Τώρα είναι 22 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 27 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2364
Moto: ΒΕΤΑ 300
Καλησπέρα σε όλους, ο κύβος ερρίφθη, θα μεταπήδησω σε 2Τ.

Θα ήθελα τα φώτα σας, συγκεκριμένα αν μπορεί κάποιος να περιγράψει δομημένα την συντήρηση μιας 2Τ μοτοσυκλετας Byron, Geop.. Jimaras και άλλοι.

Εχω διαβάσει πολλά στο forum, αλλά αν είναι μαζεμένα και όπως ανάφερα δομημένα σε ένα σημείο θα βοηθούσε.

Ευχαριστώ.

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
DirtBike.gr official support group
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 3548
Moto: μας άφησε.....
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
andreasds έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους, ο κύβος ερρίφθη, θα μεταπήδησω σε 2Τ.

Θα ήθελα τα φώτα σας, συγκεκριμένα αν μπορεί κάποιος να περιγράψει δομημένα την συντήρηση μιας 2Τ μοτοσυκλετας Byron, Geop.. Jimaras και άλλοι.

Εχω διαβάσει πολλά στο forum, αλλά αν είναι μαζεμένα και όπως ανάφερα δομημένα σε ένα σημείο θα βοηθούσε.

Ευχαριστώ.
Ωραίο θέμα και τώρα που το σκέφτομαι πιθανότατα να το φτιάξουμε σαν "manual του αρχαρίου " για να γίνει και sticky :think:


υ.γ. με γεια

_________________
Just remember I'll always be there ;)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9739
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
καλο λαδι μιξης
ζεσταμα κινητηρα προτου ξεκινησεις για ενα υγιες nicasil
αλλαγη λαδιων κιβωτιου στην ωρα τους
παντα καθαρο φιλτρο (αγορασε και δευτερο)
καλο τζεταρισμα και σταθμη καυσιμου (για να μην καις τα ακαυστα)
αναρτησεις custom made στα μετρα σου
θελει προσαρμογη ο τροπος οδηγησης στα διχρονα...
μεγειες.......το ΒΕΤΑ :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2364
Moto: ΒΕΤΑ 300
Ευχαριστώ Jimaras και εδώ γεννούνται τα παρακάτω ερωτήματα:

1. καλο λαδι μιξης
Τι εννοούμε καλό, θα ήθελα κάποιες απόψεις και προτάσεις, επίσης σε περίπτωση που το μοτο έχει δοχείο λαδιού, τοτε τι είδος λαδιού θα πρέπει να χρησιμοποιείτε:
Α. 2T premix ή
Β. 2T injector
Επίσης, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο όσα λάδια έχουν προδιαγραφές API TC & JASO FD

2. ζεσταμα κινητηρα προτου ξεκινησεις για ενα υγιες nicasil
Ποσο χρόνο περίπου; Θα αλλάξει η ποσότητα καπνού της εξάτμισης ή κάτι άλλο;

3.αλλαγη λαδιων κιβωτιου στην ωρα τους
By the book, επίσης τι λάδια;

4. παντα καθαρο φιλτρο (αγορασε και δευτερο)
Υπάρχει κάποια άποψη για το φίλτρο που είναι με τρίγωνα σε όλο το εύρος του;

καλο τζεταρισμα και σταθμη καυσιμου (για να μην καις τα ακαυστα)
Πως επιτυγχάνεται αυτο; Όταν πηγαίνω σε υψόμετρο τι θα πρέπει να κάνω;

αναρτησεις custom made στα μετρα σου
Το Α και το Ω, αυτο θέλει πολύ δουλειά.

θελει προσαρμογη ο τροπος οδηγησης στα διχρονα...
Περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ.

Επίσης με το 4Τ, έλεγχα όλες τις βίδες με το ροποκλειδο. Το ίδιο να κάνω και στο 2Τ;
Πρέπει να κουβαλάω μαζι μου ένα έξτρα μπουζί;

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 27 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 539
Moto: μοτο
andreasds έγραψε:
Ευχαριστώ Jimaras και εδώ γεννούνται τα παρακάτω ερωτήματα:


4. παντα καθαρο φιλτρο (αγορασε και δευτερο)
Υπάρχει κάποια άποψη για το φίλτρο που είναι με τρίγωνα σε όλο το εύρος του;

[ img ]???????

MSR Funnel Web Air Filter
αυτο?


