Τώρα είναι 14 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 36 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Νοέμ 2011
Δημοσιεύσεις: 173
Moto: KTM EXC 125
Καλησπερα παιδια θα ηθελα τις γνωσεις σε ενα μικρο θεματακι που ταλαιπωρει ολους τους κατοχους διχρονων μοτοσυκλετων.......τα βαθουλωματα στον θαλαμο διαστολης!!! :think: .Υπαρχει καποιος τροπος επαναφορας της εξατμισης??Φιλος ,ασχολουμενος με το αθλημα σοβαρα εδω και πολλα χρονια μου προτειναι κ το δοκιμασαμε να γεμισουμε στο σημειο που υπαρχει το βαθουλωμα στην εξατμιση και το βαλαμε σε καταψυξη.Επανειλθε απλα μας ανοιξε σε καποιο σημειο.Περιμενω ιδεες σας επι του θεματος :handgestures-thumbup:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3895
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
πλακα μας κανεις ?



































σιγουρα

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17162
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
για την λύση "κατάψυξη",
υπάρχει ολόκληρο θέμα,
http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... =80&t=1064" onclick="window.open(this.href);return false;

τώρα αφού το έχεις κάνει ήδη και έχει ανοίξει,
σε μηχανουργείο για κόλλημα αν είναι σε σημείο που μπορεί να γίνει και να μην ξανανοίξει.

Για θάλαμο διαστολής δίχρονων πάντως εγώ προτιμώ το φούσκωμα και όχι την λύση της κατάψυξης.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3895
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
αυριο θα του 'χω φωτορεπορταζ απ τη δικη μου

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Νοέμ 2011
Δημοσιεύσεις: 173
Moto: KTM EXC 125
οταν εννοεις ''φουσκωμα''με ποια μεθοδο??? :think:
ok katsanick περιμενω φωτο!!! :handgestures-thumbup:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 18 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 37
Moto: YAMAHA WR 200
Στο φούσκωμα ταπώνουν τη μια μεριά, στη άλλη μεριά συνδέουν ένα στόμιο με πίεση αέρα, ζεσταίνουν λίγο τη περιοχή που έχει το βαθούλωμα και με τη πίεση αέρα επανέρχεται και γίνεται σαν καινούργιο. Έτσι τουλάχιστον έκανε ένα μαγαζί και το είδα, αλλά πάνω κάτω έτσι πρέπει ναναι.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3895
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
λοιπον

πως ειπε κι φιλαρακος απο πανω ετσι εχει η δουλεια
βρισκεις το λοιπον τις ταπες η μπορεις και να τις φτιαξεις δεν ειναι δυσκολο για ενα μηχανουργειο κατεβασε τη φωτο σ ενα χαρτι και τις φτιαχνει
λοιπον συνεχιζουμε?..... α ναι τις ταπες
..ε νατες λοιπον
[ img ]

και μια αλλιως

[ img ]

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 03 Νοέμ 2011
Δημοσιεύσεις: 173
Moto: KTM EXC 125
ευχαριστω παιδια για την βοηθεια.katsanick πραγματικα απιστευτη η ''πατεντα''σου μενει μονο να βρω μηχανουργειο για να με βολεψει!!ξανα ευχαριστω...... :handgestures-thumbup:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3895
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
λοιποοον

αφου διαβασεις και δεις και φωτο ποιες βιδες βγαζουμε viewtopic.php?f=81&t=8559
(θα το εκανα αλλα μου τα πριξει το ιντερνετ αποψε)
παιρνεις την εξατμηση στο χερι και τις φορας τις ταπες
Α)πρωτα σφιγγεις το ενα κοματι επανω στη εξατμηση αυτο με την τρυπα και μετα βαζεις αυτο που ταπωνει και σφιγγεις,
το βελακι επισημαινει οτι εχω κανει εκει μια συρματασφαλιση γιατι οταν σφιγγεις τις δυο πεταλουδες "ερχεται" το αλλο κοματι προς τα εξω , εγω το εκανα και απο τις δυο πλευρες .
Πραγματικα δεν ξερω αν αντεχει χωρις το συρμα αλλα δεν ηθελα να το δοκιμασω.
ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΓΥΑΛΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ
Λοιπον αφου τελειωσεις μ αυτο ξεκινας και φουσκωνεις και φουσκωνεις τοσο, αναλογα τι πηγη θερμοτητας εχεις
Αν...εχεις μικρο φλογιστρο τοτε θες πολυ, μα πολυ πιεση εγω το κανω με τρομπα ποδηλατου εως το 120 φυσικα για μεγαλα βαθουλωματα.
Αν... εχεις φλογιστρο υδραυλικων σαν αυτο http://www.stereotiki.gr/store/index.ph ... ct_id=1962" onclick="window.open(this.href);return false;
τοτε πας στην αρχη με 20-25 πιεση και βαρια μεχρι τα 40
καλυτερα οτι κανεις να το κανεις καπου με λιγο φως για να βλεπεις το ποσο κοκκινο γινεται αν δηλαδη απο κοκκινο παει προς το κιτρινο θελει προσοχη να μην σκασει.
Δεν το εχω δοκιμασει με ασετιλυνη αλλα σιγουρα λογω θερμοκρασιας και πιεσης ειναι πιο περιπλοκα τα πραγματα απλα θελει εμπειρια την οποια δεν εχω
καλη επιτυχια

