www.dirt-bike.gr
http://dirtbike.gr/forum/

2-Stroke Jetting
http://dirtbike.gr/forum/viewtopic.php?f=81&t=14835
Σελίδα 42 από 46

Συγγραφέας:  Byron [ 28 Δεκ 2016, 13:22 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

βάλτην στην 2ρη θέση και δοκίμασε ξανά.

επίσης μετά απο μια καλή βόλτα (με τέρμα γκάζια) δώσε και μια φωτό από το μπουζί να δούμε σε τι κατάσταση είναι ώστε να έχουμε μια εικόνα.

Συγγραφέας:  ENDURAS! [ 08 Αύγ 2017, 21:10 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ και απο εμενα κατοχος KTM EXC 250 (SIXDAYS) 2008
ΠΡΩΤΗ βολτα και..... βραχυκηκλωμα μπουζι ατροφιες σβησιματα και υπερχιληση σε οριζοντια σταση μοτοσυκλετας
ΠΡΩΤΗ κινηση μου ανοιγμα καρμπυρατερ και αντικρισα αυτο

[ img ]

[ img ]

[ img ]

162 main
38 pro
βελονα δεν γραφει τιποτα επανω

τα φωτα σας :scared-eek: :scared-eek: :scared-eek:

Συγγραφέας:  SLabrou [ 08 Αύγ 2017, 21:45 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

Για κοιτα εαν η βελονα εχει στο πανω μερος κοκκινο ή μπλε μαρκαρισμα. Εαν ναι τοτε ειναι JD.
Κατα τα αλλα, τα συμπτωματα μοιαζουν με αρυθμιστο φλοτερ...

Συγγραφέας:  ENDURAS! [ 08 Αύγ 2017, 21:51 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

Η βελόνα έχει μπλε σημάδι στο επάνω μέρος...
Τα νούμερα ζιγκλερ προ ζιγλκερ οπως Επίσης και θέση της. Βελόνας αν είναι σε σωστή θέση στροφές αέρα. Και γενικά αν το jetting είναι σωστό...επιπροσθέτως θα ήθελα περεταίρω πληροφορίες φια ρύθμιση φλοτερ....

Συγγραφέας:  geormpal [ 08 Αύγ 2017, 21:57 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

1) Δες οτι σφραγγίζει καλα το φλοτέρ, κρατώντας το πάνω με το δάκτυλο και φυσώντας απο το σωληνάκι βενζίνης.
2) Δες και ρύθμισε την στάθμη φλοτερ.
3) Καθάρισε καρμπ..
4) Βάλε τα ίδια ζιγκλέρ (main - slow) και την βίδα αέρα στη 1 1/4.
5) Πρεπει να εχεις λύσει το πρόβλημα της υπερχείλησης.
6) Βάλε καινούριο μπουζί και κανε το μια βόλτα χαμηλομεσαίες για 10'. Βγάλε φωτογραφία το μπουζί (1). Μετα βάλε μπουζάκι και ανοιξέ του μια 4η-5η τερμα γκαζι, συμπλέκτη και kill switch. Βγάλε παλι μπουζάκι και φωτογραφιά (2).

Φρόντισε να εχεις 2% καλό λαδάκι και καθαρό φιλτρο - σωστά λαδωμένο...

Βάλε τις φωτογραφίες και θα σου πούν τα παιδιά που εχουν exc 250!

* Αν δεν σταματήσει να κάνει υπερχείληση θες σετ επισκευής (απλό ειναι ξεραίνεται το λαστιχάκι..)
** Το φλοτέρ να το ρυθμίσεις με βάση το service manual..

Μην το κάνεις εμπειρικά απο αλλους - πιο πολύ θα κουραστεις με τα λυσε - δεσε... Ακολούθα τον οδηγό για να εχεις μπούσουλα.. Καθε μηχανάκι - οδηγός - κλίμα - υψόμετρο - τερρεν ειναι διαφορετικά!
Μετά θα παίζεις ελεγχόμενα, ενα νουμερο πανω κατω Χειμώνα - Καλοκαίρι, κοκ.

Συγγραφέας:  dryz250 [ 09 Αύγ 2017, 17:16 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

Ενα πολυ καλο καθαρισμα θελει, :greetings-waveyellow:

τα σεταρισματα και η θεση της βελόνας ειναι μια χαρα για την εποχη. Μάλλον είχε κολλήσει το φλοττερ στην ανοιχτή θεση....

Συγγραφέας:  iatrodikastis [ 09 Αύγ 2017, 19:34 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

Πιστεύω ότι χρειάζεσαι αλλαγή στο "πυραυλάκι"

Είχα τα ίδια συμπτώματα σε exc 2008.
Με το μάτι δύσκολα θα το δείς.
Αλλαξέ το γιατί προφανώς από τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν σφραγίζει.