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2364
Moto: ΒΕΤΑ 300
Ναι Νικόλα

_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Σε σύνδεση

Εγγραφή: 06 Νοέμ 2013
Δημοσιεύσεις: 67
Moto: ΚΤΜ 250 EXC
το φιλτρο αυτο το ειχα δει πολυ καιρο τωρα,λενε οτι ειναι καλυτερο απο τα υπολοιπα λογο υλικων, δεν αφηνει τπτ να περασει μεσα στο μηχανακι.
Υπαρχει σχετικο βιντεο που κανουν σε ενα τομη.

https://www.youtube.com/watch?v=eXt-FCRJVOs" onclick="window.open(this.href);return false;

αλλαγη λαδιων κιβωτιου στην ωρα τους
- εγω λογο rekluse καθε 10 ωρες το πολυ κανω αλλαγη για να εχω το κεφαλι μου ησυχο το μονο που παρατηρησει ειναι οτι με φουλ συνθετικά (10/50,10/60) ο συμπλεκτης ειχε λιγο πατινάρισμα ενω οταν εβαλα ημισυνθετικα (10/40 Motorex,Belray,κτλπ) δεν ειχα πλεον θεμα.

καλο τζεταρισμα και σταθμη καυσιμου - JD JETTING και τελος για μενα/

αναρτησεις custom made στα μετρα σου - δεν νομιζω προσωπικα οτι ειναι το επιπεδο μου για custom made, κανω σερβις στην αναρτησεις 1 φορα το χρονο και ειναι ολα καλα.


θελει προσαρμογη ο τροπος οδηγησης στα διχρονα - οτι μπορω κανω...


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Moderator

Εγγραφή: 03 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1468
Moto: Beta RR 300 2018
Τοποθεσία: Φινλανδία
Για το φίλτρο αυτό απλά λένε ότι λόγω της περισσότερης εξωτερικής σφουγγαρένιας επιφάνειας βοηθά για περισσότερα γκάζια/καλύτερη απόδοση. Για τα υλικά δεν ξέρω, δεν το έχω δοκιμάσει.

Αντρέα, η κάθε μάρκα έχει επιλέξει σε πιο μοντέλο θα δώσει τον χόμπυ χαρακτήρα και σε πιο τον προ. Για Beta κοιτάς μόνο το 300 και δούλεμα μόνο στον μαλακό χάρτη. Για Σέρκο για 2018 το 250 είναι το ευκολότερο/φιλικότερο. Τουλάχιστον τα διάφορα που έχω διαβάσει από διαφορετικές χώρες συμπίπτουν. Για ΚΤΜ μάλλον συμβαίνει ότι και με τα Beta. Για Husqvarna μια από τα ίδια μάλλον. Για GASGAS δεν ξέρω. Για ΤΜ δεν ξέρω. Φυσικά το καλύτερο είναι να δοκιμάσεις τα μοντέλα της κάθε μάρκας ή της μάρκας που έχεις ήδη καταλήξει πριν πάρεις τελική απόφαση.

Θα σου πάρει κάποιες βδομάδες μέχρι να συνηθίσεις.

Λάδι σαζμάν αλλαγή μαξ κάθε 17-18 ώρες και ας λέει το μάνιουαλ 30. Και βάζεις κάτι καλό μόνο για συμπλέκτη όπως το άριστο Nils for Clutch. Θα έχεις τους μαμά δίσκους για πάρα πολλές ώρες εκτός αν έχετε σαδομαζοχιστικές τάσεις σε ανηφόρες κάθε ΣΚ. Αυτή την στιγμή 160 ώρες λειτουργίας στους μαμά δίσκους ακόμη στο Σέρκο σε δύσκολες γενικώς συνθήκες....

Προσοχή στο φίλτρο αέρα να μην περνά τίποτα μέσα και από μοτέρ ξέχαστο για πάααρα πολλές ώρες....

Τα άλλα που γράφει ο Jimaras και οι λοιποί. Για τρόμπα λαδιού καλό είναι το λάδι να κάνει και για μίξη μέσω της τρόμπας.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17247
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Τα 2Τ είναι μηχανάκια που πρέπει να καταλάβεις ότι ταιριάζεις μαζί τους.
Αυτός είναι ο κανόνας.
Όμως σε κάθε κανόνα υπάρχουν εξαιρέσεις.
Η εξαίρεση του κανόνα ακούει στο όνομα BETA 300 RR.
Το συγκεκριμένο θαύμα της BETA, αφού έτσι πιστεύω μιας και τέτοιο σύνολο δύσκολα φτιάχνει ανθρώπινο χέρι, δεν απαιτεί και κάποια ιδιαίτερη συντήρηση.

