Τώρα είναι 23 Οκτ 2018, 23:19

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 34 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2016, 22:02 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 15:06
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Γειά σε όλους και χρόνια πολλά..!!
Το θεματακι που αντιμετωπίζω τώρα τελευταία με το yz 250 του 97' που έχω, έχει να κάνει με το ρελαντί..
Κατά τη διάρκεια μιας βόλτας στο βουνό κάνει κάτι απότομα ανεβασματα του γκαζιου..( γκαν γκαν)
Κάτι παρόμοιο με τον ήχο που κάνει πριν μείνει από βενζίνη το μηχανάκι..
Τι μπορεί να φταίει.. ??


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2016, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17441
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Μπορώ να σκεφτώ,
1) Είναι φτωχό από βελόνα και θέση βελόνας.
2) Πας για τσιμούχα στροφάλου.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2016, 22:27 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 15:06
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Ευχαριστώ για την απάντηση. .. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είχε πει ότι κάτι έχει με τη ριντιερα..
Μπορεί να προέρχεται από αυτό ή είναι άσχετο.. ?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2016, 23:06 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 15:06
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Το καρμπυρατερ μπορεί να ξερυθμιστει ξαφνικά και από μόνο του.. ?
Το λέω επειδή πριν λίγο καιρό δούλευε κανονικά το μηχανάκι..
Ελάχιστα μου το έκανε αυτό παλιά κυρίως με ζεστό καιρό.. Αλλά με με μια ξερογκαζια σταματούσε αυτό το απότομο κλωτσημα του γκαζιου..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2016, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
ναι, δές τα πέταλα της ριντιέρας εάν είναι καλά και πατάνε σωστά και ότι σου έιπε ο iatrodikastis.

επίσης πές μας πότε και υπο ποιές συνθήκες στο κάνει για να έχουμε καλύτερη εικόνα, δηλαδή π.χ. το κάνει ξαφνικά όταν κρατάει ρελαντί? το κάνει οταν αφήνεις το γκάζι με νεκρά? το κάνει με ταχύτητα στο κιβώτιο και αφήνεις το γκάζι?

ένα τελευταίο, πολύ πιθανόν να στο κάνει λόγο θερμοκράσιων να δουλεύει φτωχό, μπορείς να μας πεις τα settings του καρμπυρατέρ σου?
ίσως να χρειάζεται να κλείσεις τον αέρα για αρχή, ρελαντί κρατάει σωστά?

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2016, 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
giorgosYT έγραψε:
Το καρμπυρατερ μπορεί να ξερυθμιστει ξαφνικά και από μόνο του.. ?
Το λέω επειδή πριν λίγο καιρό δούλευε κανονικά το μηχανάκι..
οχι το καρμπυρατέρ δεν ξερυθμίζεται εκτός του float bowl που μπορεί να αλλάξει λόγο φυσιολογικής φθοράς στο "πυραβλάκι".
giorgosYT έγραψε:
Ελάχιστα μου το έκανε αυτό παλιά κυρίως με ζεστό καιρό.. Αλλά με με μια ξερογκαζια σταματούσε αυτό το απότομο κλωτσημα του γκαζιου..
μπάς και απλά κολλάει η ντίζα του γκαζιού? δοκίμασε να δείς εάν κλείνει σωστά το slide όταν αφήνεις αργά το γκάζι (με σβηστό κινητήρα)...

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Δεκ 2016, 23:48 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 15:06
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Η ντιζα είναι εντάξει παιδιά.. Από καρμπυρατερ δεν ξέρω και πολλά οπότε δεν γνωρίζω τι ρύθμιση μπορεί να έχει..
Αυτό το κάνει και στη νεκρά αλλά και με ταχύτητα..
Συνήθως αν ζοριστει το μηχανάκι και μετά.. Δηλαδή το δίνω καλά και στο αφημα του γκαζιου κάνει απότομα γκαν γκαν.. Δεν είναι σταθερό δηλαδή το ρελαντί..
Παλιά το έκανε λίγο αλλά σταματούσε όταν ηρεμουσε ο κινητήρας στη νεκρά..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2016, 00:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
κατάλαβα, είναι φτωχό χαμηλά, κατα πάσα πιθανότητα λόγο θερμοκρασιών, να ρυθμίζεις και να αλλάζεις ζιγκλέρ στο καρμπυρατέρ γνωρίζεις?

αυτό φοράει 50pilot και 170main από το εργοστάσιο, πολύ πιθανόν να χρειάζεται 52/172 τώρα με τις χαμηλές θερμοκρασίες για να δουλέψει σωστά.

