Τώρα είναι 21 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 47 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1067
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Petros_ έγραψε:
Ειδες..?? :dance:
600 χλμ ταξίδι σήμερα και δεν σε κολάει ύπνος...... Τα νιατα τα μπερμπαντικα.... :lol: :lol: :lol:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Παιδιά μέτρησα το squish και είναι συμφωνα με την παρακατω φωτο 1,2 το υπολογίζω εγω... προφανως θέλει άλλο όργανο για την ακρίβεια το οποίο διαθέτει το ρεκτιφιέ και θα μου το μετρησουν εκει..
Απλά θέλω να μου πείτε ποιο είναι το στάνταρ ...??

[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 23 Ιουν 2012
Δημοσιεύσεις: 26
Moto: ΚΤΜ EGS 200 99',YAMAHA FZ6s 04',YAMAHA CRYPTONx 08'
Τοποθεσία: Χαϊδάρι Αττικής
Το παχύνετε στη φωτογραφία νομίζω δείχνει 1,475 mm

_________________
Αργύρη....το λάστιχο...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2936
Κάτι πολύ βασικό που ψιλιάζομαι είναι το νέο decking του εμβόλου, είπες οτι πλάνισε τον κύλινδρο εκεί που πατάει η φλάντζα σωστά?
Και εαν έχουν ανοίξει την κεφαλή στην σωστή διάμετρο για να ταιρίαξει με την νέα διάμετρο του κυλίνδρου.

Π.Χ. κατεβάζοντας τον κύλινδρο 0,2mm το έμβολο πλέον θα "εξέχει" 0,2mm πιο ψηλά απο τον κύλινδρο στο ΑΝΣ οπότε και θα ακουμπάει στην κεφαλή περιμετρικά.
Ελεγξε οτι το έμβολο έρχετε εντελώς πρόσωπο με την άκρη του κυλίνδρου διότι εαν το περνάει έστω και λίγο πολύ πιθανόν να ακουμπάει ελαφρά σε κάποια άκρη της κεφαλής. Επίσης ποτέ δεν κάθονται εντελώς τέλεια στον κύκλο ειδικά τώρα που είναι 0,5mm μεγαλύτερος ο κύλινδρος.

Βγάλε κεφαλή και μέτρα διάμετρο, πρέπει να είναι 68,50mm εαν δεν στην έχει ανοίξει το ρεκτιφιέ τότε πρέπει να στο κάνει.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Έχω πλανιαρει λίγο την κεφαλή και τον κυλινδρο για να πατήσει σωστά.. Αλλά το εσωτερικό από το καπάκι της κεφαλής δεν το πειραξαμε κάτι που θα έπρεπε να γίνει αφού φαρδυνε κατά 0,5 ο κυλινδρος..
Πιστεύω αν γίνει 68,50 το εσωτερικό πάτημα της κεφαλής να λυθεί το πρόβλημα..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1067
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Ο κύλινδρος πρέπει να ειναι μετωπο με το πιστόνι στο ΑΝΣ. Πιο κάτω θα μπορούσε - ποτέ παραπάνω! Το squish ειναι το τόξο που σχηματίζεται απο το μπουζί εως τη φλάντζα (στο καπάκι) και πάνω απο το εμβολο στο ΑΝΣ θα πρέπει να ειναι 1,2 με 1,4 για το YZ σου.. Βάλε πιο μεγάλη φλάντζα κατω κυλίνδρου και ανοιξε το καπάκι στα χιλιοστά σου.. Μην φτιάξεις το squish στο καπάκι, γιατι μετά θα ψαχνεις για καπάκι.., YZ ειναι - δεν ειναι DT... ;)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1067
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Για το squish (1,2-1,4) δεν ειμαι σίγουρος.. :think: Κάτσε να γράψουν και οι υπόλοιποι ή αλλιώς να κοιτάξω το manual - το ιδιο μηχανάκι εχουμε...


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Τελικά όλα πήγαν καλά παιδιά ... πήραμε 0,5 mm το καπάκι.. μπήκε και πιο χοντρή φλάντζα βάσης και έκατσε μια χαρά..

[ img ]

Σήμερα πήρε μπρός και από αύριο ξεκινάω στρώσιμο...!!

[ img ]
Κατι τελευταίο.. πρόσφατα άλλαξα λάδια..αλλα τώρα πήρα και καινούρια..

Να τα αλλάξω τώρα ή μετά το στρώσιμο...??


