Τώρα είναι 23 Οκτ 2018, 22:00

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 21 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2016, 14:40 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Μάιος 2016, 22:43
Δημοσιεύσεις: 39
Moto: Husg wr250
εχει φτιαξι κανενασ ριντοπεταλα μονοσ του


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2016, 17:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
αν και δεν γνωριζω να σου απαντησω, ηθελα να σε ρωτησω ομως, υπαρχει καποιος συγκεκριμενος λογος που θελεις να φτιαξεις custom ριντοπεταλα? για πειραματικους σκοπους?
εαν οχι υπαρχουν ετοιμα κιτ ειτε carbon η τα κλασσικα απο υαλονηματα (fiberglass) για παρα πολλα μοντελα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2016, 17:43 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 16 Μαρ 2011, 23:50
Δημοσιεύσεις: 478
Moto: ΤΕ 250
υπαρχουν φυλλα ριντ σε μεγεθος κολας Α4 ,
τωρα αν εινια ευκολο το σχημα τους δεν εχεις να χασεις τπτ να το δοκιμασεις ..αν εινια τπτ με γωνιες περιεργες παρε απο το εμποριο θα χασεις πολλες ωρες απο το χρονο σου


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2016, 18:27 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4721
Moto: 2017 RR 300
'Παίζοντας' με το υλικό κατασκευής (μη ξεχνάτε ότι τα παλιά χρόνια τα reed ήταν μεταλικά και ουχί φιμοερένια ή carbon) και το πάχος των reed, ουσιαστικά πειραματιζόμαστε με τη συχνότητα συντονισμού τους. Παρομοίως πολλοί στο παρελθόν πειραματίζονταν με το ύψος των stoppers, μετέτρεπαν τα reed cages για να κερδίσουν λίγα ακόμα τετραγωνικά εκατοστά εισαγωγής και διάφορα άλλα.

Τις περισσότερες φορές όμως, όλη αυτή η ενασχόληση αφορούσε αγωνιστικές μοτό πίστας όπου 2 άλογα ή μία καμπύλη ροπής που συνδυαζόταν καλύτερα με τις αντίστοιχες σχέσεις για την εκάστοτε πίστα, μπορεί και να έκαναν την διαφορά.

Στη σημερινή εποχή των V-Force αλλά και των παλιών αλλά καλών Boyesen, o μόνος λόγος να ασχοληθεί κανείς -ειδικά για μοτό off-road - φαντάζομαι ότι έχει να κάνει με λόγους περιορισμού κόστους (αν τα φύλλα που αναφέρει ο Ιceflame είναι φθηνά) παρά για λόγους βελτίωσης της απόδοσης.

Πάντως για όποιον ενφιαφέρεται -έστω και για εγκυκλοπαιδικούς λόγους- να διαβάσει λίγα πράγματα παραπάνω, το παρακάτω βιβλίο (του πρώτου τεχνικού συντάκτη του Performance Bikes) συνεχίζει να είναι ένα από τα καλύτερα.....

https://www.amazon.com/Motorcycle-Tunin ... 075061806X" onclick="window.open(this.href);return false;

:handgestures-thumbup:

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2016, 18:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Iceflame έγραψε:
υπαρχουν φυλλα ριντ σε μεγεθος κολας Α4 ,
τωρα αν εινια ευκολο το σχημα τους δεν εχεις να χασεις τπτ να το δοκιμασεις ..αν εινια τπτ με γωνιες περιεργες παρε απο το εμποριο θα χασεις πολλες ωρες απο το χρονο σου
Ice με ενδιαφερει, εχεις περισσοτερες πληροφοριες για αυτα τα φυλλα?

βρηκα στο ιντερνετ φυλλα carbon malossi & polini ~10χ10cm σε διαφορα παχη (0,25-0,40 κλπ) για κοψιμο αλλα οχι fiberglass Α4 κιολλας! (π.χ. http://www.sip-scootershop.com/en/produ ... a_m277366e" onclick="window.open(this.href);return false;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2016, 18:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
SHOCK :handgestures-thumbup:

ενα αλλο θεμα που προκυπτει εκτος απο το κοστος ειναι και το κοψιμο τους, το οποιο λογικα πρεπει να γινεται με laser ισως? και οχι με καποιο απλο τροπο.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2016, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 14:05
Δημοσιεύσεις: 681
Moto: gg250
.. κ με punching cnc :whistle:

_________________
Enduro for the masses


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2016, 18:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Stabak έγραψε:
.. κ με punching cnc :whistle:
8-) :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Αύγ 2016, 18:54 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4721
Moto: 2017 RR 300
Byron έγραψε:
SHOCK :handgestures-thumbup:

ενα αλλο θεμα που προκυπτει εκτος απο το κοστος ειναι και το κοψιμο τους, το οποιο λογικα πρεπει να γινεται με laser ισως? και οχι με καποιο απλο τροπο.
Σωστά, και για εμένα το συγκεκριμμένο σημείο είναι σκοτεινό. Το laser cutting να είναι πολύ εξεζητημένο και ίσως τελικά να γίνεται με πολύ πιο απλό τρόπο....

