Τώρα είναι 24 Οκτ 2018, 00:36

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 30 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 09:41 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008, 20:56
Δημοσιεύσεις: 644
Moto: ktm 175 με λιγο απο honda :P
andreasds έγραψε:
Εγώ δεν θα είμαι πελάτης σας, εχω ψεκασμό δηλαδή 4Τ χαχα...
:naughty: στο ένα μοτό στο δευτερο :?: :mrgreen:

Πέρα από την πλάκα προσωπικά ο μόνος αποτρεπτικός παράγοντας για να αγοράσει κάποιος 2τ από 4τ

δεν είναι το θέμα συντήρησης όπως έχει γίνει καραμέλα ....

ειδικά στα συγχρονα 4τ ακόμα και στα honda :mrgreen: :lol: ,

ούτε οδηγικά αφού ο καθένας διαλέγει αυτό που του ταιριάζει οδηγικά ,στην εμπειρία του ,στο στύλ του ακόμα και θέμα κάυλας ρε παιδί μου"σαν τον κόφτη δεν έχει :handgestures-thumbup: ".

το ένα μεγαλό πρόβλημα είναι η αυτονομία και η κατανάλωση και η αλλαγη συμπεριφοράς σε υψόμετρα και θεμοκρασίες:( .

Δυστηχώς αν και γίνονται βήματα προς βελτίωση ειδικά με τα "smartcarb" και μάλιστα θεαματικά "η gasgas αν δεν είχε τα τραβήγματα θα φόραγε apt μου φαίνεται από στοκ" τα βλέπουμε σαν

μάγισες του μεσαίωνα ακόμα και οι "ψευτοεπαναστάτες" διχρονάκιδες που ναι μεν βάζουμε εξάτμιση aftermarket 400ε,

κουστούμια 200ε μπλουζιίτσες, παντελονάκια σετακια και πάει λέγοντας "προσωπικά άχρηστα πράγματα για εμένα ειδικά

τα κλαρινογαμπριάτικα" μουρμουράμε και ψάχνουμε συνεχώς να βρούμε προβλήματα χωρίς να έχουμε δοκιμάσει κάτι αν

και το πετυχαίνουμε συνέχεια μπροστά μας ειδικά σε φορουμ στο εξωτερικό από

dragster,atv,jetski.snowbike,enduro,mx,αμάξια

γενικώς σε μ.ε.κ. ,η αντιμετώπιση αυτή δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο απλώς εδώ έιμαστε αρκετά πιο λίγοι και άμα

πει μια παπαριά ο μπάρμπας που έιχε δοκιμάσει κάτι πριν δέκα χρόνια γίνεται κανόνας "σχεδόν σε όλα τα πράγματα",


Πολλά πράγματα εξελίσσονται και ειδικά τώρα στην εποχή της γρήγορης πληροφόρησης .

stabak δεν είναι προσωπικό καμία σχέση :naughty: ,πραγματικά χαίρομαι για το ενδιαφέρων

και αν θές μπορούμε να κανονίσουμε από καινουριο χρόνο"να σουλουπώσω το παζλ μου :lol: " μια κυριακή 2-3 άτομα

και φυσικά και τον dryz250 να μαζευτούμε χωράφα ή κάπου αλλού από το πρωί να το ψαχουλέψουμε στα μοτό σας.


Ο λόγος που μίλησα με τον kevin "αυτόν αναφέρουν σαν συνομιλιτή τους και όλοι οι άλλοι φορουμτζιδες :lol: :handgestures-thumbup: "

είναι επειδή η rod που μου ήρθε το carb είναι για 250 2τ "2-3xl"

ενώ εγω παράγγειλα μια πιο φτωχή χαμηλά 3-2m και πιο πλούσια μεσαία "ουσιαστκά την μια από της 2 που φοράνε

τα husqy 165"

στο δικό μου μοτέρ λόγω πατέντας και συνεχώς σκαλίσματος :mrgreen: είναι πιο δύσκολα τα αποτελέσματα.



