Τώρα είναι 16 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 27 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 904
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Υπάρχει κάποιο κιτ που να κάνει τον συμπλέκτη πιο μαλακό :?: Αν ναι, πού θα το βρώ?Το μηχανάκι είναι ΥΖ 250 δίχρονο του 2003. :handgestures-thumbup:

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
http://www.mooseracing.com/catalog.jsp? ... tartPage=1

Πρέπει να υπάρχει και ευρώπη. http://www.trialsbits.co.uk/product_inf ... cts_id=194

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 08 Φεβ 2010
Δημοσιεύσεις: 1371
Moto: ΥΑΜΑΗΑ
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Berg έγραψε:
Το έχει ο καρρερ :obscene-drinkingcheers:

_________________
Δεν μπορείς εσύ να κλ@σεις, και κουλούρια θες να πλάσεις.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 904
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Ευχαριστώ :greetings-waveyellow: Θα το ψάξω αύριο κιόλας. :obscene-drinkingcheers:

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 4116
Moto: DL 650 V-strom
Τοποθεσία: ΣΥΡΟΣ
Ψάξε και στο http://www.racerx.gr" onclick="window.open(this.href);return false; του φίλου μου Βαγγέλη και θα σε φτιάξει!

_________________
Ο Παλούκι-Λουκ....


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 904
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Έβαλα το κιτ της moose και είδα πολύ μεγάλη διαφορά :handgestures-thumbup: Πρίν την τοποθέτηση, τραβούσα την μανέτα του συμπλέκτη με 3,8 kg βάρος.(Δεν είχα δυναμόμετρο να μετρήσω newton και χρησιμοποίησα την ζυγαριά που ζυγίζουμε το αρνί το Πάσχα :shifty: )Μετά την τοποθέτηση η έλξη μειώθηκε ακριβώς στα 2,0 kg.Ένα μέγεθος βελτίωσης περίπου 40 με 45% :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 16
Moto: G450X, F650GS Twin
Από ότι κατάλαβα αυτό μειώνει την διαδρομή του συμπλέκτη (δεν εννοώ την διαδρομή της μανέτας)
Οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 593
Moto: exc 250 10'
Τοποθεσία: Αθήνα
οχι τιποτα δεν μειωνει, ακριβως ιδια ειναι.
κανει μεγαλυτερο μοχλο στη μανετα και γινεται πιο μαλακο.
φαντασου μια βαρια πορτα να την σπρωχνεις απο το κεντρο και μετα να την σπρωχνεις απο την ακρη.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 16
Moto: G450X, F650GS Twin
makis6v έγραψε:
οχι τιποτα δεν μειωνει, ακριβως ιδια ειναι.
κανει μεγαλυτερο μοχλο στη μανετα και γινεται πιο μαλακο.
φαντασου μια βαρια πορτα να την σπρωχνεις απο το κεντρο και μετα να την σπρωχνεις απο την ακρη.
Ακριβώς αυτό λέω, και την πόρτα αν την σπρώξεις από την άκρη την ίδια απόσταση από ότι στην μέση θα χρειαστείς λιγότερη δύναμη αλλά θα κάνει και μικρότερη διαδρομή :think:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 593
Moto: exc 250 10'
Τοποθεσία: Αθήνα
η πορτα ειναι πολυ απλοικο παραδειγμα και η διαδρομη ειναι ιδια. το τοξο αυξανεται.
πατα το συμπλεκτη απο τη μεση και μετα απο την ακρη. η διαδρομη ειναι ιδια αλλα η δυναμη αλλαζει. got it?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 01 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 591
Moto: Beta 250RR MY14
MSR Pro Raptor

[ img ]

The top position gives you increased cable pull
The middle position is the same as a standard lever assembly
The bottom position provides an easy pull (325% less effort)

_________________
[ img ][ img ][ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 16
Moto: G450X, F650GS Twin
nasos έγραψε:
MSR Pro Raptor

[ img ]

The top position gives you increased cable pull
The middle position is the same as a standard lever assembly
The bottom position provides an easy pull (325% less effort)
Εδώ φαίνεται ευκολότερα ότι η διαδρομή που θα κάνει ο συμπλέκτης (στην καμπάνα εννοοώ) θα είναι αντίστοιχα μικρότερη...
Αν μετρήσεις δηλαδή στην άλλη άκρη της ντίζας η απόσταση τραβήγματος στην κάτω θέση θα είναι μικρότερη.
Γιαυτό ρωτάω και παραπάνω το φίλο που το τοποθέτησε, οι ταχύτητες μπαίνουν το ίδιο εύκολα η γρατζουνάν και μακροχρόνια θα έχει πρόβλημα με το σαζμάν ;)
got it? :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Φεβ 2011
Δημοσιεύσεις: 593
Moto: exc 250 10'
Τοποθεσία: Αθήνα
kilias έγραψε:
nasos έγραψε:
MSR Pro Raptor