Συγγραφέας:  geormpal [ 09 Αύγ 2017, 22:42 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

iatrodikastis έγραψε:
Πιστεύω ότι χρειάζεσαι αλλαγή στο "πυραυλάκι"

Είχα τα ίδια συμπτώματα σε exc 2008.
Με το μάτι δύσκολα θα το δείς.
Αλλαξέ το γιατί προφανώς από τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν σφραγίζει.
Ακριβώς αυτό! Δες αν ειναι καλος ο λαστιχιένιος κώνος και μην εχει κανει πατούρα.
Αν δεν εχει κανει πατούρα και παρόλα αυτά δεν σφαγγίζει καθαρισε τον (τρίψτον) σε βαμβακερό πανί και θα καθαρίσει - δουλέψει για κανα - δυο χρόνια ακόμα... :handgestures-thumbup:
Kαθάρισε το ορειχάλκινο κομβίο που εδράζει με σπρέι καρμπ και μπατονέτα... ;)

Συγγραφέας:  dryz250 [ 10 Αύγ 2017, 00:06 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

geormpal έγραψε:
iatrodikastis έγραψε:
Πιστεύω ότι χρειάζεσαι αλλαγή στο "πυραυλάκι"

Είχα τα ίδια συμπτώματα σε exc 2008.
Με το μάτι δύσκολα θα το δείς.
Αλλαξέ το γιατί προφανώς από τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν σφραγίζει.
Ακριβώς αυτό! Δες αν ειναι καλος ο λαστιχιένιος κώνος και μην εχει κανει πατούρα.
Αν δεν εχει κανει πατούρα και παρόλα αυτά δεν σφαγγίζει καθαρισε τον (τρίψτον) σε βαμβακερό πανί και θα καθαρίσει - δουλέψει για κανα - δυο χρόνια ακόμα... :handgestures-thumbup:
Kαθάρισε το ορειχάλκινο κομβίο που εδράζει με σπρέι καρμπ και μπατονέτα... ;)
:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:

Οπως ειπα, "πολυ καλο καθαρισμα"

Συγγραφέας:  Byron [ 13 Αύγ 2017, 12:24 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

Δες και εδώ να πάρεις μια ιδέα, έχω σχόλια στις φωτογραφίες.

http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 57&t=20417" onclick="window.open(this.href);return false;

Στο "πυραυλάκι" εκτός απο το λαστιχάκι του ελέγχεις και τους 4 οδηγούς του εαν είναι φθαρμένοι, εάν είναι δεν δουλεύει κάθετα ως προς την έδρα του και δεν σφραγίζει σωστά. Επίσης ελέγχεις και την έδρα του ώστε να μην έχει φθορές απο τους οδηγούς ή στο σημείο που σφραγίζει το πυραυλάκι. Την έδρα αυτή την καθαρίζεις ως εξής, βάζεις σε μια μπατονέτα λίγο ΥΓΡΟ γυαλιστικό που χρησιμοποιούν για γυάλισμα ασημικών σκευών (π.χ. BRASSO) και αρχίζεις να την γυρνάς μέχρι να καθαρίσει και επαναλαμβάνεις μέχρι να γυαλίσει καλά, δες το παραπάνω οδηγό που σου έστειλα για να δείς πριν και μετά. Τέλος την περνάς με μια καθαρή μπατονέτα και καθαρή βενζίνη για να φύγουν τα υπολείμματα του υγρού και ψεκάζεις με καθαριστικό καρμπυρατέρ όλη την δίοδο απο την εισαγωγή καυσίμου μέχρι την έξοδο στην έδρα ώστε να φύγουν τυχόν υπολοίματα.

Τυπικά το σωστό καθάρισμα είναι με υπέρηχους τα πάντα αλλά μπορείς να κάνεις ενα καλό καθάρισμα λύνοντας και καθαρίζοντας τα πάντα (μέχρι και την βίδα του αέρα) και ψεκάζεις με σπρέι καρμπυρατέρ ΟΛΕΣ τις οπές απο όπου περνάει αέρας και καύσιμο.

Το ύψος φλοτέρ για το συγκεκριμένο είναι 6-7mm εαν θυμάμαι καλά γιατί είναι το "κοντό", βεβαιώσου οτι το πυραβλάκι σφραγίζει όταν η νοητή γραμμή του φλοτέρ είναι παράλληλη με το σώμα του καρμπυρατέρ στο σημείο που πατάει το μπόλ, ειδάλλως είναι 16mm.

Εαν θέλεις και είσαι εντός Αθήνας στείλε μου πμ να το καθαρίσουμε παρέα.

Συγγραφέας:  strmantz [ 03 Ιουν 2018, 13:40 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

καλησπερα! εχω ενα yz125 του 1994. θελω την βοηθεια σας. οταν το πηρα φορουσε ενα 35αρι mikuni και του πηρα τωρα ενα 38αρι. θελω βοηθεια με τις ρυθμίσεις! τι ζιγκλερ κτλ να βαλω ?

Συγγραφέας:  Petros_ [ 03 Ιουν 2018, 15:18 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

Εμπλεξες! Θελει δουλεια για να το κανεις να δουλευει σωστα...
Δες τι ζιγκλερ και βελονα φοραει στο 38 για το 125, για να το θυθμισεις στο περιπου και μετα με δοκιμες προσπαθησε να διορθωσεις..

Συγγραφέας:  Byron [ 03 Ιουν 2018, 16:51 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

Τι 38αρι?

Συγγραφέας:  strmantz [ 03 Ιουν 2018, 17:47 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

Petros_ έγραψε:
Εμπλεξες! Θελει δουλεια για να το κανεις να δουλευει σωστα...
Δες τι ζιγκλερ και βελονα φοραει στο 38 για το 125, για να το θυθμισεις στο περιπου και μετα με δοκιμες προσπαθησε να διορθωσεις..
βρηκα απο την fmf τι προτεινει για το yz του '97 που νομιζω φορουσε 38αρι ;)

Συγγραφέας:  strmantz [ 03 Ιουν 2018, 17:48 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: 2-Stroke Jetting

Byron έγραψε:
Τι 38αρι?
mikuni tmx 38 flat slide

Σελίδα 42 από 46 Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/