμπ
Main Jet 360
Pilot Jet 45
Needle STOCK
Clip Position 3RD
Air Screw 1.5 out

καμια ιδεα στο τι να δοκιμάσω?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1054
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
strmantz έγραψε:
βρήκα τις παρακάτω ρυθμίσεις για το 125cc με 35ή36 καρμπ
Main Jet 330
Pilot Jet 15 το 15 μου φαινεται λίγο ή λάθος.. ξεκίνα με 40 και βλέπεις...
Needle STOCK
Clip Position 3RD
Air Screw 1.5 out

και αυτες για το 250cc με 38αρι καρμπ
Main Jet 360
Pilot Jet 45
Needle STOCK
Clip Position 3RD
Air Screw 1.5 out

καμια ιδεα στο τι να δοκιμάσω?
Μην περιμένεις να σου πεί κανένας ενα "standard" jetting.. Ειναι συνδυασμός πολλών παραγόντων, ακόμη και προσωπικού. Ξεκίνα με 330/40/ A.Scr 1 out και βλέπεις..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1054
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
https://www.revzilla.com/assets/0000/95 ... 961998.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Μπορει να κανω και λάθος, μιας και στην FMF δίνουν 320-330/15-20 main & slow.. Εχει και power jet - κατι παίζει.. (?)

Κάτσε να σου πουν και τα παιδιά.. (Βύρωνας, Σωτήρης, κλπ)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
Γιώργο είναι Mikuni, χρησιμοποιεί διαφορετικά νούμερα για jet sizing όπως και για τις βελόνες.

@strmantz
Βασικά "έμπλεξες" κυριολεκτικά γιατί υπάρχουν παλιά και νέα ΤΜΧ τα οποία δουλεύουν με διαφορετικά ζιγκλέρ νούμερα για να έχουν ιδια παροχή καυσίμου. Εαν συγκρίνεις ανα χρονιές τα 125 τα οποία φοράνε ΤΜΧ δες παρακάτω

125 '94
17.5 pilot
300 main

250 ΄94
30 pilot
330 main

125 '00
50 pilot
390 main

125 '05
42.5 pilot
450 main

125 '10
45 pilot
400 main

Είναι πολύπλευρο το θέμα αλλά όπως καταλαβαίνεις προφανώς η Mikuni χρησιμοποιεί διαφορετικά needle jet's ανά χρονιές για αυτό και οι μεγάλες διαφορές στα main jet. Eπίσης τα πρώτα είχαν διαφορετικό slide οπότε αλλάζει και το design του cut away άρα και μικρότερα νούμερα pilot jet. Εαν βάλεις φωτογραφίες του slide θα καταλάβουμε εαν το 38αρι που έχεις είναι το νέο οπότε δουλεύει με τα νούμερα 45-50 pilot 390-450main. Βασικά για αρχή πρέπει να βρείς απο ποιά χρονιά & μοντέλο είναι το 38'αρι που έχεις και τι ζιγκλέρ/βελόνα φοράει τώρα.

Επίσης πολύ βασικό να συγκρίνεις τις δύο βελόνες μεταξύ τους, κυρίως διαβασε τα νούμερα τους και δες εαν το μήκος τους είναι ίδιο η εαν υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους, βάλε φωτογραφίες.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
Φωτογραφία απο '94 παλιό TMX με δύο τα βιδάκια στο καπάκι του slide να είναι Διαγώνια


[ img ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Ιουν 2018
Δημοσιεύσεις: 7
Moto: yz125 '94
ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας για αρχή! το slide που φοραει ειναι αυτο! οσο για την βελονα δεν θυμαμαι τι εχει και δεν το εχω μπροστα μ να δω τωρα


Συνημμένα:
[ attachment ]
s-l500.jpg [ 11.88 KiB | Προβλήθηκε 440 φορές ]


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος strmantz την 04 Ιουν 2018, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
ΤΜΧ απο ΥΖ125 '95-'98 με άλλο τύπο ΤΜΧ και slide (pilot 55/main 350) διαγώνιες βίδες καπάκι slide προς το κέντρο

[ img ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Byron την 04 Ιουν 2018, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
TMX YZ125 '99 και μετά, διαφορετικο καπάκι slide (οι βίδες στην ίδια ευθεία) και slide

[ img ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Ιουν 2018
Δημοσιεύσεις: 7
Moto: yz125 '94
εχω το 2ο!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
strmantz έγραψε:
ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας για αρχή! το slide που φοραει ειναι αυτο! οσο για την βελονα δεν θυμαμαι τι εχει και δεν το εχω μπροστα μ να δω τωρα
Ωραία οπότε τώρα έχουμε ενα μπούσουλα για το 125 και το Jetting που έχουν οι χρονιές '95-'98 με το 35αρι Mikuni TMX Pilot 50-55 main 330-350.

