Τώρα είναι 22 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 47 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 12 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 248
Moto: Beta 300RR
Τοποθεσία: Ρέντης
Φιλε μου στην φαση που βρίσκεσαι, η επισκεψη σε μηχανουργειο είναι μονόδρομος.
Θα χρειαστείς ρεκριφιε επιφανειας στον κυλινδρο (το μπουζονια τα αφαιρουν εκει), μετρημα τον κυλινδρο και ένα γυαλισμα (honing). Παρε και το πιστονι να μετρηθει και αυτό.
Για το καπακι, η μέθοδος που ανεφερε ο Byron με το σμυριδοπανο, είναι υπεραρκετη.
Μετα το γυαλισμα (το οποιο μονο γυαλισμα δεν είναι, αλλα στην ουσια αμυδρες αυλακωσεις για να κρατουν το λαδι) το χιτωνιο σου θα παρει λιγο ακομα ζωη και θα φυγουν οι γραμμωσεις που φαινονται στις φωτο.
Όλα τα παραπανω max κοστος 40-50 ευρω.
Αν δεν φυγουν, αναλογα τις μετρήσεις, το κρατας λιγο ακομα και μετα κοιτας το επομενης διαμετρου πιστονι.
Οσο για τα σημαδια που εχεις στο πιστονι και στο καπακι είναι εμφανες ότι προεκυψαν από εισαγωγη στερεου αντικειμενου στον κυλινδρο.
Παλαιοτερα μου εχει τυχει από υπερβολικα φτωχο μιγμα (λερωμενο ζιγκλερ) να λιωσει και να φυγει η ακιδα από το μπουζι. Ο κινητήρας περασε σε λειτουργεια semi-diesel και δουλευε οσο ηταν ζεστος. Όταν κρυωσε δεν ξαναπηρε.
Η ακιδα δε, δεν βρεθηκε ποτε. Προφανως την πεταξε στην εξαγωγή, αφου προλαβε να κανει καποια σημαδακια παρομοια με το δικο σου.
Μαλλον δεν θα μαθεις ποτε τι ακριβως εγινε.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Στην μια φώτο γίνεται και αντανάκλαση του πάγκου και φαίνονται σαν αυλακωσεις..
Σκεφτόμουν να ξαναβάλω τον κυλινδρο όπως είναι αλλά αφού λέτε θέλει μηχανουργειο μάλλον θα πρέπει να το κάνω..
Φοβάμαι όμως μην γίνει χειρότερο γιατί μπορεί να μην ξέρουν ολοι αυτή τη δουλειά.. Ή να χρειαστεί να αλλάξω πιστονι αν δεν πατάει σωστά μετά..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2936
Η αλήθεια είναι πως πρέπει να βρείς σωστό μηχανουργό που να γνωρίζει τι κάνει και τι πρέπει να κάνει ώστε να γίνει σωστή δουλειά και να σε καθοδηγήσει με το τι χρειάζεται. Καλές οι φωτογραφίες για μια πρώτη γνώμη απο εμάς, όμως μόνο απο κοντά μπορεί να κρίνει κάποιος που είναι ειδικός σε αυτά και να κάνει σωστές μετρήσεις και στην δική σου περίπτωση δεν είναι μόνο μία μέτρηση που είναι να γίνει για να βγάλει συμπέρασμα, πίστεψε με! :handgestures-thumbup:

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1496
Moto: KTM 250 EXC
Τοποθεσία: GARDEN CITY
Byron έγραψε:
Η αλήθεια είναι πως πρέπει να βρείς σωστό μηχανουργό που να γνωρίζει τι κάνει και τι πρέπει να κάνει ώστε να γίνει σωστή δουλειά και να σε καθοδηγήσει με το τι χρειάζεται. Καλές οι φωτογραφίες για μια πρώτη γνώμη απο εμάς, όμως μόνο απο κοντά μπορεί να κρίνει κάποιος που είναι ειδικός σε αυτά και να κάνει σωστές μετρήσεις και στην δική σου περίπτωση δεν είναι μόνο μία μέτρηση που είναι να γίνει για να βγάλει συμπέρασμα, πίστεψε με! :handgestures-thumbup:

Όταν λέμε μηχανουργείο εννοούμε εξειδικευμένο μηχανουργείο δηλαδή ρεκτιφιέ. Κανένα άλλο μηχανουργείο δεν μπορεί να κάνει τέτοια δουλειά.

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Σωστά.. Θα δω παιδιά.. Θα το ψάξω από θέματος μηχανουργειου κλπ για να γίνει σωστή δουλειά και να μην ξαναανοιγω κινητήρα..
Ευχαριστώ για όλες τις πληροφορίες..!!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Τελικά βρήκα καλό ρεκτιφιέ και γυαλιστηκε ο κύλινδρος σύμφωνα με το καινουριο πιστονι που πήρα (68,44 mm).. Προχωράω σιγα σιγά στο μαντάρισμα παιδιά.. αφού αλλαχθουν όλες οι φλάτζες στον κιλυνδρο τη βαλβίδα ροπής κλπ..