Ένα λάδι μίξης που κάνει και για τρόμπα, αλλαγή με σασμανόλαδο που ταιριάζει στο σασμάν κάθε 30 ώρες, αλλαγή φίλτρου μετά από την προπόνηση αρκούν.
Προσωπικά στο BETA μου έχουν ταιριάξει ποιοτικά και οικονομικά,
Διχρονόλαδο silcolene comp 2 plus, κάνει και για τρόμπα.
Σασμανόλαδο GRO Gear Trans 10-40. Απλά μαγική αίσθηση.
Φίλτρο INNTEK. Τρομερή ποιότητα υλικού.

[ img ]

[ img ]

Ένα επιπλέον βάρος στο τσαντάκι σου θα είναι ένα μπουζί. Προσωπικά δεν μου έχει χρειαστεί ποτέ. Αλλάζω μπουζί με κάθε αλλαγή πιστονιού.
Στην φωτό το μπουζί του ΒΕΤΑ 300 RR.

[ img ]

Αναρτήσεις δεν χρειάζεται να σου πω.
ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ και μετά αγοράζεις μηχανάκι. Απλά μου αρέσει να το ακούω. :lol:

υγ. Μην ξαναγοράσεις φίλτρο λαδιού....χαχαχα

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2936
Με το καλό η καινούρια μοτό! :auto-dirtbike: :obscene-drinkingcheers:

Αν και καλύφθηκε και απο όσους απάντησαν να συμπληρώσω και την δική μου άποψη.

Γενικά η συντήρηση μιας 2Τ εκτός του κινητήρα, δηλαδή στα "περιφεριακά", είναι παρόμοια με ενα 4Τ όσον αφορά τις φθορές σε λάστιχα/φρένα/αναρτήσεις κλπ. Οπότε σε αυτά ακολουθείς την ίδια τακτική προγραμματισμένης συντήρησης πάντα συμβουλεύοντας τις ώρες που αναφέρει το manual και ανάλογα την χρήση που θα κάνεις. Στην πραγματική ουσία αλλάζει ότι έχει να κάνει με τον κινητήρα δηλαδή όσον αφορά την λειτουργία του θα χρησιμοποιείς λάδι μίξης, θα αλλάζεις λάδια στο σασμάν και το φίλτρο αέρα είναι πολύ σημαντικό να είναι καθαρό και λαδωμένο διότι μεγάλο μέρος του κινητήρα εξαρτάται πολύ απο αυτό.

Σου παραθέτω απαντήσεις στα ερωτήματα σου με bolt & underlined.
andreasds έγραψε:
Ευχαριστώ Jimaras και εδώ γεννούνται τα παρακάτω ερωτήματα:

1. καλο λαδι μιξης
Τι εννοούμε καλό, θα ήθελα κάποιες απόψεις και προτάσεις, επίσης σε περίπτωση που το μοτο έχει δοχείο λαδιού, τοτε τι είδος λαδιού θα πρέπει να χρησιμοποιείτε:
Α. 2T premix ή
Β. 2T injector
Επίσης, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο όσα λάδια έχουν προδιαγραφές API TC & JASO FD
Όσα είναι με injection (δοχείο λαδιού) τότε χρησιμοποιείς μόνο όσα αναφέρονται οτι κάνουν και για injection συνθετικά και καλό είναι να έχουν τις τελευταίες προδιαγραφές (καλύτερη ποιότητα & προστασία) όπως ανέφερες.
Προσωπικά χρησιμοποιώ iPone, καλό λάδι σε γενικές γραμμές κρατάει καθαρά τα μέρη του κινητηρα και της εξάτμισης (PV & σαλίγκαρο) αλλά θα το αλλάξω μόλις τελειώσει με motorex/silcolene ή motul χωρίς να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος, έτσι για την αλλαγή


2. ζεσταμα κινητηρα προτου ξεκινησεις για ενα υγιες nicasil
Ποσο χρόνο περίπου; Θα αλλάξει η ποσότητα καπνού της εξάτμισης ή κάτι άλλο;
Περίπου 5-10 λεπτά μέχρι να ετοιμαστείς αναλόγως και την ατμοσφαιρική θερμοκρασία, εμπειρικά συνήθως με την αφή μόλις ζεσταθεί ο σαλίγκαρος και με το χέρι όταν νιώσεις ζεστά τα καυσαέρια.

