Τώρα είναι 20 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Ανοίγω αυτό το θέμα για όσους σκέφτονται και αναζητούν βάρος για βολάν τους όπου αφορά συνήθως 2Τ ΜΧ μοτό όπου το βολάν είναι πολύ ελαφρύ με τα γνωστά αποτελέσματα. Αν και υπάρχουν αρκετά 4T MX όπου θα βοηθούσε αλλά λόγο ροπής του 4Τ στις χαμηλές στροφές δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος εκτός εάν το εργοστασιακό είναι πολύ ελαρφύ και η δύναμη πολύ απότομη (συνήθως στα 450). Απότομες αυξομειώσεις στροφών και απότομο "ξέσπασμα" δύναμης με αποτέλεσμα χαζοσπινιαρίσματα, απώλεια πρόσφυσης και δύσκολος έλεγχος της δύναμης του κινητήρα, ότι χειρότερο για enduro χρήση δηλαδή ακόμα και για όσους κάνουν ΜΧ σε ορισμένες πίστες όπου η πρόσφυση είναι χαμηλή. Αυτό που αναζητούμε είναι καλή ροπή χαμηλά με λιγότερα συμπλεκταρίσματα και καλύτερη πρόσφυση για εντούρο. Ήρθε η στιγμή λοιπόν να δοκιμάσω ενα στο δικό μου για να δώ τελικά πώς συμπεριφέρεται, τι κάνει και εάν αξίζει τελικά.

Γενικά πώς λειτουργεί, εν ολίγης το βολάν αυξάνει την ροπή αδράνειας του στροφάλου όπως περιστρέφεται με αποτέλεσμα να έχουμε μεγαλύτερη ροπή στρέψης προς το καλάθι του συμπλέκτη άρα και στο σύστημα μετάδοσης (κιβώτιο-τροχό). Εκμεταλεύοντας την επιπλέον ροπή αδράνειας (λόγο αύξησης βάρους) που δημιουργείται κατά την περιστροφή του βολάν το αποτέλεσμα είναι πιο δύσκολο να σβήσει ο κινητήρας λόγο μεγαλύτερης ροπης στρέψης και το παρατηρούμε ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές, λόγο του φαινομένου που προανεφερα, όπου ο κινητήρας δεν έχει αρκετή δύναμη & ροπή για να ξεκινήσει την μοτό. Το αποτέλεσμα είναι να χρειαστεί να συμπλεκτάρουμε για να μην σβήσει ο κινητήρας, αυτό έχει αρκετά "κατά" όταν το κάνουμε συχνά ειδικά όταν κάνουμε enduro, όπως υπερθέρμανση και πρόωρη φθορά του συμπλέκτη.

Βέβαια όπως σε κάθε δράση υπάρχει και αντίδραση το "αρνητικό" αυτού του φαινόμενου είναι οτι όσο προσθέτουμε βάρος από ενα σημείο και έπειτα παρατηρούμε αισθητά οτι ο κινητήρας αργεί να σηκώσει στροφές άνετα, μειώνεται η ευστροφία του δηλαδή, αντιθέτος η ροπή αδράνειας αυξάνεται με τα αντίστοιχα αποτελέσματα. Εδώ μπαίνει και ο ανθρώπινος παράγοντας δηλαδή αναλόγος τις προτιμήσεις, τη μοτό, το στήσιμο της, την λειτουργία του κάθε κινητήρα και την προτίμηση του κάθε οδηγού προσθέτει η αφαιρεί βάρος μέχρι να το "φέρει" εκεί που του αρέσει.

Εδώ έχουμε λοιπόν ενα εργοστασιακό βολάν απο CR250 όπου ζυγίζει 460gr, σε σχέση με YZ όπου είναι περίπου 650γρ υπάρχει μεγάλη διαφορά. Η προσωπική μου άποψη είναι χαμηλή ροπή χαμηλά με ιδιαίτερη δυσκολία εκκίνησης (σβησίματα) και πολύ έντονα όπως καταλαβαίνετε στα δύσκολα ανηφορικά μέχρι και αδυναμία να κρατήσει ρελαντί όταν συμπλεκτάρω ορισμένες φορές. Επίσης όπως προανέφερα λόγο αρκετών συμπλεκταρισμάτων για τα δύσκολα κομμάτια ώστε να μην σβήσει και προσπαθώντας να κοντρολάρω/βρώ πρόσφυση, έχω συχνά υπερθερμάνσεις συμπλέκτη πιο πολύ λόγο απότομων και υψηλών στροφών που ανεβάζει ο κινητήρας λόγο κατασκευής του.

