Τώρα είναι 22 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 5 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1070
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Γεια σας παιδιά!!
Μετα απο κατι πετυχημένες βολτίτσες που ξεκινήσαμε με τα παιδια εδώ, παρατήρησα διαρροή καυσαερίων απο αυτή τη μαυρη τσιμουχόφλαντζα...
Χανει δηλαδή απο το δαχτυλίδι του PV. Ξερει κανείς που μπορώ να βρώ service kit..; Βλέπω στο manual οτι εχει κατι o-ring που φωλιάζουν στο δακτυλίδι... Χρειάζεται κατι πιο εξειδικευμένο..; Τα αγοράζω απ'όπου να'ναι.....;
[ img ]image sharing

[Σε αντιστοιχη περίπτωση στα WR μας, ειχε ορειχάλκινα δαχτυλίδια (δεξια-αριστερα), που τα φτιάχναμε στον τόρνο.. Εδω όμως βλέπω οτι δεν παίζει κάτι τετοιο - απλά αλλάζω τις λαστιχένιες τσιμούχες - o-rings (?) ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2936
Μην ξεχνάς οτι επικοινωνούν με λάδια κάρτερ πολύ πιθανόν να είναι λάδια απο εκεί και όχι καυσαερίων, λύσε καπάκι να δείς από που χάνει.

εδώ είσαι,
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

τσεκάρεις ανοχές/τζόγους στο Νο23 (βάση/καπάκι) εάν έχει το αλλάζεις κομπλέ ειδάλλως μόνο το oring του Νο24, αλλάζεις το Νο28, την τσιμούχα Νο25 και τσεκάρεις το δαχτυλίδι που σφραγίζει ειδάλλως το αλλάζεις και αυτό, το λαστιχάκι Νο37 και την φλάντζα Νο32, γνήσια απο Yamaha.

Παλίο είναι το εργαλείο πολύ πιθανόν να τα χρειάζεται όλα τα παραπάνω για να το κάνεις σαν καινούριο, αφού φτάσεις σε αυτό το σημείο βγάλε και το PV και ξεκάπνισε το να ξυρίζει ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1070
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Μην ξεχνάς οτι επικοινωνούν με λάδια κάρτερ πολύ πιθανόν να είναι λάδια απο εκεί και όχι καυσαερίων, λύσε καπάκι να δείς από που χάνει.

εδώ είσαι,
http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

τσεκάρεις ανοχές/τζόγους στο Νο23 (βάση/καπάκι) εάν έχει το αλλάζεις κομπλέ ειδάλλως μόνο το oring του Νο24, αλλάζεις το Νο28, την τσιμούχα Νο25 και τσεκάρεις το δαχτυλίδι που σφραγίζει ειδάλλως το αλλάζεις και αυτό, το λαστιχάκι Νο37 και την φλάντζα Νο32, γνήσια απο Yamaha.
Όταν λές οτι επικοινωνει με λάδια κάρτερ, δηλαδή μπορεί να φταίει μονο το Νο37;
Αν και εχω δει να βγάζει καυσαέρια απο 'κει, οπότε δύσκολο..

Ευχαριστώ πολύ φίλε! :handgestures-thumbup:
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Φεβ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2936
Πρέπει ανοίξεις το καπάκι και να δείς τι συμβαίνει και από πού χάνει, επίσης έκανα λάθος όταν λέω επικοινωνεί εννοώ όχι πλήρως αλλά μπορεί να περνάει λίγο λάδι απο τους μηχανισμούς η αναθυμιάσεις, στο συγκεκριμένο μοντέλο όμως δεν περνάει τίποτα, σφραγίζει ο αξονας του governor με τσιμούχα! (Νο6) οπότε μπορεί να είναι και από εκεί.

http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

το Νο37 είναι το λαστιχάκι που σφραγίζει το καπάκι του PV μόνο δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μάιος 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1070
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Πρέπει ανοίξεις το καπάκι και να δείς τι συμβαίνει και από πού χάνει, επίσης έκανα λάθος όταν λέω επικοινωνεί εννοώ όχι πλήρως αλλά μπορεί να περνάει λίγο λάδι απο τους μηχανισμούς η αναθυμιάσεις, στο συγκεκριμένο μοντέλο όμως δεν περνάει τίποτα, σφραγίζει ο αξονας του governor με τσιμούχα! (Νο6) οπότε μπορεί να είναι και από εκεί.

http://www.partzilla.com/parts/search/Y ... parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

το Νο37 είναι το λαστιχάκι που σφραγίζει το καπάκι του PV μόνο δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο :handgestures-thumbup:
Τελικά Βύρωνα λύθηκε το θέμα με το PV..
Όπως τα ειχαμε ξαναπεί, ήταν φθαρμένα τα δύο ορειχάλκινα δακτυλίδια, τα 2 o-ring και διαλυμένη η κεντρική τσιμούχα στεγανοποίησης..
Τα μάζεψα ολα, το έδεσα και ειναι πένα το εργαλείο!
Ξεβίδωσε στην πρώτη βόλτα η βίδα του PV που κρατάει το κοκόρι που περιστρέφει το PV. Του έβαλα λίγο locktite και νομίζω οτι ετσι λύθηκε και αυτό το πρόβλημα..!
Νομίζω οτι έκλεισε για φέτος και αυτό το κεφάλαιο... ;)
:obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 5 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com