3.αλλαγη λαδιων κιβωτιου στην ωρα τους
By the book, επίσης τι λάδια;
Επώνυμα καλής ποιότητας 10w30/40 μόνο όσα είναι για wetclutch ή 2Τ gear oil που αναφέρουν αρκετοί.

4. παντα καθαρο φιλτρο (αγορασε και δευτερο)
Υπάρχει κάποια άποψη για το φίλτρο που είναι με τρίγωνα σε όλο το εύρος του;
Το φίλτρο με τα "τρίγωνα" το μόνο που κάνει είναι οτι κρατάει περισσότερη βρωμιά-σκόνη (μεγαλύτερο surface area), απλά φρόντιζε να χρησιμοποιείς πάντα ενα καλής ποιότητας καθαρό και λαδωμένο φίλτρο.

καλο τζεταρισμα και σταθμη καυσιμου (για να μην καις τα ακαυστα)
Πως επιτυγχάνεται αυτο; Όταν πηγαίνω σε υψόμετρο τι θα πρέπει να κάνω;
Το τζετάρισμα ίσως σε παιδεύσει στην αρχή μέχρι να το βρείς, εμπειρικά και με συμβουλές/καθοδήγηση θα σε βοηθήσουμε. Καταρχήν ξεκινάς να το δουλεύεις όπως είναι και εαν είσαι ευχαριστημένος με το δούλεμα του. Αφου ζεσταθεί και το "ξεμπουκώσεις" πρέπει να δουλεύει καθαρά σε όλο το φάσμα στροφών.
Γενικά είναι ευαίσθητα στο jetting τα 2Τ κυρίως με την αλλαγή θερμοκρασίας αλλά μόλις το βρείς δεν θα έχεις ιδιαίτερο θέμα και η ρύθμιση που θα σε απασχολήσει κυρίως όταν πας βόλτα θα είναι του αέρα για τα χαμηλά.
Για το θέμα του υψηλού υψόμετρου (1500m +) θα το νιώθεις να δουλεύει πιο πλούσιο σε όλο το φάσμα τον στροφών οπότε θέλει άλλες ρυθμίσεις συνήθως πιο μικρό main, χαμήλωμα η θέση της βελόνας και ρύθμιση τον αέρα. Αλλά αυτό θα σε απασχολήσει εφόσον ξέρεις οτι θα κινηθείς σε υψόμετρο για αρκετή ώρα. Καλό είναι αφου καταλήξεις με το jetting να έχεις και ενα νούμερο μικρότερο main ζιγκλέρ για αυτέρ τις περιπτώσεις.


Επίσης με το 4Τ, έλεγχα όλες τις βίδες με το ροποκλειδο. Το ίδιο να κάνω και στο 2Τ;
Πρέπει να κουβαλάω μαζι μου ένα έξτρα μπουζί;
Δεν υπάρχει διαφορά νοοτροπίας μεταξύ τους σε αυτό το κομμάτι (ροπές), εννοείται οτι κάνεις το ίδιο βάση manual ανάλογα την βίδα.
Για το μπουζί καλό είναι να έχεις να για κάθε περίπτωση που συμβεί κάτι (απίθανο εφόσον είναι σωστό απο jetting).

