Τώρα είναι 21 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 4 δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Καπάκι-κεφαλή High compression
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 22 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 131
Moto: BETA 300 RR
Τοποθεσία: Lamia
Βλέπουμε πως κάποιες ομάδες στήνουν τα μηχανάκια τους φτιάχνοντας τους κυλίνδρους (θυρίδες μάλλον) και αυξάνουν την συμπίεση βάζοντάς άλλες κεφαλές η φτιάχνοντας τις υπάρχων. Μετά αλλάζουν το jetting για να βάζουν την δύναμη στο χώμα.

1) Τι κάνουν στον κύλινδρο και τι αποτελέσματα έχουν αυτές οι αλλαγές?
2) Και με τη jetting καταφέρνουν να βάζουν τη δύναμη στο χώμα χωρίς να σκοτώνουν μεσαία-ψηλά?

Βλέποντας-ακούγοντας τα 2χρονα στο Παγκόσμιο στα Γρεβενά μου φαινόταν σαν να ήταν τέρμα πλούσια και να μην άνοιγαν καθαρά απο τη μέση και πάνω, ιδικά τα Beta.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καπάκι-κεφαλή High compression
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17242
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
kostasyz έγραψε:
Βλέπουμε πως κάποιες ομάδες στήνουν τα μηχανάκια τους φτιάχνοντας τους κυλίνδρους (θυρίδες μάλλον) και αυξάνουν την συμπίεση βάζοντάς άλλες κεφαλές η φτιάχνοντας τις υπάρχων. Μετά αλλάζουν το jetting για να βάζουν την δύναμη στο χώμα.

1) Τι κάνουν στον κύλινδρο και τι αποτελέσματα έχουν αυτές οι αλλαγές?
2) Και με τη jetting καταφέρνουν να βάζουν τη δύναμη στο χώμα χωρίς να σκοτώνουν μεσαία-ψηλά?

Βλέποντας-ακούγοντας τα 2χρονα στο Παγκόσμιο στα Γρεβενά μου φαινόταν σαν να ήταν τέρμα πλούσια και να μην άνοιγαν καθαρά απο τη μέση και πάνω, ιδικά τα Beta.
Κώστα, έχω την ίδια άποψη σχηματίσει μετά τα περσινά Γρεβενά.
Αλλά όχι τόσο από τα ΒΕΤΑ όσο από τα Sherco που τα άκουγα να πνίγονται.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καπάκι-κεφαλή High compression
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 22 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 131
Moto: BETA 300 RR
Τοποθεσία: Lamia
Δοκίμασα και εγώ μια κεφαλή S3 high compression και χαμηλά έγινε φανταστικό αλλά μεσαία ψιλά σκότωνε. Μετά το έκανα πιο πλούσιο και έγινε (ηλεκτρικό ) η δύναμη ήταν πάντα παρών.
Οπότε γιαυτό το πνίγουν μεσαία ψιλά εκεί που ούτως ή άλλως είναι δυνατό το μηχανάκι,για να μπορεί να βάζει την δύναμη κάτω.

Μήπως ξέρει κανείς να μας πει τη κάνουν στις θυρίδες και πως;


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καπάκι-κεφαλή High compression
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Απρ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2934
εξαρτάται σχετικό είναι, μπορεί στα σημεία που τα βλέπατε να δούλευαν χαμηλες στροφές και να "μπούκωναν" οπότε να τα ακούγατε έτσι.
Οι κορυφαίες αγωνιστικές ομάδες γενικά έχουν διάφορα setup με κεφαλές και ζιγκλέρωμα όπου στην ουσία αλλάζουν τον λόγο συμπίεσης ή και το squish αναλόγως συνθηκών για να αλλάζουν την λειτουργία του κινητήρα όπως την θέλουν.

Όσον αφορά το "θυρίδωμα" που γίνεται στον κύλινδρο είναι "σκοτεινή τέχνη" όπως και η ανάρτηση, θέλει πολύ διάβασμα, εμπειρία και να γνωρίζει ο καθένας πως θέλει την δύναμη/λειτουργία του κινητήρα :)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 4 δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com