Λύσε το 38αρι και το 35αρι που έχεις και δες τι ζιγκλέρ φοράνε, τσέκαρε τις βελόνες και πες μας τα νούμερα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1054
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Γιώργο είναι Mikuni, χρησιμοποιεί διαφορετικά νούμερα για jet sizing όπως και για τις βελόνες.
Τα ειχα περάσει κ 'γώ με τα DT, WR και δεν θέλω ούτε να τα θυμάμαι....

:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers:


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geormpal την 04 Ιουν 2018, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Ιουν 2018
Δημοσιεύσεις: 7
Moto: yz125 '94
Byron έγραψε:
strmantz έγραψε:
ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας για αρχή! το slide που φοραει ειναι αυτο! οσο για την βελονα δεν θυμαμαι τι εχει και δεν το εχω μπροστα μ να δω τωρα
Ωραία οπότε τώρα έχουμε ενα μπούσουλα για το 125 και το Jetting που έχουν οι χρονιές '95-'98 με το 35αρι Mikuni TMX Pilot 50-55 main 330-350.

Λύσε το 38αρι και το 35αρι που έχεις και δες τι ζιγκλέρ φοράνε, τσέκαρε τις βελόνες και πες μας τα νούμερα.
καλως! θα σας εχω αυριο απαντησεις για το τι φορανε τωρα μεσα! παντος το τι φορανε στανταρ μπορω να σας πω


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 04 Μάιος 2014
Δημοσιεύσεις: 8
Moto: Ktm Exc250
Τοποθεσία: Πειραιας
Καλησπερα σε ολους..

Θελω τα φωτα σας στο jetting του Ktm Exc 250 2006.. Καθε 3-5ωρες μου λαδωνει το μπουζι. (2% Denicol βαζω)
Μπορειτε να μου προτεινετε ενα setup με βελονα-ζιγκλερ να αγορασω γτ απ οτι διαβαζω τα εργοστασιακα ειναι πολυ πλουσια.
Και αν ξερετε καποιο μαγαζι συγκεκριμενο..

Ευχαριστω :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2922
Για να σε βοηθήσουμε, πρεπει να λύσεις το καρμπυρατερ και να μας πεις νουμερα ζιγκλερ που έχει, ειδικά εαν δεν είναι πρώτο χέρι η μοτο ποτε δεν ξέρεις τι μπορεί να έχει κάνει ο προηγούμενος. Τι βελόνα φοράει και θέση, βίδα αέρα ποσες στροφές είναι έξω - επίσης να τσεκάρεις και το ύψος φλοτερ και τι μπουζί φοράει.

Δεν έχει να κάνει με το λάδι και ποσότητα που χρησιμοποιείς.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Ιούλ 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 04 Μάιος 2014
Δημοσιεύσεις: 8
Moto: Ktm Exc250
Τοποθεσία: Πειραιας
Byron έγραψε:
Για να σε βοηθήσουμε, πρεπει να λύσεις το καρμπυρατερ και να μας πεις νουμερα ζιγκλερ που έχει, ειδικά εαν δεν είναι πρώτο χέρι η μοτο ποτε δεν ξέρεις τι μπορεί να έχει κάνει ο προηγούμενος. Τι βελόνα φοράει και θέση, βίδα αέρα ποσες στροφές είναι έξω - επίσης να τσεκάρεις και το ύψος φλοτερ και τι μπουζί φοράει.

Δεν έχει να κάνει με το λάδι και ποσότητα που χρησιμοποιείς.
Κατ αρχην σε ευχαριστω.
Δεν ειναι πρωτο χερι και επειδη δεν ξερω τι εχει γινει στο παρελθον θελω να τα αλλαξω ολα βελονα-ζιγκλερ.
Δεν το εχω λυσει ακομη για να δω τι φοραει απλα θελω αν υπαρχει μια "συνταγη" να τα βρω ολα και να ξεκινησω απο εκει να εχω σαν βαση.


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 666 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 141 42 43 44 45 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com