Τώρα είναι 14 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 46 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
iatrodikastis έγραψε:
Μετά από συγκέντρωση πληροφοριών από την πράξη φίλων και δικής μου έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι κάθε μοτοσυκλέτα έχει τον τύπο λαδιού που της ταιριάζει όσον αφορά τον συμπλέκτη.
Μιλάω για δίχρονα γιατί εκεί είχα ενδιαφέρον να μάθω.

Λοιπόν για το ΒΕΤΑ, το δικό μου αλλά και φίλων που το δοκίμασαν, μετά από δοκιμές αρκετών λαδιών, NILS -SILCOLENE -MOTUL δουλεύει κορυφαία με σασμάν βούτυρο με τα
GRO και συγκεκριμένα,
https://www.globalracingoil.com.au/moto ... gear-trans" onclick="window.open(this.href);return false;

[ img ]

Όσα ΚΤΜ φίλων το δοκίμασαν δεν είχαν ανάλογη άποψη, αντίθετα βλέπουν τρομερή λειτουργία σασμάν με το ΝILS for clutch

[ img ]
Για τα Yamaha..???? :)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2920
Λογικό αυτό που συναίβει με τα BelRay λόγο ιξώδες. Μάλλον το πρόβλημα είναι συνδιασμός λαδιού και ποιότητας υλικού τριβής των δίσκων (δεν έχει σημασία εάν είναι εντός προδιαγραφών), οπότε πρέπει να βρείς το ιδανικό λάδι που να δουλεύει με τους δίσκους σου το οποίο έχει να κάνει με το μικροσκοπικό φίλμ που δημιουργείται μεταξύ τους, όσο πιο μεγάλο γίνεται με την χρήση τόσο πιο πολύ clutch drag έχεις και γίνονται αυτά που αναφαίρεις.

Για δοκίμασε αυτά που σου πρότεινε ο iatrodikastis και εάν δεν σου δουλέψουν καλά τότε δοκίμασε λάδι αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ATF III (απο αυτοκίνητα) , μόνο άλλαξε το στις 5ώρες να δείς σε τι κατάσταση θα είναι.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Λογικό αυτό που συναίβει με τα BelRay λόγο ιξώδες. Μάλλον το πρόβλημα είναι συνδιασμός λαδιού και ποιότητας υλικού τριβής των δίσκων (δεν έχει σημασία εάν είναι εντός προδιαγραφών), οπότε πρέπει να βρείς το ιδανικό λάδι που να δουλεύει με τους δίσκους σου το οποίο έχει να κάνει με το μικροσκοπικό φίλμ που δημιουργείται μεταξύ τους, όσο πιο μεγάλο γίνεται με την χρήση τόσο πιο πολύ clutch drag έχεις και γίνονται αυτά που αναφαίρεις.

Για δοκίμασε αυτά που σου πρότεινε ο iatrodikastis και εάν δεν σου δουλέψουν καλά τότε δοκίμασε λάδι αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ATF III (απο αυτοκίνητα) , μόνο άλλαξε το στις 5ώρες να δείς σε τι κατάσταση θα είναι.
Αυτό θα γίνει στην επόμενη φάση..! Αν μου το ειχες πει λιγο πιο πρίν θα το εκανα πρώτο, αλλα επειδή πηρα ηδη Castrol 10W40 4Τ motoroil (δεν βρηκα στο χωριο MOTOREX 10W40 4Τ που λεει ο Δημήτρης), θα δοκιμασω αυτό. Ποια λάδια ειναι energy conserving? Αυτά που ειναι μονο για κινητήρα - χωρις προδιαγραφές για σασμαν; Δεν βρίσκω σε καμια συσκευασία την ετικέτα..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2920
Το castrol που πήρες αρκεί να είναι για μοτό (όχι scooter η αυτοκινήτου) με προδιαγραφή JASO MA1/2 εάν δεν σου κάνει άλλαξε το τώρα πριν το χρησιμοποιήσεις με ATF III.

Όσα είναι energy conserving το γράφει στην συσκευασία και σωστά είναι μόνο για κινητήρα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Το castrol που πήρες αρκεί να είναι για μοτό (όχι scooter η αυτοκινήτου) με προδιαγραφή JASO MA1/2 εάν δεν σου κάνει άλλαξε το τώρα πριν το χρησιμοποιήσεις με ATF III.

