Τώρα είναι 16 Αύγ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 36 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17166
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Πάγωνω weiss!!!

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 19 Δεκ 2016
Δημοσιεύσεις: 210
Moto: crf 450
Αρχηγός!!!! :clap:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 26 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 3895
Moto: EXC 250
Τοποθεσία: Αγρινιο
Τέλειο :bow-blue: :bow-blue:

_________________
Ρωτησανε εναν παλιο εντουρα για το τι ειναι εντουρο.
"Εντουρο ειναι να κρατας το στομα κλειστο και το γκαζι ανοιχτο..."


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Dirt-Bike.gr Racing Team Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 05 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 1495
Moto: KTM 250 EXC
Τοποθεσία: GARDEN CITY
Ωραίος ο Μάκης.... Αλλά εξήγησέ μου πως φουσκώνεις μόνο το σημείο που θέλεις και όχι όλη την εξάτμιση? Με το φλόγιστρο και την πίεση αέρα επικεντρώνεσαι μόνο στο σημείο που θέλεις. Εδώ πως γίνεται? Αν υπάρχει τσάκισμα σε νεύρο το φέρνει??


Merci

_________________
We 'll never ride alone.
Μπαμπά μην πέφτεις!!
"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ, ΤΟ ΑΓΓΟΥΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ"
(Γιώργος Παπαδάκης, Δημοσιογράφος)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2921
Ωραία πατέντα :handgestures-thumbup:

Όπως ρώτησε ο mitsos-ktm το ίδιο θέλω να ρωτήσω και εγώ, φαντάζομαι οτι απλά ζεσταίνεις το σημείο που θέλεις να ισιώσεις?

Πρόσεχε πολύ όμως καθότι το νερό δεν συμπιέζεται και το μέταλλο του χρησιμοποιημένου σαλίγκαρου είναι πιο "εύθραυστο" πιο σκληρό επειδή έχει ζεσταθεί-κρυώσει πολλές φορές στην ζωή του οπότε είναι πιο εύκολο να δημιουργηθεί ρογμή σε οποιοδήποτε σημείο. Για αυτό και χρησιμοποιούν αέρα όταν θέλουν να ισιώσουν θάλαμο me τοπικό ζέσταμα ενώ όταν θέλουν να δώσουν σχήμα στο μέταλλο χρησιμοποιούν νερό (hydroforming).

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μάιος 2018 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 13 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 81
Moto: klx 250 96
Δεν μπορεις να εστιασεις σε συγκεκριμενο σημειο με την πιεση νερου και παρατηρησα οτι ειναι αποτελεσματικο σε μεγαλυτερης εκτασης λακουβες. Στις μικρες σε διαμετρο δηλαδη μειονεκτει συγκριτικα με τον αερα οπου χρησιμοποιεις φλογα για να εστιασεις. Επισης η δικια μου ειχε δυο χτυπηματα πανω σε ραφες και διορθωθηκαν ικανοποιητικα.
Προφανως και υπαρχει πιθανοτητα να ραγισει/ανοιξει το μεταλλο σε καποιο χτυπημα/ραφη/νευρο αλλα φανταζομαι οτι ειναι ιδιες ειτε χρησιμοποιεις αερα ειτε νερο.
Η εξατμιση ολοκληρη δεν φουσκωνει και δεν παραμορφωνεται μαλλον γιατι λογω κυλινδρικης διατομης κατανεμει τις εσωτερικες δυναμεις οπως τα δοχεια πιεσης (εφελκυστικα κυριως) εκτος απο το χτυπημενο σημειο το οποιο και ισιωνει. Προφανως αν βαλεις υπερβολικη πιεση θα παραμορφωθει και η εξατμιση και θα γινει ζημια. Σκοπευω να προσθεσω μανομετρο για ελεγχο της πιεσης, οπως εχει και το hydraforce απο το οποιο και πηρα την ιδεα.


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 36 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Bing [Bot], Mike_16v και 6 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com