Τώρα είναι 24 Σεπ 2018

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 34 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Λάδωμα φίλτρου αέρα με σπρέι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17266
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Συνεχίζοντας το τόσο βασικό θέμα για το φίλτρου αέρα,
που αποτελεί μια τόσο απλή αλλά και νευραλγική επιμέλεια της μοτοσυκλέτας μας θα επαναλάβω,

"Καθαρισμός στο φίλτρο αέρα, λάδωμα και αντικατάσταση πρέπει να γίνεται μετά από κάθε έξοδό μας.
Ανάλογα τώρα των καιρικών συνθηκών και την σειρά μας στην ομάδα (που παίζει ρόλο στο πόση σκόνη ρουφάμε),
το "σε κάθε έξοδο" μπορεί να γίνει κάθε δύο εξόδους αν το τερέν δεν έχει σκόνη ή πολύ νερό και πάντα με τον παράγοντα ότι δεν πλένουμε την μοτοσυκλέτα μας με το φίλτρο αλλά με τάπα φίλτρου.
Αλλιώς σε κάθε έξοδο αντικαθιστούμε το φίλτρο αέρα με ένα καθαρό και σωστά λαδωμένο."

Μετά από τα θέματα για τον έλεγχο,

http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 60&t=19820" onclick="window.open(this.href);return false;

και τον καθαρισμό του φίλτρου,

http://forum.dirt-bike.gr/forum/viewtop ... 60&t=19811" onclick="window.open(this.href);return false;

εδώ θα αναπτύξουμε το λάδωμα του φίλτρου αέρα με ειδικό σπρέι για φίλτρα.

Αυτά που θα χρειαστούμε είναι :
-ένα καθαρό φίλτρο
-σπρέι για φίλτρο αέρα
-μια σακούλα
-χαρτί κουζίνας και καθαρή βενζίνη
[ attachment ]
20160618_164234.jpg [ 155.62 KiB | Προβλήθηκε 6924 φορές ]
Γυρνάμε το φίλτρο "τα μέσα έξω",
[ attachment ]
20160618_164336.jpg [ 128.22 KiB | Προβλήθηκε 6923 φορές ]
το "βάφουμε" με το σπρέι, προσοχή καλό "βάψιμο" στις ραφές.
[ attachment ]
20160618_164436.jpg [ 224.18 KiB | Προβλήθηκε 6922 φορές ]
το τοποθετούμε μέσα στην σακούλα και το γυρνάμε μέσα σε αυτή, τα "μέσα έξω".
[ attachment ]
20160618_164650.jpg [ 246.38 KiB | Προβλήθηκε 6930 φορές ]
[ attachment ]
20160618_164723.jpg [ 188.8 KiB | Προβλήθηκε 6915 φορές ]
το ζουλάμε και το τρίβουμε μέσα στην σακούλα ώστε να πάει το λάδι παντού και κυρίως να εισχωρήσει μέσα στο υλικό του φίλτρου,
[ attachment ]
20160618_164930.jpg [ 195.56 KiB | Προβλήθηκε 6929 φορές ]
εδώ θα ήθελα να σημειώσω ότι την σακούλα την χρησιμοποιούμε για να μην λερώνουμε τα χέρια μας, η διαδικασία μπορεί να γίνει και με πλαστικά γάντια ή και με τπτ απλά θα γίνουμε χάλια.