"first ride" με 2-3xl παρασκευή μου είχε έρθει ,σαββατο το κούμπωσα,άνοιξα λίγο το powerjet για ψηλά και έκλεισα 1/4

την βελόνα "που δεν χρειαζότανε" μοτέρ 2η βόλτα "με βία 140 psi κλείσιμο για να δώ αν κουνιοτανε :lol: " στο πολύ ψάξιμο τότε.

https://www.youtube.com/watch?v=Q7kH_imR_G8

Πλεον μετά από επεισοδιακή επίστρωση :angry-banghead: έχει αλλάξει πάρα πολύ η λειτουργία του γιαυτό και αλλαγή

σε rod .έχω δουλειά ακόμα...... :dance: :dance:

byron μακάρι κάποιος που μπορεί και γουστάρει να τα υποστηρίξει στην ελλάδα :whistle: ,είμαστε δύσκολα μυαλά δεν λέω αλλά αλλάζουμε :lol:
αν σκεφτούμε ότι κάποτε τα βουνά ήτανε μόνο jap.. τώρα πλέον παρακαλάς να δεις κανένα σχιστομάτη να σπάσει η μονοτονία."τα λέω αυτά σε hondakia :lol: :lol: "

θα το έβαζα στο " Σκέφτομαι για 4τ" δεν είναι και τελείως άσχετο αλλά....

:greetings-waveyellow:

_________________
Δημήτρης


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 09:50 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17441
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Το lectron θα είναι η επόμενη ουσιαστική αναβάθμιση στο ΒΕΤΑ μου,
η αυτονομία με σωστή λειτουργία σε όλα τα υψόμετρα και θερμοκρασίες μαζί με κορυφαίες αναρτήσεις,
μεταφέρουν το 2τ σε μαγικά επίπεδα απόλαυσης.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 10:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 14:05
Δημοσιεύσεις: 681
Moto: gg250
Δημήτρη, δεν διαφωνώ σε τίποτε απο αυτα που αναφέρεις. Ειμαι κ γω υπέρ της τεχνολογίας κ της δοκιμής κλπ... ( να φανταστεις στα SS ειχα κ Motty AFR tuner εποχές που μου στελνε προσωπικο firmware για να δουλεψει στο gsxr τοτε... )...

Στο θεμα μας, κ γω το βρίσκω πολύ καλή ιδεα κ εφόσον δεν μας τρέχουν απο τα μπατζακια τουλαχιστον για το apt οταν βγηκε, κ οχι τα lectron που ειναι χρονια δοκιμασμενα στην αγορά, είπα να περιμένω καποια χυτή εκδοση κ όχι προπαραγγελία την billet με υποσχέσεις μονο....

Στο θεμα Lectron για την χρήση μας, υψομετρικα τρελά δεν κάνω, σαφεστατα θέλω καλύτερη διαχείριση καυσίμου αλλα να ειναι 90% εγγυημενη (δεν λεω 100%). Δηλαδή πάλι θα θέλει ρύθμιση, δοκιμες κλπ κ δεδομενου οτι δεν εχω εξαντλήσει το μαμα καρμπυρατερ, το αφήνω για πιο μετά ή αν βεβαιωθώ για πιο σίγουρα να σκάσω τα μπακς.... *

ΥΓ: ασε που θελω μακρυτερη ντιζα motionpro/με καμπυλη που ανεβαζει το κοστολογιο :lol:
* Υπάρχει κ η θεωρία να μας το χορηγήσει ο θειος αντρέας για το 2Τ του κ το γενικό καλό του φορουμ, σωστό κι αυτό.... :lol: :violin:

_________________
Enduro for the masses


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 10:20 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17441
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Stabak έγραψε:
Δημήτρη, δεν διαφωνώ σε τίποτε απο αυτα που αναφέρεις. Ειμαι κ γω υπέρ της τεχνολογίας κ της δοκιμής κλπ... ( να φανταστεις στα SS ειχα κ Motty AFR tuner εποχές που μου στελνε προσωπικο firmware για να δουλεψει στο gsxr τοτε... )...