Έχοντας απηυδήσει τόσο καιρό σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω ενα χειροποίητο και να το δοκιμάσω καθότι τα έτοιμα είναι αρκετά ακριβά. Αυτός όμως που το κατασκέυασε λοιπόν είναι ο καλλιτέχνης των κατασκευών/επισκευών όπου αρκετοί μπορεί να τον γνωρίζουν ώς Xalasis από το youtube!

https://www.youtube.com/user/Xalasis715" onclick="window.open(this.href);return false;

Κατατοπιστικότατος και εξυπηρετικός αφού μίλησα μαζί του για το θέμα καταλήξαμε να φτιαχτεί για το συγκεκριμένο ενα βάρος βολάν το οποίο μας έδωσε συνολικό βάρος 905gr! σχεδόν το διπλάσιο βάρος δηλαδή. Συγκριτικά και μόνο αρκετές μοτό trial ειδικά έχουν πολύ βαριά βολάν για ευνόητους λόγους σκαρφαλώματος ;) Τα συνήθη προτεινόμενα aftermarket βολάν δίνουν βάρος περίπου από 250-400gr extra οπότε εδώ βάλαμε λίγο παραπάνω επειδή ήταν ήδη πολύ ελαφρύ το ήδη υπάρχον. Όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί του για οτιδήποτε μηχανουργικής φύσεως εργασίες ή κατασκευές.

Η διαδικασία αφαίρεσης του βολάν είναι απλή, ξεβιδώνουμε το καπάκι του βολάν, ξεβιδώνουμε το παξιμάδι του βολάν και χρησιμοποιούμε πάντα ειδικό εξωλκέα για την αφαίρεση του απο τον στρόφαλο, η τοποθέτηση είναι το αντίστροφο. Προσοχή κατά την εξαγωγή μην φύγει η σφήνα του βολάν από τον στρόφαλο και την χάσουμε.

Έφτασε το βολάν σήμερα με όλα τα παρελκόμενα από τον Γιώργο, πολύ καλά πακεταρισμένα οπότε σας παραθέτω φωτογραφίες πρίν από την τοποθέτηση του.

Μείνετε συντονισμένοι καθότι μόλις ολοκληρωθεί η δοκιμή θα σας πώ και τις σχετικές εντυπώσεις, παρατηρήσεις :handgestures-thumbup:


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20170309_001823.jpg [ 91.89 KiB | Προβλήθηκε 3644 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20170309_042305.jpg [ 65.17 KiB | Προβλήθηκε 3643 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Το βολάν έτοιμο, πολύ καλή η δουλειά του Γιώργου οφείλω να πώ, σε ευχαριστώ πάρα πολύ! :handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers:
Φτιαγμένο πάνω στο συγκεκριμένο βολάν είναι εντελός κεντραρισμένο και βιδώνει πάνω του με δύο Μ8 βίδες. Εδώ χρησιμοποιούμε οπωσδήποτε locktite στις βίδες για ευνόητους λόγους, προσωπικά χρησιμοποίησα μπλέ, προσοχή όμως πρώτα τοποθετούμε και σφίγγουμε το βολάν (45-55Nm αναλόγως τον κατασκευαστή) στον στρόφαλο και μετά το βάρος, θα προσθέσω καινούριες φωτογραφίες της διαδικασίας μόλις βγάλω.


Συνημμένα:
[ attachment ]
received_10155833990925190.jpeg [ 32.29 KiB | Προβλήθηκε 3639 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20170320_111901_resized.jpg [ 72.8 KiB | Προβλήθηκε 3641 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17236
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Byron-Xalasis δίδυμο για πολλά :bow-blue:

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Φεβ 2016
Δημοσιεύσεις: 203
ΚΑΛΗΜΕΡΑ :greetings-waveyellow: ΩΡΑΙΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΕΛΕΙΨΗΣ ΧΡΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΝΕΑΣ ΜΟΤΟ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ MOTOCROSS ΜΟΝΕΛΑ.ΝΤΑΞΕΙ ΓΙΑ xalasi ΑΠΛΑ :bow-blue: :bow-blue: ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΒΑΡΟΣ ΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΤΕ (ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ)? Η ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΘΕΔΟΣ ?? ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ , ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ 300g ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΕ 2-3 ΦΛΑΤΣΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΣ?? :obscene-drinkingcheers:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
ZEROTOLERANCE έγραψε:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ :greetings-waveyellow: ΩΡΑΙΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΕΛΕΙΨΗΣ ΧΡΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΝΕΑΣ ΜΟΤΟ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ MOTOCROSS ΜΟΝΕΛΑ.ΝΤΑΞΕΙ ΓΙΑ xalasi ΑΠΛΑ :bow-blue: :bow-blue: ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΒΑΡΟΣ ΠΩΣ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΤΕ (ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ)? Η ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΘΕΔΟΣ ?? ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ , ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ 300g ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΧΝΕ 2-3 ΦΛΑΤΣΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΕΣ?? :obscene-drinkingcheers:
Εμπειρικά βάση βάρους του εργοστασιακού βολάν σε σύγκριση με βολάν εντούρο/trial μοτό.

Πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα σου για το "προσθαφαιρούμενο" βάρος με φλάντζες η με κάποιο άλλο τρόπο :handgestures-thumbup:
Λόγο περιορισμένου χώρου ίσως είναι δύσκολο να υλοποιηθεί, η απόσταση απο το βολάν μέχρι το καπάκι στο συγκεκριμένο είναι περίπου 15mm, βάζοντας αυτό δεν ξέρω εάν υπάρχει χώρος. Τώρα που το σκέφτομαι με δύο τρόπους μπορεί να γίνει, είτε με βιδωτή έξτρα φλάντζα όπως η συγκεκριμένη είτε με σπείρωμα (θυλικό/αρσενικό) στο κέντρο της φλάντζας όπου θα βιδώνει στο κεντρικό βάρος βολάν. Η πρώτη επιλογή όμως δεν είναι καλή καθώτι δεν θα είναι σωστά ζυγισμένη και πολύ πιθανό να έχουμε κραδασμούς. Όσον αφορά το θέμα ζυγοστάθμισης ούτε η συγκεκριμένη είναι 100% όπως καταλαβαίνετε (ελάχιστα είναι κοντά στο 100% ούτοσι άλλως) όμως θεωρητικά τουλάχιστον είναι σε υψηλό ποσοστό ζυγοσταθμισμένη και δεν προκαλεί κραδασμούς (έχει δοκιμαστεί σε παρόμοια μοτό), φαντάσου με τις φλάντζες που θα χρειαστεί να κάνουμε και άλλες τρύπες/βίδες/σπειρώματα, εκεί θα έχουμε σε αρκετά διαφορετικά σημεία πρόσθετο βάρος οπότε το ποσοστό ζυγοστάθμισης μειώνεται αρκετά. Η δεύτερη ιδέα φλάντζας με κεντρικό σπείρωμα όπου θα βιδώνει ολόκληρη πάνω στο κύριο βάρος είναι μια καλή λύση, δεν ξέρω εάν μπορεί να υλοποιηθεί γιατί δεν υπάρχει αρκετό βάθος για να γίνουν αρκετά σπειρώματα ώστε να κρατηθεί. Έχω στείλει το θέμα αυτό στον Xalasis, εάν το δεί να μας πεί την άποψη του.

Επίσης να προσθέσω οτι βασικό ρόλο στην ροπή αδράνειας είναι εκτός απο το βάρος που περιστρέφεται και η απόσταση του από το κέντρο του άξονα του, όσο πιο έξω τόσο πιο μεγάλη η ροπή αδράνειας ;)


@iatrodikastis :obscene-drinkingcheers:
Νού και όρεξη για δημιουργία να υπάρχει!

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1066
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Μπράβο ρε Βύρωνα, κατατοπιστικότατος!!
Πολύ ωραία δουλειά! Για αυτό που είπες, την απόσταση του βολάν απο το καπάκι, αν κάποιον δεν τον παίρνει μπορεί βάλει αποστάτη σε όλο το καπάκι.. Συνήθως αλουμίνιο. Υπάρχει και ετοιμος..!
Κ πάλι μπράβο!! :handgestures-thumbup: - ωραίο thread! :obscene-drinkingcheers:
Αντε τωρα το CR ειναι ετοιμο για Β.Εύβοια...!!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 904
Moto: EXCF 350 Σαν παπάκι.
Τοποθεσία: ΚΟΡΩΠΙ
Το Project σου Byron, χρήζει βελτίωση κεντραρίσματος του extra βάρους πάνω στο υπάρχον βολάν..Κάτσε να πλύνω κάτι πιάτα πρίν έρθει η σύζυγος και θα επεκταθώ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα κι ας μου προσφέρει το γάλα της................


