Τώρα είναι 14 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 662 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 140 41 42 43 44 45 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Δεκ 2016 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2920
βάλτην στην 2ρη θέση και δοκίμασε ξανά.

επίσης μετά απο μια καλή βόλτα (με τέρμα γκάζια) δώσε και μια φωτό από το μπουζί να δούμε σε τι κατάσταση είναι ώστε να έχουμε μια εικόνα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 22 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 43
Moto: KTM EXC 200
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ και απο εμενα κατοχος KTM EXC 250 (SIXDAYS) 2008
ΠΡΩΤΗ βολτα και..... βραχυκηκλωμα μπουζι ατροφιες σβησιματα και υπερχιληση σε οριζοντια σταση μοτοσυκλετας
ΠΡΩΤΗ κινηση μου ανοιγμα καρμπυρατερ και αντικρισα αυτο

[ img ]

[ img ]

[ img ]

162 main
38 pro
βελονα δεν γραφει τιποτα επανω

τα φωτα σας :scared-eek: :scared-eek: :scared-eek:

_________________
Ζωή και κίνηση και ελεύθερη διακίνηση....⛽


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 4683
Moto: 2017 RR 300
Για κοιτα εαν η βελονα εχει στο πανω μερος κοκκινο ή μπλε μαρκαρισμα. Εαν ναι τοτε ειναι JD.
Κατα τα αλλα, τα συμπτωματα μοιαζουν με αρυθμιστο φλοτερ...

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 22 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 43
Moto: KTM EXC 200
Η βελόνα έχει μπλε σημάδι στο επάνω μέρος...
Τα νούμερα ζιγκλερ προ ζιγλκερ οπως Επίσης και θέση της. Βελόνας αν είναι σε σωστή θέση στροφές αέρα. Και γενικά αν το jetting είναι σωστό...επιπροσθέτως θα ήθελα περεταίρω πληροφορίες φια ρύθμιση φλοτερ....

_________________
Ζωή και κίνηση και ελεύθερη διακίνηση....⛽


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ENDURAS! την 08 Αύγ 2017, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
1) Δες οτι σφραγγίζει καλα το φλοτέρ, κρατώντας το πάνω με το δάκτυλο και φυσώντας απο το σωληνάκι βενζίνης.
2) Δες και ρύθμισε την στάθμη φλοτερ.
3) Καθάρισε καρμπ..
4) Βάλε τα ίδια ζιγκλέρ (main - slow) και την βίδα αέρα στη 1 1/4.
5) Πρεπει να εχεις λύσει το πρόβλημα της υπερχείλησης.
6) Βάλε καινούριο μπουζί και κανε το μια βόλτα χαμηλομεσαίες για 10'. Βγάλε φωτογραφία το μπουζί (1). Μετα βάλε μπουζάκι και ανοιξέ του μια 4η-5η τερμα γκαζι, συμπλέκτη και kill switch. Βγάλε παλι μπουζάκι και φωτογραφιά (2).

Φρόντισε να εχεις 2% καλό λαδάκι και καθαρό φιλτρο - σωστά λαδωμένο...

Βάλε τις φωτογραφίες και θα σου πούν τα παιδιά που εχουν exc 250!

* Αν δεν σταματήσει να κάνει υπερχείληση θες σετ επισκευής (απλό ειναι ξεραίνεται το λαστιχάκι..)
** Το φλοτέρ να το ρυθμίσεις με βάση το service manual..

Μην το κάνεις εμπειρικά απο αλλους - πιο πολύ θα κουραστεις με τα λυσε - δεσε... Ακολούθα τον οδηγό για να εχεις μπούσουλα.. Καθε μηχανάκι - οδηγός - κλίμα - υψόμετρο - τερρεν ειναι διαφορετικά!
Μετά θα παίζεις ελεγχόμενα, ενα νουμερο πανω κατω Χειμώνα - Καλοκαίρι, κοκ.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1604
Moto: KTM EXC 200 1999
Ενα πολυ καλο καθαρισμα θελει, :greetings-waveyellow:

τα σεταρισματα και η θεση της βελόνας ειναι μια χαρα για την εποχη. Μάλλον είχε κολλήσει το φλοττερ στην ανοιχτή θεση....


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17162
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Πιστεύω ότι χρειάζεσαι αλλαγή στο "πυραυλάκι"

Είχα τα ίδια συμπτώματα σε exc 2008.
Με το μάτι δύσκολα θα το δείς.
Αλλαξέ το γιατί προφανώς από τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν σφραγίζει.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
iatrodikastis έγραψε:
Πιστεύω ότι χρειάζεσαι αλλαγή στο "πυραυλάκι"

Είχα τα ίδια συμπτώματα σε exc 2008.
Με το μάτι δύσκολα θα το δείς.
Αλλαξέ το γιατί προφανώς από τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν σφραγίζει.
Ακριβώς αυτό! Δες αν ειναι καλος ο λαστιχιένιος κώνος και μην εχει κανει πατούρα.
Αν δεν εχει κανει πατούρα και παρόλα αυτά δεν σφαγγίζει καθαρισε τον (τρίψτον) σε βαμβακερό πανί και θα καθαρίσει - δουλέψει για κανα - δυο χρόνια ακόμα... :handgestures-thumbup:
Kαθάρισε το ορειχάλκινο κομβίο που εδράζει με σπρέι καρμπ και μπατονέτα... ;)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Αύγ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 25 Μάιος 2009
Δημοσιεύσεις: 1604
Moto: KTM EXC 200 1999
geormpal έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
Πιστεύω ότι χρειάζεσαι αλλαγή στο "πυραυλάκι"