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 27 Σεπ 2014
Δημοσιεύσεις: 334
Moto: FZ1000N - HUSABERG TE 250
Τοποθεσία: ΒΟΛΟΣ
Καλώς ήλθες στο club των 2stroke.
Ενα θα σου πω είδες ποτε κανένα αλισοπριονονο απο υλοτόμους να ειναι στην πέννα ή να του αλλάζουν ρυθμίσεις ειτε κόβει ξύλα στο κάμπο η στη πλαγιά απάνω?(εγω ποτε).Ο μπεργκος προχθές ξεκίνησε απο περίπου 80μ υψόμετρο στους γόνους και πήγε 1750 ούτε ρύθμιση ήθελε ούτε τίποτα και όργωνε μέσα στις πλαγιές και το φίλτρο απο πεντακάθαρο στο γυρισμό είχε μαυρίσει και γεμίσει φλωματα και χνουδια απο τα αγκάθια ,ούτε μπουκώματα ούτε καπνίλα ούτε τίποτα ,ξυριζε παντού και ο ήχος μες στις ρεματιές σου ανέβαζε την αδρεναλίνη.Καλη η συντήρηση ( για να μη παρεξηγηθώ ) αλλα το μανικιούρ πεντικιούρ ειναι για τα 4t :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow: :greetings-waveyellow:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Μαρ 2014
Δημοσιεύσεις: 1070
Moto: YZ250 LC
Τοποθεσία: Ιστιαία Ευβοίας
Εντάξει, εδω που τα λέμε εχει καποια διαφορά απο το ύψος της θαλασσας στα 1750μ, ειδικά με χαμηλό βαρομετρικό (Το αλυσοπρίονο το ρυθμίζουν πάντα οσοι κοβουν ξύλα μια στη θάλασσα μια στο βουνο, αλλιώς καίει και δεν κοβει), αλλα εγω πλέον τασσομαι υπερ των 2Τ σε θεματα συντήρησης.. Ακόμη και για το jetting που ειμαι της αποψης οτι πρέπει να το φτιάχνει ο καθένας μονος του για να καταλαβαίνει και τη διαφορά, απο την στιγμή που θα βγάλεις ακρη κ μετα εχει την χάρη του! Αν πρόκειται να πας σε αμμώδη εδάφη κ λασπη απο το να πας μονοπάτι με πέτρα.. Χειμώνας - Καλοκαίρι, κλπ.. Ψιλά γράμματα βεβαια που υπάρχουν αναλυτικά στο manual.
Επίσης αν μπορεί καποιος να συντηρήσει ενα 4Τ enduro μηχανάκι, για μενα ειναι λάθος να πάει σε 2Τ, γιατι χάνει το πιο ουσιαστικό κομμάτι της εξέλιξης των κινητήρων, δηλαδή το μεγαλύτερο φάσμα ωφέλιμων στροφων ανα σχέση.
Η τραγική διαφορά που κάνει τους περισσότερους να στρέφονται στα δίχρονα, αλλα ακόμη και τη γραμμη παραγωγής ειναι τα service που υπερέχουν με διαφορά!
Με 250-300Ε κανεις service σε ενα 2Τ 250 (κομβίο μπιέλας, τσιμούχες, εμβολο, φλάντζες) που ειναι τοσο εξελιγμένα πλέον (πχ KTM, BETA) που σπάνια θα χρειαστουν, σε αντίθεση με ενα πιεσμένο 4Τ που δεν χρειάζεται καν να πούμε..
Τα 2Τ ειναι πιο τσακπίνικα και δεν λένε ποτε οχι στο παρατεταμένο παιχνίδι (βλέπε trial), τα 4Τ βγάζουν χρόνους (πιστα, open enduro).


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 9739
Moto: ΚΤΜ EXC250 SIX DAYS 17
Τοποθεσία: ΚΟΠΑΝΗ-ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
andreasds έγραψε:
Ευχαριστώ Jimaras και εδώ γεννούνται τα παρακάτω ερωτήματα:

1. καλο λαδι μιξης
Τι εννοούμε καλό, θα ήθελα κάποιες απόψεις και προτάσεις, επίσης σε περίπτωση που το μοτο έχει δοχείο λαδιού, τοτε τι είδος λαδιού θα πρέπει να χρησιμοποιείτε:
Α. 2T premix ή
Β. 2T injector
Επίσης, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο όσα λάδια έχουν προδιαγραφές API TC & JASO FD
Μόνο λάδια με προδιαγραφές
2. ζεσταμα κινητηρα προτου ξεκινησεις για ενα υγιες nicasil
Ποσο χρόνο περίπου; Θα αλλάξει η ποσότητα καπνού της εξάτμισης ή κάτι άλλο;
Τα καλά λάδια η αλλαγή πιστονιού στις σωστές ώρες το προσεκτικό ζέσταμα εγγυάται μακροζωία

3.αλλαγη λαδιων κιβωτιου στην ωρα τους
By the book, επίσης τι λάδια;
Λάδια που να ταιριάζουν στο δικό σου κιβώτιο (μην ακούς σειρήνες ) δοκίμασε και κατέληξε ...