Όσα είναι energy conserving το γράφει στην συσκευασία και σωστά είναι μόνο για κινητήρα.
:handgestures-thumbup:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Έβαλα τελικα το Castrol 10W40 και απ'αφορμή ενα αλλο θέμα που είδα εδω, ειχα και διαφορετικό πρόβλημα που ισως σχετίζεται με το συμπλέκτη..!
Τη στάθμη λαδιού! Στο manual λέει 750ml λύση-αρμολόγηση και 650ml αλλαγή λαδιών!
Ακολουθώ πάντα την διαδικασία που σωστά παρέθεσε ο Byron (http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 57&t=21164" onclick="window.open(this.href);return false;), με την διαφορά οτι δεν ελέγχω την στάθμη απο την βίδα στα πλάγια στο καπάκι της καμπάνας. Το θεωρώ διαδικασία καθως εκει που την εχει εμένα, πρέπει να βγάλω το μπράτσο του φρένου...!
Στραγγίζω λοιπόν καλα (με προθέρμανση 5' και κούνημα της μηχανής) και ρίχνω 650ml λάδι.
Μιας και ειχα ομως τα θεματάκια που ξέρετε, σημερα ελυσα και το φρένο κατα την αλλαγή να δω την στάθμη. Ρίχνωντας το καινούριο λαδάκι στα 350ml αρχισε να τρεχει απο την τρύπα! Φυσικά συνέχισα και του έριξα τα 650ml που του ρίχνω πάντα... Δεν μπορώ ομως να το εξηγήσω..!
[ img ]upload image online


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2920
Πολύ πιθανόν ρίχνοντας το λάδι να μην πρόλαβε να περάσει στο σασμάν, εμένα βάζοντας το σιγα σιγα στα 600ml άρχισε να βγάζει απο την τρυπα, έγειρα την μοτό στο πλάι απο την μεριά του σασμάν για μισό λεπτό, την έβαλα κάθετα, έβγαλα το βιδάκι και δεν μου έβγαζε λάδι, συμπλήρωσα σιγα σιγα αλλα ~120ml και μολις έβγαλε εκλεισα βίδα, έκανα δοκιμή το άφησα να κρυώσει και ξανα έλεγξα απο το βιδάκι.

Καλό είναι εάν έχεις μεζούρα να μετράς αυτό που βγάζεις και βάζεις για να ξέρεις τι γίνεται, αλλα το βιδάκι είναι πάντα σίγουρο εφόσον ακολουθήσεις την διαδικασία σωστά. Μονο πρόσεχε μην εχεις πολύ λάδι μέσα , επίσης η Yamaha προτείνει 10W-30 ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
Πολύ πιθανόν ρίχνοντας το λάδι να μην πρόλαβε να περάσει στο σασμάν, εμένα βάζοντας το σιγα σιγα στα 600ml άρχισε να βγάζει απο την τρυπα, έγειρα την μοτό στο πλάι απο την μεριά του σασμάν για μισό λεπτό, την έβαλα κάθετα, έβγαλα το βιδάκι και δεν μου έβγαζε λάδι, συμπλήρωσα σιγα σιγα αλλα ~120ml και μολις έβγαλε εκλεισα βίδα, έκανα δοκιμή το άφησα να κρυώσει και ξανα έλεγξα απο το βιδάκι.

Καλό είναι εάν έχεις μεζούρα να μετράς αυτό που βγάζεις και βάζεις για να ξέρεις τι γίνεται, αλλα το βιδάκι είναι πάντα σίγουρο εφόσον ακολουθήσεις την διαδικασία σωστά. Μονο πρόσεχε μην εχεις πολύ λάδι μέσα , επίσης η Yamaha προτείνει 10W-30 ;)
Το εκανα παραδειγματικά - οπως αναφέρεις κ στο topic σου.. :handgestures-thumbup:
Ξαναέβγαλα τα λαδια, το έγειρα αργα - αργά και ξανα... Έβγαλε 650ml! Τα ξαναέριξα, το έκανα βόλτα, τα ξαναείδα κ πάλι τρέχει..!
Μήπως το βιδάκι ειναι το minimum;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2920
πάντα είναι το max στο βιδάκι, να τρέχει ελάχιστα εώς λίγο είναι και το φυσιολογικό σημαίνει οτι έχει φτάσει στο σωστό ανώτατο επίπεδο, εάν το αφήσεις και βγάλει απο το βιδάκι πχ 20-30ml είναι ΟΚ.