Είχα τα ίδια συμπτώματα σε exc 2008.
Με το μάτι δύσκολα θα το δείς.
Αλλαξέ το γιατί προφανώς από τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν σφραγίζει.
Ακριβώς αυτό! Δες αν ειναι καλος ο λαστιχιένιος κώνος και μην εχει κανει πατούρα.
Αν δεν εχει κανει πατούρα και παρόλα αυτά δεν σφαγγίζει καθαρισε τον (τρίψτον) σε βαμβακερό πανί και θα καθαρίσει - δουλέψει για κανα - δυο χρόνια ακόμα... :handgestures-thumbup:
Kαθάρισε το ορειχάλκινο κομβίο που εδράζει με σπρέι καρμπ και μπατονέτα... ;)
:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

Οπως ειπα, "πολυ καλο καθαρισμα"


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Αύγ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2920
Δες και εδώ να πάρεις μια ιδέα, έχω σχόλια στις φωτογραφίες.

http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 57&t=20417" onclick="window.open(this.href);return false;

Στο "πυραυλάκι" εκτός απο το λαστιχάκι του ελέγχεις και τους 4 οδηγούς του εαν είναι φθαρμένοι, εάν είναι δεν δουλεύει κάθετα ως προς την έδρα του και δεν σφραγίζει σωστά. Επίσης ελέγχεις και την έδρα του ώστε να μην έχει φθορές απο τους οδηγούς ή στο σημείο που σφραγίζει το πυραυλάκι. Την έδρα αυτή την καθαρίζεις ως εξής, βάζεις σε μια μπατονέτα λίγο ΥΓΡΟ γυαλιστικό που χρησιμοποιούν για γυάλισμα ασημικών σκευών (π.χ. BRASSO) και αρχίζεις να την γυρνάς μέχρι να καθαρίσει και επαναλαμβάνεις μέχρι να γυαλίσει καλά, δες το παραπάνω οδηγό που σου έστειλα για να δείς πριν και μετά. Τέλος την περνάς με μια καθαρή μπατονέτα και καθαρή βενζίνη για να φύγουν τα υπολείμματα του υγρού και ψεκάζεις με καθαριστικό καρμπυρατέρ όλη την δίοδο απο την εισαγωγή καυσίμου μέχρι την έξοδο στην έδρα ώστε να φύγουν τυχόν υπολοίματα.

Τυπικά το σωστό καθάρισμα είναι με υπέρηχους τα πάντα αλλά μπορείς να κάνεις ενα καλό καθάρισμα λύνοντας και καθαρίζοντας τα πάντα (μέχρι και την βίδα του αέρα) και ψεκάζεις με σπρέι καρμπυρατέρ ΟΛΕΣ τις οπές απο όπου περνάει αέρας και καύσιμο.

Το ύψος φλοτέρ για το συγκεκριμένο είναι 6-7mm εαν θυμάμαι καλά γιατί είναι το "κοντό", βεβαιώσου οτι το πυραβλάκι σφραγίζει όταν η νοητή γραμμή του φλοτέρ είναι παράλληλη με το σώμα του καρμπυρατέρ στο σημείο που πατάει το μπόλ, ειδάλλως είναι 16mm.

Εαν θέλεις και είσαι εντός Αθήνας στείλε μου πμ να το καθαρίσουμε παρέα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Ιουν 2018
Δημοσιεύσεις: 7
Moto: yz125 '94
καλησπερα! εχω ενα yz125 του 1994. θελω την βοηθεια σας. οταν το πηρα φορουσε ενα 35αρι mikuni και του πηρα τωρα ενα 38αρι. θελω βοηθεια με τις ρυθμίσεις! τι ζιγκλερ κτλ να βαλω ?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 210
Moto: crf 450
Εμπλεξες! Θελει δουλεια για να το κανεις να δουλευει σωστα...
Δες τι ζιγκλερ και βελονα φοραει στο 38 για το 125, για να το θυθμισεις στο περιπου και μετα με δοκιμες προσπαθησε να διορθωσεις..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2018 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2920
Τι 38αρι?

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Ιουν 2018
Δημοσιεύσεις: 7
Moto: yz125 '94
Petros_ έγραψε:
Εμπλεξες! Θελει δουλεια για να το κανεις να δουλευει σωστα...
Δες τι ζιγκλερ και βελονα φοραει στο 38 για το 125, για να το θυθμισεις στο περιπου και μετα με δοκιμες προσπαθησε να διορθωσεις..
βρηκα απο την fmf τι προτεινει για το yz του '97 που νομιζω φορουσε 38αρι ;)


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος strmantz την 03 Ιουν 2018, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 2-Stroke Jetting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Ιουν 2018 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Ιουν 2018
Δημοσιεύσεις: 7
Moto: yz125 '94
Byron έγραψε:
Τι 38αρι?
mikuni tmx 38 flat slide


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 662 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 140 41 42 43 44 45 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com