4. παντα καθαρο φιλτρο (αγορασε και δευτερο)
Υπάρχει κάποια άποψη για το φίλτρο που είναι με τρίγωνα σε όλο το εύρος του;
Το fuenewelp είναι επιστημονικό φίλτρο Best Buy

καλο τζεταρισμα και σταθμη καυσιμου (για να μην καις τα ακαυστα)
Πως επιτυγχάνεται αυτο; Όταν πηγαίνω σε υψόμετρο τι θα πρέπει να κάνω;
Υπάρχει και κιτ για υψόμετρο και καρμπυρατέρ άλλο αλλά σημαντικότερο είναι αφού ξέρεις που συνήθως κανείς βόλτες (μέχρι 1500) φτιάξε ανάλογα

αναρτησεις custom made στα μετρα σου
Το Α και το Ω, αυτο θέλει πολύ δουλειά.

θελει προσαρμογη ο τροπος οδηγησης στα διχρονα...
Περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ.
Είναι πιο ελαφριά σε αίσθηση λόγω λιγότερων κινουμένων μερών
Δεν θέλουν κόπο για να πάνε γρήγορα
Το σωστότερο για εμένα να πας σε μέρος που ξέρεις από οδήγηση με το πρώην μηχανάκι σου και ήξερες τι έκανες και να βρεις εκεί ένα τέμπο σταδιακά

Επίσης με το 4Τ, έλεγχα όλες τις βίδες με το ροποκλειδο. Το ίδιο να κάνω και στο 2Τ;
Ότι λέει ο κατασκευαστής
Πρέπει να κουβαλάω μαζι μου ένα έξτρα μπουζί;
Μπααααα τα νέα μότο είναι πολύ αξιόπιστα

_________________
ΟΣΟΙ ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΣΤΕΦΑΝΩΝΟΝΤΑΙ» [Ο Θεμιστοκλής, προς τους άτολμους και, λόγω της ατολμίας, πολλά προφασιζόμενους, νομιζόμενους, ηγέτες, πριν από τη νικηφόρα ναυμαχία της Σαλαμίνας] https://www.facebook.com/Jimaras-riding ... 417307099/" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 09 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1764
Moto: BETA RR 300 2stroke
Τοποθεσία: Αθήνα
Σου έχω και πως ρυθμίζεται το TPI ............

_________________
GET SERIOUS HAVE FUN


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2017 
Χωρίς σύνδεση
Number #1
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 15 Φεβ 2015
Δημοσιεύσεις: 2364
Moto: ΒΕΤΑ 300
Όπερ και εγένετο!!!!

@ Berg Μόλις οριμάσει το TPI θα μεταπηδήσω σίγουρα.

Πιστεύω τα βασικά είναι αυτά που έχουν γραφτεί παραπάνω και σας ευχαριστώ όλους.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω 100% είναι το Jetαρισμα, θα ήθελα να αναπτυχθεί λίγο παραπάνω.
Στο manual αναφέρει, ότι μπορεί να ανοίξει ο αέρας μια ολόκληρη στροφή και επιπλέον 0,75 για υψόμετρο.

Υ.Γ. Jimaras έκανα ακριβώς αυτά που έγραψες, Respect.....
θελει προσαρμογη ο τροπος οδηγησης στα διχρονα...
Περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ.
Είναι πιο ελαφριά σε αίσθηση λόγω λιγότερων κινουμένων μερών
Δεν θέλουν κόπο για να πάνε γρήγορα
Το σωστότερο για εμένα να πας σε μέρος που ξέρεις από οδήγηση με το πρώην μηχανάκι σου και ήξερες τι έκανες και να βρεις εκεί ένα τέμπο σταδιακά

Σήμερα δεν άντεξα και το πήγα για δοκιμή, είπα να κάνω 10 χιλιόμετρα να δω τι είναι το 300σια, τα 10 έγιναν 30 και τα 30 έγιναν 60. Ανέβασα και μερικά βιντεάκια που ακολουθούν.

Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος με το μοτό!!!! Το γκάζι θέλει πολύ προσοχή και συνήθεια, όπως είπε ο Λεωνίδας, μερικές εβδομάδες λοιπόν....

Οι αναρτήσεις έχουν θέμα, ένιωθα την μεταφορά ενέργειας στα χέρια μου και στα αργά σημεία ήταν λίγο ασταθές. Με το άνοιγμα του γκαζιού όλα μια χαρά, αλλά δεν μου έδινε την σιγουριά των Dal Soggio. Επίσης το πίσω σε ανηφορικά ήταν ελάχιστα ασταθές. Σίγουρα στο άμεσο μέλλον θα το παραλάβει ο Shock Master για τα DS.










_________________
Προσοχή στα φίδια!!!


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 27 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com