δές και αυτό το θέμα είναι σχετικό όσον αφορά το καρμπυρατέρ,
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 81&t=20647" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2016, 08:16 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17441
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Ακριβώς ότι λέει ο Byron,
"στεγνώνει" μετά από πίεση, πχ παρατεταμένο ανηφόρι.
Άρα ότι σου λέει και αλλαγή θέσης στην βελόνα ή πιο πλούσια βελόνα.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2016, 08:24 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 15:06
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Κάτι λίγα γνωρίζω..πάντως έτσι όπως το περιγραφετε είναι παιδιά.. Θα το κάνω μια επεμβασουλα..
Αν τα βρω σκούρα θα σας ενοχλησω ξανά... ;)
Ευχαριστώ.. :)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2016, 10:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
να προσθέσω κάτι, εάν γνωρίζεις την βίδα του αέρα στις πόσες στροφές είναι ανοιχτή? ίσως χρειαστεί να την κλείσεις 1/2-3/4 της στροφής για να σου δουλέψει και παράλληλα πολύ πιθανόν να χρειαστεί να ρυθμίσεις και το ρελαντί από το choke στο συγκεκριμένο μοντέλο καρμπυρατέρ.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2016, 10:50 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 15:06
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Οκ Byron.. Θα τσεκάρω και τη βίδα του αέρα..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2016, 11:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1139
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Σε εμένα πάντως, οπως είπαν και τα παιδια, ήταν πολύ φτωχό στα χαμηλά.
Ανέβασα την βελόνα στη μέση (παραδόξως ο προηγούμενος την είχε αφήσει στην δευτερη θέση απο πάνω - πιο φτωχο), ρύθμισα την βίδα αέρα στα 4/5 (σκάρτη 1 στροφή) και χωρίς να πειράξω ζιγλέρ - 52/170 φοράει - το πρόβλημα βελτιώθηκε αρκετά. Μόλις ζεσταθει ειναι κομπλέ.
Επίσης να πώ οτι βλέπω πολύ μεγάλη διαφορά όταν το βγάζω με 12-15 βαθμούς (δουλευει άριστα) σε σχέση με μια φορά που έξω είχε -3!!!
Αν σου τα κάνει και ζεστό, μην αποκλείεις και τις τσιμούχες στροφάλου, κάτι που και για το δικό μου το σκέφτομαι..
Όταν ξανα ασχοληθώ θα ανεβάσω βίντεο με καλή ποιότητα ήχου, γιατι εδώ μεσα διαπιστώνω οτι έχουν πολύ καλό αυτί!!! :)
Το ίδιο θα πρότεινα και σε σένα πριν πειράξεις οτιδήποτε...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2016, 17:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 3003
geormpal έγραψε:
Επίσης να πώ οτι βλέπω πολύ μεγάλη διαφορά όταν το βγάζω με 12-15 βαθμούς (δουλευει άριστα) σε σχέση με μια φορά που έξω είχε -3!!!
να προσθέσω προς ενημέρωση όλων οτι στο τζετάρισμα παίζουν ρόλο και το ποσοστό υγρασίας που έχει η ατμόσφαιρα/αέρας και το DewPoint, δηλαδή η θερμοκρασία όπου αρχίζει να υγροποιείται η υγρασία που εμπεριέχεται στην ατμόσφαιρα όπως και η πυκνότητα του αέρα (αλλά σε αμελητέο επίπεδο).

ενα ωραίο calculator που θα σας βοηθήσει να καταλάβεται τι συμβαίνει είναι αυτό, http://www.dpcalc.org/" onclick="window.open(this.href);return false;

π.χ. θεωρητικά εάν είχαμε 100% υγρασία στους 15oC τότε το DewPoint θα ήταν στους 15oC άρα θα είχαμε και άμεση υγροποίηση της υγρασίας που εμπεριέχει ο αέρας με ότι αυτό συνεπάγεται στην λειτουργία ενός κινητήρα και βασικά στην λειτουργία του καρμπυρατέρ. Φανταστείτε πόσο επηρεάζεται το jetting και η λειτουργία των καρμπυρατέρ σε σχέση με την θερμοκρασία του αέρα αλλά και με το ποσοστό υγρασίας του ανάλογα, ειδικά εάν λειτουργεί ο κινητήρας κοντά στο εκάστοτε DewPoint.
Γενικά στην χώρα μας τα ποσοστά υγρασίας αυξάνονται συνήθως σε θερμοκρασίες κάτω των 10-15oC βάση του μέσου όρου ποσοστού υγρασίας που έχουμε σαν χώρα, για αυτό και παρατηρούμε αρκετή διαφορά στην λειτουργία των καρμπυρατεράτων κινητήρων σε εκείνες τις θερμοκρασίες.

αυτά τα ολίγα για να μην νομίζετε οτι το τζετάρισμα είναι κάτι "απλό" ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πρόβλημα YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Δεκ 2016, 18:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014, 20:32
Δημοσιεύσεις: 1139
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Και ενω όλα οσα είπες ισχύουν απόλυτα, σε όλους τους κινητήρες εσωτερικής καυσης, μονο στα δίχρονα εμφανίζεται τοσο εντονα η διαφορά θερμοκρασίας, ατμ. πίεσης, ακόμη και ποσοστού σχετικής υγρασίας..
Σε ΟΛΑ τα υπόλοιπα (4Τ) δεν νομίζω κάποιος να αλλάζει jetting χειμώνα καλοκαίρι..

Κ εγω δεν είχα ιδέα στο παρελθόν - τα ακουγα και δεν τα πίστευα...! :doh:


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 34 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com