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2936
Δεν επηρεάζουν τα λάδια του σασμάν το στρώσιμο, άλλαξε τα βάση ώρα λειτουργίας που έχουν.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 25 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Οκ Byron.. Ευχαριστώ..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1067
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
giorgosYT έγραψε:
Τελικά όλα πήγαν καλά παιδιά ... πήραμε 0,5 mm το καπάκι.. μπήκε και πιο χοντρή φλάντζα βάσης και έκατσε μια χαρά..

Σήμερα πήρε μπρός και από αύριο ξεκινάω στρώσιμο...!!

Κατι τελευταίο.. πρόσφατα άλλαξα λάδια..αλλα τώρα πήρα και καινούρια..

Να τα αλλάξω τώρα ή μετά το στρώσιμο...??
Αντε καλο στρώσιμο και καλολάσπωτο το εργαλείο!! :handgestures-thumbup: :obscene-drinkingcheers:

(Για το squish το manual γράφει μονο ογκο (22,9cm3), δεν αναφέρει την καμπύλη του τόξου οπως σε αλλα, γι'αυτό δεν σου έγραψα - πιο πολύ θα σε μπέρδευα.. ;) )

Καθε ποτε αλλάζεις λάδια και τι λάδι βάζεις; Πληροφοριακά σε σχέση με το δικό μου σε ρωτάω..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Ευχαριστώ φίλε.. εγω εχω χρησιμοποιησει τα παρακατω λαδια σε αναλογες φορές.. το δεξί είναι που πήρα τώρα από μαγαζί του αντικειμένου με εμπειρία στα χωμάτινα και μου είπε ότι είναι πολύ καλο.. συνηθως κάθε 6 μήνες αλλάζω λάδια αν και δεν το βγαζω κάθε Κυριακή το μηχανάκι...

[ img ]

μια ακόμα ερώτηση παιδιά.. η πρώτη βόλτα για το στρώσιμο πήγε καλά.. μετά από πόσες βόλτες θα μπορώ να φτάσω στην ροπή τη μαχανή..?


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2936
Απο τώρα, απλά άνοιγε το γκάζι ομαλά για να ανέβουν οι στροφές μέχρι ψηλά και να είσαι μια ταχύτητα κάτω (μην το ζορίζεις δηλαδή).

Αυτό για ένα ρεζερβουάρ και εννοείται οτι αποφεύγεις τα βρασίματα.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Οκ Byron θα το εφαρμοσω.. :-)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1067
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
giorgosYT έγραψε:
Ευχαριστώ φίλε.. εγω εχω χρησιμοποιησει τα παρακατω λαδια σε αναλογες φορές.. το δεξί είναι που πήρα τώρα από μαγαζί του αντικειμένου με εμπειρία στα χωμάτινα και μου είπε ότι είναι πολύ καλο.. συνηθως κάθε 6 μήνες αλλάζω λάδια αν και δεν το βγαζω κάθε Κυριακή το μηχανάκι...

[ img ]

μια ακόμα ερώτηση παιδιά.. η πρώτη βόλτα για το στρώσιμο πήγε καλά.. μετά από πόσες βόλτες θα μπορώ να φτάσω στην ροπή τη μαχανή..?
Δεν ξερω αν ετυχε να δεις ενα θεμα που εχω ανεβάσει σε σχέση με δυσλειτουργία καμπάνας και λάδια.. (http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 2&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;)
Εχω δουλέψει αρκετα το motul 10-30 transoil που ειχα και τα καλύτερα αποτελέσματα πριν γνωρίσω το motorex gear oil 10w-30..
Στις 5 ωρες βουνό καταλάβαινα διαφορά (ειδικά στην αποσύμπλεξη), οσον αφορά την απόκριση του συμπλέκτη και με το δευτερο στις 20+ ωρες που τα άλλαξα απο φιλότιμο..
ΔΕΝ στα λέω αυτά για να σε επηρεάσω ή να σπονσοράρω λάδια, απλά θέλω να μου πεις αν συμβαίνει κ σε σενα κατι τετοιο ή παρομοιο μιας και εχουμε ίδιο μηχανάκι...
Πολύ πιθανα να ειναι συνδυαστικός παράγοντας και η πραγματική αιτία του προβλήματος να βρίσκεται αλλού, απλά ειναι τσεκαρισμένη η διαφορά, γι'αυτο και το γράφω.. :)
Παρατηρείς πρόβλημα αποσύμπλεξης μετα απο 5-7 ώρες..;


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 47 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com