[ img ]

The top position gives you increased cable pull
The middle position is the same as a standard lever assembly
The bottom position provides an easy pull (325% less effort)
Εδώ φαίνεται ευκολότερα ότι η διαδρομή που θα κάνει ο συμπλέκτης (στην καμπάνα εννοοώ) θα είναι αντίστοιχα μικρότερη...
Αν μετρήσεις δηλαδή στην άλλη άκρη της ντίζας η απόσταση τραβήγματος στην κάτω θέση θα είναι μικρότερη.
Γιαυτό ρωτάω και παραπάνω το φίλο που το τοποθέτησε, οι ταχύτητες μπαίνουν το ίδιο εύκολα η γρατζουνάν και μακροχρόνια θα έχει πρόβλημα με το σαζμάν ;)
got it? :obscene-drinkingcheers:
στη συγκεκριμενη μανετα εχεις δικιο αυτο γινεται.
η moose racing ομως που ειναι το θεμα μας εχει ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΧΛΙΣΜΟ με ΙΔΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
καληνυχτα συνεχεια αυριο.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 27 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 16
Moto: G450X, F650GS Twin
makis6v έγραψε:
kilias έγραψε:

Εδώ φαίνεται ευκολότερα ότι η διαδρομή που θα κάνει ο συμπλέκτης (στην καμπάνα εννοοώ) θα είναι αντίστοιχα μικρότερη...
Αν μετρήσεις δηλαδή στην άλλη άκρη της ντίζας η απόσταση τραβήγματος στην κάτω θέση θα είναι μικρότερη.
Γιαυτό ρωτάω και παραπάνω το φίλο που το τοποθέτησε, οι ταχύτητες μπαίνουν το ίδιο εύκολα η γρατζουνάν και μακροχρόνια θα έχει πρόβλημα με το σαζμάν ;)
got it? :obscene-drinkingcheers:
στη συγκεκριμενη μανετα εχεις δικιο αυτο γινεται.
η moose racing ομως που ειναι το θεμα μας εχει ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΧΛΙΣΜΟ με ΙΔΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
καληνυχτα συνεχεια αυριο.
Από όσο γνωρίζω η moose με την ίδια πατέντα λειτουργεί (του μοχλού), όπως και στην παρακάτω φωτογραφία που επισυνάπτω.
http://www.onestopmotorcycles.com/image ... ctid=16198" onclick="window.open(this.href);return false;
Αυτός είναι και ο λόγος που στο site της γράφει (Verify full clutch disengagement before riding)
Αν τώρα κάνω τόσο λάθος και λειτουργεί με κάποιον άλλον τρόπο που δεν τον γνωρίζω παρακαλώ ενημέρωσε με .


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μαλακότερος συμπλέκτης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Απρ 2012 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9714
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
kilias έγραψε:
makis6v έγραψε:

στη συγκεκριμενη μανετα εχεις δικιο αυτο γινεται.
η moose racing ομως που ειναι το θεμα μας εχει ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΧΛΙΣΜΟ με ΙΔΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.
καληνυχτα συνεχεια αυριο.
Από όσο γνωρίζω η moose με την ίδια πατέντα λειτουργεί (του μοχλού), όπως και στην παρακάτω φωτογραφία που επισυνάπτω.
http://www.onestopmotorcycles.com/image ... ctid=16198" onclick="window.open(this.href);return false;
Αυτός είναι και ο λόγος που στο site της γράφει (Verify full clutch disengagement before riding)
Αν τώρα κάνω τόσο λάθος και λειτουργεί με κάποιον άλλον τρόπο που δεν τον γνωρίζω παρακαλώ ενημέρωσε με .
Αυτο είναι της φωτο που έβαλες. Κάποτε που είχα xr600 είχα βάλει ένα τέτοιο της Scott και ήτανε πολυ ακριβό αλλα ο μοχλός μέσα είχε 3 σκάλες και έκανε τρομερή δουλεια.

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 27 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com