[ img ]

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 11 Σεπ 2010
Δημοσιεύσεις: 276
Moto: yamaha wr200
Τοποθεσία: θεσ/νικη
katsanick έγραψε:
λοιποοον

αφου διαβασεις και δεις και φωτο ποιες βιδες βγαζουμε viewtopic.php?f=81&t=8559
(θα το εκανα αλλα μου τα πριξει το ιντερνετ αποψε)
παιρνεις την εξατμηση στο χερι και τις φορας τις ταπες
Α)πρωτα σφιγγεις το ενα κοματι επανω στη εξατμηση αυτο με την τρυπα και μετα βαζεις αυτο που ταπωνει και σφιγγεις,
το βελακι επισημαινει οτι εχω κανει εκει μια συρματασφαλιση γιατι οταν σφιγγεις τις δυο πεταλουδες "ερχεται" το αλλο κοματι προς τα εξω , εγω το εκανα και απο τις δυο πλευρες .
Πραγματικα δεν ξερω αν αντεχει χωρις το συρμα αλλα δεν ηθελα να το δοκιμασω.
ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΓΥΑΛΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΣ
Λοιπον αφου τελειωσεις μ αυτο ξεκινας και φουσκωνεις και φουσκωνεις τοσο, αναλογα τι πηγη θερμοτητας εχεις
Αν...εχεις μικρο φλογιστρο τοτε θες πολυ, μα πολυ πιεση εγω το κανω με τρομπα ποδηλατου εως το 120 φυσικα για μεγαλα βαθουλωματα.
Αν... εχεις φλογιστρο υδραυλικων σαν αυτο http://www.stereotiki.gr/store/index.ph ... ct_id=1962" onclick="window.open(this.href);return false;
τοτε πας στην αρχη με 20-25 πιεση και βαρια μεχρι τα 40
καλυτερα οτι κανεις να το κανεις καπου με λιγο φως για να βλεπεις το ποσο κοκκινο γινεται αν δηλαδη απο κοκκινο παει προς το κιτρινο θελει προσοχη να μην σκασει.
Δεν το εχω δοκιμασει με ασετιλυνη αλλα σιγουρα λογω θερμοκρασιας και πιεσης ειναι πιο περιπλοκα τα πραγματα απλα θελει εμπειρια την οποια δεν εχω
καλη επιτυχια

[ img ]

το συρμα που εβαλες δεν κανει καθολου δουλεια,μηντο εμπιστευεσαι

_________________
ΣΚΟΝΗ ΠΕΤΡΕΣ ΛΑΣΠΗ ΟΛΗ ΜΕΡΑ......
ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΤΗΤΕΣ


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3895
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
οσοι το ειχαν χρησιμοποιησει μεχρι τωρα δεν ειχαν προβλημα και χωρις συρμα απλα εγω απο τη στιγμη που ειδα οτι σφιχνοντας το ερχονταν, του εβαλα συρμα (1,8συγκεκριμενα) επιπλεον και απο τις 2 πλευρες και πηγε μεχρι τα 120 χωρις να κανει κιχ.. σε παρακαλω. εχουμε φαει τα νιατα μας στη πατεντα :greetings-waveyellow:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 04 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 73
Moto: GG 250
πολυ ωραια πατεντα κι ευκολη. μπορεις να δωσεις καμια πληροφορια για το τι παχος εχουν οι πλακες;
οπως βλεπω την φωτο τις κοβω κανα 15αρι χιλιοστα τα μισοφεγγαρα κι 8 χιλιοστα οι πλακες;

επεσα καθολου κοντα; :mrgreen:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3895
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
virus έγραψε:
πολυ ωραια πατεντα κι ευκολη. μπορεις να δωσεις καμια πληροφορια για το τι παχος εχουν οι πλακες;
οπως βλεπω την φωτο τις κοβω κανα 15αρι χιλιοστα τα μισοφεγγαρα κι 8 χιλιοστα οι πλακες;

επεσα καθολου κοντα; :mrgreen:
καπου εκει πρεπει να ειναι, εξαλου και μεγαλυτερα να ειναι λιγο δεν τρεχει τιποτα,

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2011 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 04 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 73
Moto: GG 250
:handgestures-thumbup:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2011 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 25 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 192
Moto: EXC200
Τοποθεσία: ΠΙΤΣΟΥΝΙ CITY
κοιτωντας στο internet βρηκα κατι αναλογο απο αγγλια γυρω στα 50 ευρω...εδω βρισκει κανεις κατι αντιστοιχο σε παραπλησια τιμη..?


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 36 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com