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2016, 00:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Επειδη μου κινησε το ενδιαφερον το θεμα εψαξα λιγο στο δικτυο και βρηκα αυτες τις οδηγιες που ειχε ανεβασει καποιος της Boyesen σχετικα με το κοψιμο, αν και δεν βρηκα κατι στην σελιδα τους καποιοι προφανος προμηθευτικαν φυλλα και εκοψαν 8-)

λοιπον προφανος για το κλασσικο fiberglass υλικο, σημαντικο να δειτε το σχεδιο για το πως πρεπει να κοψετε βαση των ινων του φυλλου, καλο κοπιδι για σχεδιασμο πατουρας βαση του παλιου, πολυ κοφτερο και καλο ψαλιδι για κοψιμο και η πολυ σημαντικη διαδικασια φινιρισματος με 400 υαλοχαρτο ολες τις ακρες μεχρι να γινουν λειες!
τελος για τις τρυπες βαζεις το παλιο πανω απο το καινουριο και με τρυπανι σε υψηλες στροφες ανοιγεις τις τρυπες.

*για την κουβεντα, το ποιο πιθανον ειναι να κοβονται με ειδικα μηχανηματα που εχουν κοπτικα η με υδροβολη και οχι με laser (κοστοβορο και το ποιο πιθανο να καει το υλικο) η punching cnc (το ποιο πιθανον ειναι να σπασει το υλικο η να δημιουργηθουν ρογμες)


Συνημμένα:
cutting reeds.zip [91.84 KiB]
Μεταφορτώθηκε 56 φορές

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2016, 07:31 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17441
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Byron έγραψε:
Επειδη μου κινησε το ενδιαφερον το θεμα εψαξα λιγο στο δικτυο και βρηκα αυτες τις οδηγιες που ειχε ανεβασει καποιος της Boyesen σχετικα με το κοψιμο, αν και δεν βρηκα κατι στην σελιδα τους καποιοι προφανος προμηθευτικαν φυλλα και εκοψαν 8-)

λοιπον προφανος για το κλασσικο fiberglass υλικο, σημαντικο να δειτε το σχεδιο για το πως πρεπει να κοψετε βαση των ινων του φυλλου, καλο κοπιδι για σχεδιασμο πατουρας βαση του παλιου, πολυ κοφτερο και καλο ψαλιδι για κοψιμο και η πολυ σημαντικη διαδικασια φινιρισματος με 400 υαλοχαρτο ολες τις ακρες μεχρι να γινουν λειες!
τελος για τις τρυπες βαζεις το παλιο πανω απο το καινουριο και με τρυπανι σε υψηλες στροφες ανοιγεις τις τρυπες.

*για την κουβεντα, το ποιο πιθανον ειναι να κοβονται με ειδικα μηχανηματα που εχουν κοπτικα η με υδροβολη και οχι με laser (κοστοβορο και το ποιο πιθανο να καει το υλικο) η punching cnc (το ποιο πιθανον ειναι να σπασει το υλικο η να δημιουργηθουν ρογμες)

Στο pdf γράφει ότι η κοπή πρέπει να γίνει με "abrasive type cutoff wheel" δηλαδή κάτι τέτοιο,
[ img ]

επίσης αναφέρει και άλλες λεπτομέρειες όπως,
το νέο reed πρέπει να κοπεί 1/16'' μεγαλύτερο κ.α.

Δύσκολο εγχείρημα...καλή επιτυχία σε όποιον το επιχειρήσει.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2016, 09:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
Σωστος Πετρο για αυτο και ανεβασα το αρχειο για περαιτερω λεπτομεριες σε οποιον ενδιαφερεται :handgestures-thumbup:

οσο για τον τροχο οποιος εχει χερι και μπορει να το κανει ενοειται οτι ειναι ποιο απλα τα πραγματα και φανταζομαι οτι θα κοβει και carbon φυλλα ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Αύγ 2016, 09:39 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008, 20:56
Δημοσιεύσεις: 644
Moto: ktm 175 με λιγο απο honda :P
:clap: :clap:
Πλεον χειροποιητα ριντ συνανταμε σε σκουτερακιδες
Που μονο σκουτερ δεν ειναι...
Το καλυτρρο κοψιμο πιστευω ειναι με υδροβολη :handgestures-thumbup: αλλα μεγαλυτετα λιγο :handgestures-thumbup: και μετα τριμαρισμα στα σοκορα
Βεβαια δεν υπαρχει λογος να φτιαξει καποιος ριντ αντιγραφο του οεμ .σκληροτητα μπορει να αλλαξει και με αλλους τροπους.
boyesen τα radvalve μονο αρχαια δεν ειναι :mrgreen: απλως ειναι πιο αντρικο σε αποδοση :lol:

_________________
Δημήτρης


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Αύγ 2016, 20:52 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Μάιος 2016, 22:43
Δημοσιεύσεις: 39
Moto: Husg wr250
Σημερα φτιαχτικαν τα πλακακια carbon αυριο το κοψιμο


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ριντοπεταλα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Αύγ 2016, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
:handgestures-thumbup:

Τι παχος? Που βρηκες φυλλα τελικα?

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 21 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com