Συνεχίζοντας ελέγχουμε αν το φίλτρο έχει εμποτιστεί σωστά από το λάδι και διαπιστώνουμε ότι το βασικό σημείο που ενδιαφέρει δλδ οι ραφές έχουν χρωματιστεί και άρα είναι οκ,
οπότε ένα ακόμα εξωτερικό "βάψιμο" και στην συνέχεια ζούληγμα στο φίλτρο για να έχουμε ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.
[ attachment ]
20160618_165026.jpg [ 242.12 KiB | Προβλήθηκε 6922 φορές ]
[ attachment ]
20160618_165031.jpg [ 208.75 KiB | Προβλήθηκε 6927 φορές ]
[ attachment ]
20160618_165112.jpg [ 211.54 KiB | Προβλήθηκε 6921 φορές ]
[ attachment ]
20160618_165154.jpg [ 230.85 KiB | Προβλήθηκε 6922 φορές ]
Επιμελημένος καθαρισμός στο φιλτροκούτι, σωστή τοποθέτηση του φίλτρου και η μοτοσυκλέτη μας έτοιμη να "αναπνεύσει" στην επόμενη βόλτα της.
[ attachment ]
20160618_170902.jpg [ 184.42 KiB | Προβλήθηκε 6916 φορές ]
[ attachment ]
20160618_171323.jpg [ 174.41 KiB | Προβλήθηκε 6913 φορές ]
Καθαρίζουμε τα χέρια μας με λίγο χαρτί κουζίνας εμποτισμένο με καθαρή βενζίνα, έτοιμος και ο αναβάτης.
[ attachment ]
20160618_165252.jpg [ 198.46 KiB | Προβλήθηκε 6912 φορές ]
Σε περίπτωση πολύ υγρών συνθηκών, περάσματα ποταμιών κλπ,
κάποιοι βάζουν γράσο στην πατούρα του φίλτρου για καλύτερη στεγανοποίηση.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 352
Moto: yzf 450
ΘΑ διαφωνήσω μαζί σου σε ένα πράγμα , (περίμενα να τελειώσεις την όλη διαδικασία...)
έχοντας από το 2002 μόνο τρία μοτό αγοράσει μέχρι σήμερα, ένα wrf του 2001.
το 2007 ένα yzf 450του 2004, και τώρα ένα yzf του 2008 από το 2015.
Τα δύο πρώτα μοτό έκαναν στα χέρια μου από 520 ωρες λειτουργείας περίπου. και πωλήθηκαν σε αναβάτες που τα έχουν ακόμη μια χαρά.....
ΚΑΤΑΛΗΓΩ το πρώτο που δεν κάνεις είναι το λάδι από έξω, βάζεις μόνο από μέσα όχι πάρα πολύ απλά καλύπτεις την επιφάνεια και όντος το ζουλάς ώστε να πάει παντού. ο λόγος που το κάνεις αυτό είναι απλός η σκόνη μένει στο φίλτρο από την έξω πλευρά και σταματάει όταν φτάνει μέσα,το φίλτρο αναπνέει όπως πρέπει έχοντας το λάδι που χρειάζεται, η σκόνη δεν αναμιγνύετε με λάδια και φίλτρο από παντού μέσα έξω ώστε να γίνει τελείως χάλια , ξεπλένετε πανεύκολα μετά και καθαρίζετε πολύ σωστά . ΚΑΙ ΝΑΙ στην πατούρα βάζεις παντα σπρεύ η γράσο εφαρμόζει μια χαρά και δεν περνάει τπτ. το τελευταίο που σού διέφυγε και είναι σημαντικό όταν βάζουμε το φίλτρο στο μοτό μας καθαρό ποτέ δεν βάζουμε σε λειτουργία το κινητήρα αμέσως, αφήνουμε το λάδι που είναι στο φίλτρο να κάτσει διότι υπάρχει κίνδυνος να εισχωρήσουν σωματίδια λαδιού στον κινητήρα....

σορι αν σας κούρασα. (οι οδηγίες αυτές μου τις έχει δώσει ένας αναβάτης πανελληνίου επιπέδου κάποτε.)


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 352
Moto: yzf 450
Το φίλτρο έτοιμο για χρήση

[ img ]

στην πατούρα δεν έχω βάλει ακόμα..... το έχω πλύνει πάνω από 20 φορές από πέρισυ....και δεν ξέρω πόσες ο προκάτοχος του........