[ img ]

[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1070
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
giorgosYT έγραψε:
Τελικά βρήκα καλό ρεκτιφιέ και γυαλιστηκε ο κύλινδρος σύμφωνα με το καινουριο πιστονι που πήρα (68,44 mm).. Προχωράω σιγα σιγά στο μαντάρισμα παιδιά.. αφού αλλαχθουν όλες οι φλάτζες στον κιλυνδρο τη βαλβίδα ροπής κλπ..

[ img ]

[ img ]
Γιώργο με προβληματίζει λίγο η αυλακιά στο κοκκινο o-ring.. Πρέπει να ειναι αντίστοιχη του διαμετρήματος του o-ring γιατι ασκείται πίεση και απο τις 2 μεριές.. Βρές πιο χοντρό απο αλλο μηχανάκι και πες του να σου λειάνει την αυλακιά ή να σου το γεμίσει και να την ξανακάνει ίδια στον τόρνο.. Φοβάμαι οτι θα εχεις πάλι τα ίδια.. :(


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Το ξέρω.. Μου καθάρισε λίγο το αυλάκι στο Ρεκτιφιε..
Έχω σκοπό να βάλω και φλατζοκολλα υψηλης στο αυλάκι για να γεμίσει.. Σκέφτηκα ακόμα να βάλω και τα δύο oring.. Μέσα το καινούργιο και εξω το παλιό.. :P


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Παιδιά έχω ένα πρόβλημα.. Αφού πέρασα το πιστονι και τον κυλινδρο με επιτυχία έβαλα το καπάκι της κεφαλής διαπίστωσα ότι με το κατέβασμα της μανιβελας ακούγεται ένα τακ...
Προφανώς ακουμπάει λίγο το πιστονι στην κεφαλή..
Θα πρέπει να πάω το καπάκι στο Ρεκτιφιε να μου το πάρει λίγο από μέσα.. ??


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17248
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
giorgosYT έγραψε:
Παιδιά έχω ένα πρόβλημα.. Αφού πέρασα το πιστονι και τον κυλινδρο με επιτυχία έβαλα το καπάκι της κεφαλής διαπίστωσα ότι με το κατέβασμα της μανιβελας ακούγεται ένα τακ...
Προφανώς ακουμπάει λίγο το πιστονι στην κεφαλή..
Θα πρέπει να πάω το καπάκι στο Ρεκτιφιε να μου το πάρει λίγο από μέσα.. ??

Μάλλον έχεις λάθος πάχος φλάντζα κυλίνδρου.
Μέτρα την προηγούμενή σου και λάβε υπόψιν ότι είναι και ελαφρά πατημένη.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 23 Ιουν 2010
Δημοσιεύσεις: 66
Moto: ΥΑΜΑΗΑ ΥΖ 250
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ(ΠΑΓΓΑΙΟ)
Παρήγγειλα ένα σετ που είναι στάνταρ για το μοντέλο μου μιας και είναι παλιό... Από ότι είδα η φλατζα ήταν ίδια..
Αυτό έγινε τώρα επειδή πλανιαρα λίγο το πάνω μέρος του κυλίνδρου και το καπάκι της κεφαλής..
Επίσης στον κυλινδρο έγινε φρεζα οπότε φαρδυνε 0,5 mm..
Έτσι βρίσκουν τα άκρα του πιστονιου στο καπάκι..
Απλά ρωτάω αν λυθεί το πρόβλημα όταν φάω το εσωτερικό από το καπάκι ώστε να έρθει και στις νέες διαστάσεις του κυλίνδρου..


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 211
Moto: crf 450
πρεπει το ρεκτιφιε κατα το πλανισμα του κυλιδρου και της κεφαλής να διατηρησει την συμπιεση και το squish της κεφαλης ιδιο. Αν εχουν μεταβληθει πρεπει να ξανα δημιουργησει το ιδιο squish με επεξεργασια της κεφαλης.

πατα στο google "squish 2 stroke" και θα παρεις αρκετες πληροφοριες. Ειναι ζωτικο κομματι του διχρονου κινητηρα.


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1070
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Να μετρήσεις squish.. ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1070
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Petros_ έγραψε:
πρεπει το ρεκτιφιε κατα το πλανισμα του κυλιδρου και της κεφαλής να διατηρησει την συμπιεση και το squish της κεφαλης ιδιο. Αν εχουν μεταβληθει πρεπει να ξανα δημιουργησει το ιδιο squish με επεξεργασια της κεφαλης.

πατα στο google "squish 2 stroke" και θα παρεις αρκετες πληροφοριες. Ειναι ζωτικο κομματι του διχρονου κινητηρα.
Ουτε να γράψω δεν προλαβαίνω...! :lol: :lol:


Κορυφή
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΥΛΙΝΔΡΟ YZ250
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 211
Moto: crf 450
Ειδες..?? :dance:


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 47 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3 4 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com