Μην ανησυχείς, εντάξει είσαι αφού το μετράς αυτο που βάζεις-βάζεις είσαι σίγουρος οτι έχει αρκετή ποσότητα και δεν σου τα καίει απο τσιμούχα στροφάλου.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
πάντα είναι το max στο βιδάκι, να τρέχει ελάχιστα εώς λίγο είναι και το φυσιολογικό σημαίνει οτι έχει φτάσει στο σωστό ανώτατο επίπεδο, εάν το αφήσεις και βγάλει απο το βιδάκι πχ 20-30ml είναι ΟΚ.

Μην ανησυχείς, εντάξει είσαι αφού το μετράς αυτο που βάζεις-βάζεις είσαι σίγουρος οτι έχει αρκετή ποσότητα και δεν σου τα καίει απο τσιμούχα στροφάλου.
300ml βγάζει αν βγάλω το βιδάκι.. Το εκανα μια βόλτα και με την στάθμη στο βιδάκι (εχοντας μεσα 350ml αντι για 650) και εχει τα ιδια συμπτώματα, αρα δεν φταιει αυτο.. :handgestures-thumbup:
Θα δείξει.. Και ATF III που βλέπω, παρόμοιο ιξωδες εχουν στις θερμοκρασίες που το δουλεύω (40-80C). Αυτό που αρχίζω να σκέφτομαι ειναι μηπως εχει φαγωθεί το έκκεντρο που πιέζει το ωστηριο μετατοπισης των δίσκων (το μπράτσο που συνδέεται η ντίζα στο κάτω του μέρος)... Αυτό όμως δεν εξηγεί το οτι με ενα ήπιο ξερόγκαζο αποσυμπλέκει πλήρως! Αρα του χρόνου μαλλον πάμε για καλάθι κ τέλος..! Θα τα ψάξω λίγο αυτά και θα ενημερώσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις κ το ενδιαφέρον! :handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Α! Τελικά πολύ καλύτερη συμπεριφορά ειχε με το motul transoil 10w30 για τις πρώτες 3ώρες...! (Δεν φταίνε μονο τα λάδια)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Κάτι πιο ψαγμενο..!
Εκανα ξανα βολτες στην τάπα εκκένωσης και απο 12x1,5 σπείρωμα το έκανα 14x1,5 με αλλη τάπα φυσικά που είχε και 0,8cm μεγαλύτερο μήκος (απο 1,2cm εκανα σπείρωμα και εβαλα τάπα 2cm). Στην συνέχεια του εργοστασιακού σπειρώματος υπήρχε τρύπα σε βάθος 1,5cm που εκ των πραγμάτων την τάπωσα βάζοντας 2cm μηκος τάπας.. Υπάρχει πιθανότητα να φταίει κ αυτό - πχ να πήγαιναν απ 'κει τα λάδια στο σαμάν κ τώρα οχι ή οτιδήποτε άλλο; Γιατι το πρόβλημα με την αποσύμπλεξη παραμένει αλλα το μηχανάκι πιο πρίν άλλαζε παραδειγματικά ταχύτητες,κλπ..
Και σε συνδυασμό με την διαφορά στη στάθμη λαδιών κατι μου βρωμάει! Σε αυτή την περίπτωση εχω αφήσει το σασμάν χωρίς λάδι...!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Απρ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2920
geormpal έγραψε:
Κάτι πιο ψαγμενο..!
Εκανα ξανα βολτες στην τάπα εκκένωσης και απο 12x1,5 σπείρωμα το έκανα 14x1,5 με αλλη τάπα φυσικά που είχε και 0,8cm μεγαλύτερο μήκος (απο 1,2cm εκανα σπείρωμα και εβαλα τάπα 2cm). Στην συνέχεια του εργοστασιακού σπειρώματος υπήρχε τρύπα σε βάθος 1,5cm που εκ των πραγμάτων την τάπωσα βάζοντας 2cm μηκος τάπας.. Υπάρχει πιθανότητα να φταίει κ αυτό - πχ να πήγαιναν απ 'κει τα λάδια στο σαμάν κ τώρα οχι ή οτιδήποτε άλλο; Γιατι το πρόβλημα με την αποσύμπλεξη παραμένει αλλα το μηχανάκι πιο πρίν άλλαζε παραδειγματικά ταχύτητες,κλπ..
Και σε συνδυασμό με την διαφορά στη στάθμη λαδιών κατι μου βρωμάει! Σε αυτή την περίπτωση εχω αφήσει το σασμάν χωρίς λάδι...!
Πολύ καλή παρατήρηση, μάλλον το βρήκες το πρόβλημα.