Στο θεμα μας, κ γω το βρίσκω πολύ καλή ιδεα κ εφόσον δεν μας τρέχουν απο τα μπατζακια τουλαχιστον για το apt οταν βγηκε, κ οχι τα lectron που ειναι χρονια δοκιμασμενα στην αγορά, είπα να περιμένω καποια χυτή εκδοση κ όχι προπαραγγελία την billet με υποσχέσεις μονο....

Στο θεμα Lectron για την χρήση μας, υψομετρικα τρελά δεν κάνω, σαφεστατα θέλω καλύτερη διαχείριση καυσίμου αλλα να ειναι 90% εγγυημενη (δεν λεω 100%). Δηλαδή πάλι θα θέλει ρύθμιση, δοκιμες κλπ κ δεδομενου οτι δεν εχω εξαντλήσει το μαμα καρμπυρατερ, το αφήνω για πιο μετά ή αν βεβαιωθώ για πιο σίγουρα να σκάσω τα μπακς.... *

ΥΓ: ασε που θελω μακρυτερη ντιζα motionpro/με καμπυλη που ανεβαζει το κοστολογιο :lol:
* Υπάρχει κ η θεωρία να μας το χορηγήσει ο θειος αντρέας για το 2Τ του κ το γενικό καλό του φορουμ, σωστό κι αυτό.... :lol: :violin:
H ντίζα περιέχεται σε κάθε καμπυρατέρ,
http://slavensracing.com/shop/lectron-carburetor/" onclick="window.open(this.href);return false;
...just plug and play!

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 18:59
Δημοσιεύσεις: 4721
Moto: 2017 RR 300
Stabak έγραψε:
...ΥΓ: ασε που θελω μακρυτερη ντιζα motionpro/με καμπυλη που ανεβαζει το κοστολογιο :lol:
....
H οποία για το τωρινό καρμπ σου υπάρχει άμεσα διαθέσιμη, την έχεις κοιτάξει αρκετές φορές αλλά δεν την έχεις δει..... :mrgreen:

_________________
_________________________________
[ img ]

[ img ]

_________________________________


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SLabrou την 15 Σεπ 2016, 10:32, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 10:32 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Ιούλ 2012, 16:52
Δημοσιεύσεις: 302
Moto: wrf 450
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Κάπου είχα δει άλλο ένα αλλά τώρα μόνο αυτό βρήκα. Είναι κατατοπιστικό..https://www.youtube.com/watch?v=z6aC1c-5278" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 13:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 14:05
Δημοσιεύσεις: 681
Moto: gg250
iatrodikastis έγραψε:
H ντίζα περιέχεται σε κάθε καμπυρατέρ,
http://slavensracing.com/shop/lectron-carburetor/" onclick="window.open(this.href);return false;
...just plug and play!
Δεν ξέρω για τα ιταλικά* σας gasgas αλλα στα ορίτζιναλ τα ισπανικά θέλει κουρμπιτσα γιατι βρισκει στο ντεποζιτο...
Παρόλα αυτα δεν ειναι κ ακριβώς plug n play αυτό εννοώ.... θέλει τσίγκλισμα... οσα ρηβιους εχω δει λενε "ναι μεν κανει δουλειά, αλλά μπορεί να θέλει κ χρόνο σεταρίσματος.... δλδ, ειτε ρύθμιση ειτε αλλαγη βελονας/rod.... ΑΡΑ δεν ειναι πλαγκ εν πλευ....
SHOCK MASTER έγραψε:
H οποία για το τωρινό καρμπ σου υπάρχει άμεσα διαθέσιμη, την έχεις κοιτάξει αρκετές φορές αλλά δεν την έχεις δει..... :mrgreen:
Λες να μην την εχω δει; :lol: :lol: :lol: προσεχε μη δεν την δεις εσύ την άλλη φορά :lol: :lol: :lol:
apostolis έγραψε:
Κάπου είχα δει άλλο ένα αλλά τώρα μόνο αυτό βρήκα. Είναι κατατοπιστικό..https://www.youtube.com/watch?v=z6aC1c-5278" onclick="window.open(this.href);return false;
Το έχω δει Αποστόλη, και αλλα ρηβιους σχεδον το ιδιο λένε...