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
:lol: :lol: :lol: :handgestures-thumbup:

Σωστός για το κεντράρισμα όμως αν και δεν φαίνεται το πρόσθετο βάρος πάει και κουμπώνει/φωλιάζει κεντραρισμένο στην κεντρική βάση του βολάν η οποία βιδώνει στον στρόφαλο. Είναι κατασκευασμένο πάνω στο συγκεκριμένο βολάν οπότε είναι κέντρο, για να καταλάβεις και χωρίς βίδες δεν κουνιέται καθόλου περιμετρικά, οι βίδες είναι απλά για να το κρατάνε κατά την περιστροφή του για να μην περιστρέφεται ;)

Είπαμε, Xalasis... θα σέβεστε! :bow-blue: :lol:

@geormpal
Ευχαριστώ, αν και δεν εχω δεί πουθενά αυτές τις φλάντζες, μόνο φτιαχτές και θα χρειαστεί έξτρα φλάντζα/oring λογικά, ενημέρωσε μας!
Μου ήρθε και άλλη μια ιδέα για να προστεθεί έξτρα βάρος στο ήδη υπάρχον βάρος, υπάρχουν λύσεις όμως η κατασκευή τους θα είναι πιο κοστοβόρα για να φτιαχτούν, βιδωτά το ένα πάνω στο άλλο με σπειρώματα στο κέντρο, λογικά με αποστάτη στο καπάκι μπορεί να πάρει μέχρι και δύο έξτρα "φλάντζες βάρους" όπως πρότεινε ο ZEROTOLERANCE για να έχουμε επιλογές.

Ιδέες, σκέψη, όρεξη και χρήμα να υπάρχουν και φτιάχνονται τα πάντα 8-)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Μαρ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1066
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Byron έγραψε:
@geormpal
Ευχαριστώ, αν και δεν εχω δεί πουθενά αυτές τις φλάντζες, μόνο φτιαχτές και θα χρειαστεί έξτρα φλάντζα/oring λογικά, ενημέρωσε μας!
Κάπως ετσι ειναι ο αποστάτης-φλάντζα που λεω.. :
http://www.steahlyoffroad.com/plastic-i ... pacer.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.ca/itm/2003-2016-YZ250- ... Zd&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.ie/itm/YAMAHA-YZ250F-20 ... SwopRYm1kS" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Σεπ 2015
Δημοσιεύσεις: 160
Moto: CR250
τοσο καιρο το λεω, αλλα δεν εχω καταφερει ακομα να βρω ανθρωπο να μου κανει τη δουλεια. Αν μπορεις στειλε μου στοιχεια επικοινωνιας του Χαλαση....


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1066
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Valentino_Ptossi έγραψε:
τοσο καιρο το λεω, αλλα δεν εχω καταφερει ακομα να βρω ανθρωπο να μου κανει τη δουλεια. Αν μπορεις στειλε μου στοιχεια επικοινωνιας του Χαλαση....
Νομίζω εχει mail στα βιντεάκια του, στο κανάλι του στο youtube...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
η μέσω facebook.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Σεπ 2015
Δημοσιεύσεις: 160
Moto: CR250
το βολταρες βουνο να μας πεις εντυπωσεις?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Τοποθετήθηκε το βολάν χωρίς κανένα πρόβλημα, άψογα όλα , επίσης μέσα απο την τρύπα του βάρους βολάν περνούσε και ο εξωλκέας ούτε factory part να ήταν 8-)

Οπότε μελλοντικά δεν χρειάζεται να ξεβιδωθεί το βάρος για να βγεί το βολάν. Αφου κλειδώσα το στρόφαλο με αυτο το πολύ εύχρηστο εργαλείο (φωτο 2), ροπιάστηκε στα 5,5kg/m και με locktite μπλέ έσφιξα καλά τις βίδες του βάρους.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20170329_101513_resized.jpg [ 74.41 KiB | Προβλήθηκε 2910 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20170329_102807_resized.jpg [ 38.27 KiB | Προβλήθηκε 2913 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20170329_102654_resized.jpg [ 88.38 KiB | Προβλήθηκε 2910 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Byron την 29 Μαρ 2017, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάρος βολάν CR250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Μαρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
Βάζουμε και λίγο γρασσάκι αδιάβροχο στο λάστοιχο του καπακιού για έξτρα προστασία απο βρωμιές,νερά,λάσπες κλπ και κλείνουμε, έτοιμο.


Συνημμένα:
[ attachment ]
Resize of 20170329_103321_resized.jpg [ 94.98 KiB | Προβλήθηκε 2911 φορές ]
[ attachment ]
Resize of 20170329_103652_resized.jpg [ 45.65 KiB | Προβλήθηκε 2909 φορές ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius
Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 39 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com