Η συγκεκριμένη οπή είναι για να βγαίνουν τα λάδια απο συμπλέκτη και σασμάν ταυτόχρονα, στο CR σίγουρα την καλύπτει η τάπα την οπή (βιδωμένη), στο Yamaha όμως βλέποντας και φωτογραφίες απο διαδίκτυο δεν μπορώ να διακρίνω εάν λειτουργεί και σαν οπή "επικοινωνίας" μεταξύ συμπλέκτη/σασμάν. Επιβεβαίωσε και έλεγξε εαν τα νούμερα σου είναι σωστά (12mm μήκος εργοστασιακή τάπα, 15μμ ξεκινάει η οπή) τότε το αυτονόητο η νέα τάπα να μπλοκάρει την επικοινωνία και δεν περνάει η σωστή ποσότητα λαδιού στο σασμάν. Δοκίμασε άμεσα να κόψεις την τάπα πιο κοντή ώστε να απελευθερώσεις την οπή, μπορεί αυτό να είναι το πρόβλημα σου και να μην περνάει το λάδι απο την μεριά του σασμάν σωστά. Εκτός οτι δεν δείχνει σωστά το βιδάκι της στάθμης, μελλοντικά αυτό θα σου δημιουργήσει πρόβλημα στο σασμάν απο μη επαρκή λίπανση! Λογικά κρατάει μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού στην μεριά του συμπλέκτη και σου δημιουργεί oil clutch drag απο την ποσότητα λαδιού και έχεις αυτά τα συμπτώματα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1046
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Τελικά σήμερα ασχολήθηκα λίγο με την λασπωμένη μου πριγκίπισσα..!
Στο 14x1.5 σπείρωμα που ειχα κάνει, έβαλα μούφα ( https://zimber-tools.eu/media/catalog/p ... 8OTEtw.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ) και το έκανα 12x1.5 με εργοστασιακή τάπα και αλουμινένια ροδέλα. Μήκος μούφας 0,8cm να μην κλείνει την τρύπα επικοινωνίας με το σασμάν.
Πράγματι πρίν ειχα ταπώσει εντελώς αυτή την τρύπα μιας και η προηγούμενη τάπα ειχε μήκος και σπείρωμα μεχρι πάνω... Αν γνωρίζει κάποιος θα ήθελα να μου πει αν τελικά η εργοστασιακή τάπα ταπώνει αυτήν τη τρύπα ή οχι - δηλαδή τι μήκος εχει η stock τάπα - ειναι 0,8cm; Οταν το λύσω θα λυθούν και οι απορρίες, απλά τώρα με την δυνατότητα που ειχα να δώ απο κάτω, δεν μπορώ να διακρίνω περισσότερα....!
Το βιδάκι στάθμης άρχισε να τρέχει στα 550ml και του συμπλήρωσα αλλα 100ml οπως λέει το manual..
Το σασμαν ξαναέγινε βούτυρο, οι ταχύτητες κουμπώνουν στην ιδέα κ μονο (!) - το πρόβλημα με τον συμπλέκτη παραμένει οσο ειναι κρύο!

[ img ]image


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: 1998 YZ250 αλλαγή λαδιών
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Απρ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2920
15mm είναι η εργοστασιακή τάπα σου, βγάλε και 1-1,5mm την ροδέλα για να δείς πόσο μέσα πάει στο κάρτερ, άρα καταλαβαίνεις οτι η τάπα δεν κλείνει την οπή.

Εφόσον ήταν ταπωμένη η οπή αυτή δεν πέρναγε το λάδι που συμπλήρωνες απο τον συμπλέκτη στο σασμάν σωστά, πολύ πιθανόν για αυτό να σου μαυρίζανε και γρήγορα και έβγαινε το λάδι στα 350ml απο την οπή. Όσον αφορά το θέμα με τον κρύο συμπλέκτη είναι θέμα λαδιών/δίσκων/κατάσταση καλαθιού συμπλέκτη, δοκίμασε ATF III και όποτε μπορέσεις βεβαιώσου οτι δεν έχει τζόγο το καλάθι του συμπλέκτη.

Επίσης στο σχέδιο είναι ανάποδα, πάνω είναι του σασμάν κάτω-πλάι είναι του συμπλέκτη ;)

[ img ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 46 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com