Σε ενα ζητημά αρκετά υποκειμενικό, δλδ αν δουλευει σωστα ενα μηχανακι ή οχι, ειμαι λίγο φειδωλός στα διαβασματα ακριβώς γιατί κ γω δεν εχω τις απαραιτητες γνωσεις κ φηλινγκ στο fine tuning.... ασε που υπάρχουν μέρη οπου πραγματικα χρειάζεται ενα τέτοιο καρμπ λογω αυξομειωσης των υψομετρικών κ εκει τα ρηβιους εχουν αλλο στόχο...

* Θα τολμούσα να πώ οτι τουλάχιστον στα beta δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις κάτι τέτοιο.... δουλεύουν άψογα τουλάχιστον του νικολακη που χω δει πολλες φορες... ta gg οντως θελουν δουλεια στο καρμπ... αλλα και πάλι πρεπει να πειστώ 90% οτι ξεπερνά ενα καλοκουρδισμενο απλο καρμπ αυτη η αναβάθμιση....

Το οτι εχει μεσα το τσοκ οπως κ οτι μπορει να σταζει το μπωλ τα προσπερνω.... :lol:

_________________
Enduro for the masses


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 13:44 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 19:14
Δημοσιεύσεις: 9805
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Μήπως θέλετε ενα keihin μαγνησίου;;;;;

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 14:05
Δημοσιεύσεις: 681
Moto: gg250
JIMARAS έγραψε:
Μήπως θέλετε ενα keihin μαγνησίου;;;;;
να το βάλουμε στο συνθετο;

_________________
Enduro for the masses


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 14:13 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2424
Moto: ΒΕΤΑ 300
Αυτό με την διαφορά υψομέτρου, δεν μπορώ να το καταλάβω. Συνεχίστε εσείς εμείς διαβάζουμε....

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 14:18 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17441
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
andreasds έγραψε:
Αυτό με την διαφορά υψομέτρου, δεν μπορώ να το καταλάβω. Συνεχίστε εσείς εμείς διαβάζουμε....
αλλάζει η πυκνότητα του αέρα, ανάλογα με υψόμετρο και θερμοκρασία, οπότε το καρμ χρειάζεται περισσότερη ποσότητα αέρα για αρχή οπότε ανοίγεις σε πρώτη φάση τον αέρα τουλάχιστον μισή στροφή και μετά επεμβαίνεις στην αναλογία μείγματος αέρα-καύσιμο με βελόνα ή ζιγκλέρ.

όταν ανεβαίνεις υψόμετρο δεν αναπνέεις πιο δύσκολα?

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 14:05
Δημοσιεύσεις: 681
Moto: gg250
Να το πω λίγο πιο απλά; Σκέψου ότι έκρηξη=οξυγόνο.

Όσο ανεβαινεις υψόμετρο μειώνεται η περιεκτικότητα του οξυγόνου στην ατμόσφαιρα. Αντίστοιχα κ με τις μεγάλες θερμοκρασίες, η κινητικότητα των ατόμων είναι μεγαλύτερη αρα κ στις 2 περιπτώσεις ο ιδιος ογκος αέρα είναι ελλιπής σε οξυγόνο σε σχεση με μειωμένη υψομετρικά κ θερμοκρασιακα τοποθεσία/εποχή.

Συμπερασματικά χρειαζόμαστε μεγαλύτερη ποσοτητα αέρα για να ανταπεξέλθει το σεταπ (βελόνα, θεση βελονας, ζιγκλερ) να φτιαξει το ανάλογο μίγμα. Εφόσον δεν μπορούμε να του δώσουμε περισσότερο αέρα, φτωχαίνουμε απο το σεταπ το καυσιμο έτσι ωστε το ratio αερα/καυσιμου να ειναι το επιθυμητό.

Τι γινεται όμως όταν αυξομειώνονται τα υψομετρα/θερμοκρασιες; Δεν μπορεις να αλλαζεις ζιγκλερ κλπ στη βολτα....

Στα ψεκαστά ύποτιθεται οτι με τον λαμδα σενσορα γίνεται καποιας μορφής "καυσαναλυση" κ μετριάζεται το φαινομενο με αυτόματη ρυθμιση/αλλαγη του χάρτη.... χοντρικα το λεω. Η ecu αναγνωριζει τις συνθηκες κ συμπεριφέρεται ανάλογα.

Στα καρμπυρατερ ερχονται λύσεις τυπου lectron/apt κλπ που με καποια σχεδιαση κ ενα εξαρτημα σαν βελόνα/πειρακι να ρυθμιζεις και την θεση της βελονας κ το κεντρικο ζιγκλερ με ένα κουμπι. Ετσι διορθωνεις γρηγορα τις αλλαγες με μιση/ξερω γω βολτα της βιδας αυτης. Ο πειρος αυτός, ας πουμε πάλι, πιανει ενα μεγαλο φασμα συμπεριφορών/αλλαγων κ με την ευκολία ρυθμισης καλύπτεσαι...

Εξου κ τετοιου τυπου καρμπυρατερ δουλευουν σε μοτερ με αλλαγες/μοντες (καλή ώρα του μανταμΚΤΜ), σε κοντράδικα/ντραγκστερ κλπ που η ψιλορύθμιση ειναι αναγκαία ανα πάσα στιγμή κ οι δοκιμες δεν τελειώνουν ποτέ

Αν λεω κατι λαθος στα παραπανω με διορθωνει καποιος....

_________________
Enduro for the masses


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015, 19:12
Δημοσιεύσεις: 2424
Moto: ΒΕΤΑ 300
Η μεταβολή π.χ. περίπου στα 500 μέτρα ύψος επηρεάζει τόσο πολύ την λειτουργία του καρμπυρατέρ;;;;

Να μου πείτε στο μέσο υψόμετρο από 1500 μέτρα!!! ναι να το καταλάβω, διότι σε αυτό το ύψος αρχίζει η μερική ταχύπνοια!

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 14:05
Δημοσιεύσεις: 681
Moto: gg250
andreasds έγραψε:
Η μεταβολή π.χ. περίπου στα 500 μέτρα ύψος επηρεάζει τόσο πολύ την λειτουργία του καρμπυρατέρ;;;;

Να μου πείτε στο μέσο υψόμετρο από 1500 μέτρα!!! ναι να το καταλάβω, διότι σε αυτό το ύψος αρχίζει η μερική ταχύπνοια!
Ο βαθμος μεταβολής αλλάζει ανάλογα τον κινητήρα κ τις ανοχες/σχεδιασμου του.

Στα μέτρα μας, στα 500 μετρα οκ δεν χαμπαριαζεις κ πολλά.... αλλα αμα καλη ωρα μενεις καστανια 800 υψομετρο κ πας στα βουνα 1500+ θα ναι κατι παραπανω απο βηχαλάκι.... Δλδ παιδια που παιζουν εκει λογικο ειναι να το χουν αναγκη περισσοτερο... τωρα μπορει και να μην τους καίγεται καρφάρα κ στα κοψίδια πάνω να λένε άλλα πιο χρήσιμα πράγματα :obscene-drinkingcheers:

οσο ψειριζεις τη μαϊμου..... :lol:

_________________
Enduro for the masses


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Σεπ 2016, 16:29 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008, 20:56
Δημοσιεύσεις: 644
Moto: ktm 175 με λιγο απο honda :P
stabak :handgestures-thumbup:

ξέχασα πριν να αναφέρω ότι δεν έχω καμία σχέση με την lectron ούτε έχω σκοπό να τα εισάγω :lol: :lol: απλώς είπα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου με το καιρό απο το συγκεκριμένο carb.
επειδή το ψιθυριζουν αρκετοι.

Τώρα για τα reviews στο youtube θετικά ή αρνητικά θα πώ μόνο ότι ναι μεν τα βλέπω αλλά
προτιμάω να έχω δικιά μου γνώμη γιατί πολλά δεν είναι τόσο αθώα όσο δείχνουν :whistle:
όπως λέει και η lauper-money changes everything.

αμάν ρε αποστόλη ένα βίντεο ανέβασες και μου τη χάλασες :lol: "μου το χρώσταγες από τα δερβενοχώρια? :lol: :lol: " στα επόμενα βίντεο του ,τελικά του άρεσε και του gasgasoamerikanoy :think: ."αν και μαζί με το carb άλλαξε πιστόνι,μπαζάνι και τελικό υπάρχουν και χειρότεροι....."

για το choke και εμένα στην ίδια πλευρά είναι :( βέβαια δεν είναι τόσο τραγικό ,σε παραγγελίες
απευθείας από lectron σε ρωτάει από πια πλευρά το θές....τι να πώ..
στο μπολάκι διαρροή δεν έχω δεί "ακόμα :think: " έτσι και αλλιώς μια φορά το ρύθμισα και τέλος.

Για τη υπερχείληση που λέει θα το έχω στο νού μου :think: έπαθα μία όταν έπαιζα με φτωχά settings και σε 1/4 πιο πλουσιο to rod σταμάτησε κατευθείαν.
Ξέχασε να πεί και ότι μερικές φορές κολάει και το slide :lol: βέβαια αναφορές στα παλιότερα μοντέλα όπως και τα μπολ που ραγίζανε.

Με την καμία κάτι όπως aftermarket τροφοδοσία carb ή ecu δεν είναι plug n
play :naughty: :naughty: ασχέτως αν εμένα λειτούργησε την πρώτη φορά κατευθείαν ή σε
κάποιον άλλον, δεν γίνεται κάτι που σετάρετε στην αμερική να δουλέυει στην
ελλάδα ή στην αυστραλία :naughty: υπάρχει διαφορά όχι μόνο ατμόσφαιρας αλλά και καυσίμου ...εδώ ίδια μηχανάκια δίπλα δίπλα θέλουν διαφορετικά settings.

Αφήστε μου λίγο χρόνο και υπόσχομαι να γράψω τα αρνητικά και τα θετικά από προσωπική
άποψη ενός ενθουσιώδους ερασιτέχνη χωρίς οικονομικά οφέλη κάθε άλλο :angry-banghead: όπως και το βασικό καταναλώσεις σε σχέση με άλλα μοτό.
Μέχρι στιγμής συγνώμη κιόλας αισθάνομαι πολυ ΛΑΚΑΜΑΣ που δεν το είχα από πιο πριν σε πιο αθρώπινα μοτόρια και έκανα συλλογές με μπρούντζο και βελόνες ,καθόλου φθηνές συλλογές απλώς ήταν λίγα λίγα.......

μέχρι στιγμής δεν το έχω μετανιώσει καθόλου ίσα ίσα μου δίνει σιγουριά να ασχοληθώ με άλλα πραγματα στο μοτέρ ,τώρα καστανιά ελπίζω να δουλέψει ή να το κάνω να δουλέψει :lol: γιατί με βλέπω λιάρδα με τίποτε παπούδες σε κανά ταβερνάκι.

:greetings-waveyellow:

_________________
Δημήτρης


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 30 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

cron
Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com