[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 28 Μαρ 2012
Δημοσιεύσεις: 1296
Moto: Sherco Trial 2.9
Και τι θα συμβεί αν εισχωρήσουν σωματίδια λαδιού (του φίλτρου αέρα προφανώς εννοείς) στον κινητήρα;;

_________________
http://www.fitnessblender.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 352
Moto: yzf 450
Allst@rf έγραψε:
Και τι θα συμβεί αν εισχωρήσουν σωματίδια λαδιού (του φίλτρου αέρα προφανώς εννοείς) στον κινητήρα;;
σε ένα τετραχρονο κινητηρα καλό είναι να μην εισχωρήσουν...... :naughty: και το χειμώνα αν ήμαστε σε αμμώδη τερέν του περνάμε από έξω ένα καλσόν ώστε να μην εισχώρηση η άμμος αυτό το έχει πει ο stefan σε ένα βίντεο που έιχα δει.... :-Dκαι μας το είχε επιβεβαιώσει ο δάσκαλος Χελιώτης


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17266
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Στο συγκεκριμένο θέμα περιγράφεται λάδωμα φίλτρου αέρα με σπρέι,
το γράφει και στον τίτλο.

Μελλοντικά θα γίνει και θέμα που θα περιγράφει λάδωμα φίλτρου με ρευστό λάδι και
ναι εκεί δεν χρειάζεται λάδωμα από έξω αφού το ρευστό λάδι φίλτρου εισχωρεί μέσα στο υλικό σε αντίθεση με το σπρέι.

Όλα τα παραπάνω έχουν δοκιμασθεί με το τεστ του λευκού χαρτιού μέσα στην φίλτροχοάνη και εδώ περιγράφονται τα καλύτερα αποτελέσματα.

Όσον αφορά το καλτσόν ή το ειδικό κάλυμμα φίλτρου για άμμο, όντως ισχύει όπως ισχύει και το ειδικής σύνθεσης φίλτρο για υγρές καταστάσεις.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 24 Αύγ 2013
Δημοσιεύσεις: 352
Moto: yzf 450
iatrodikastis έγραψε:
Στο συγκεκριμένο θέμα περιγράφεται λάδωμα φίλτρου αέρα με σπρέι,
το γράφει και στον τίτλο.

Μελλοντικά θα γίνει και θέμα που θα περιγράφει λάδωμα φίλτρου με ρευστό λάδι και
ναι εκεί δεν χρειάζεται λάδωμα από έξω αφού το ρευστό λάδι φίλτρου εισχωρεί μέσα στο υλικό σε αντίθεση με το σπρέι.

Όλα τα παραπάνω έχουν δοκιμασθεί με το τεστ του λευκού χαρτιού μέσα στην φίλτροχοάνη και εδώ περιγράφονται τα καλύτερα αποτελέσματα.

Όσον αφορά το καλτσόν ή το ειδικό κάλυμμα φίλτρου για άμμο, όντως ισχύει όπως ισχύει και το ειδικής σύνθεσης φίλτρο για υγρές καταστάσεις.
για το ιδιο λέμε με spray δεν χρειαζετε να πω πιο χρησιμοποιώ, φυσικά και το spray εισχωρεί μέσα όσο πρέπει. για να μην παρεξηγηθώ το να το καλύψεις και από έξω καλό του κάνει απλά όταν έχει σκόνη δεν πρέπει για τους λόγους που ανέφερα πιο πάνω. :handgestures-thumbup:


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2937
σας διαφευγει κατι, ολα αυτα τα φιλτρα διπλου σφουγγαριου (συγκεκριμενα twinair) επιτηδες το εξωτερικο μερος (λευκο) ειναι φτιαγμενο απο ποιο αραιες κυψελες ενω το εσωτερικο (πορτοκαλι) ειναι ποιο πυκνο ωστε να φιλτραρει καλυτερα οτι περναει απο το λευκο. οταν αφηνουμε χωρις λαδι το εξωτερικο τοτε μικροσωματιδια σκονης περνανε ευκολα στο εσωτερικο μερος οποτε και βρωμιζει/γεμιζει ποιο γρηγορα αρα εχουμε και περισσοτερες πιθανοτητες να περασει κατι στον κινητηρα μας. οταν ειναι πληρες λαδωμενο παροτι μπορει να μας φαινεται βρωμικο μετα απο βολτα εξωτερικα ο αερας συνεχιζει και περναει ανετα επειδη περναει αυτα τα δυο σταδια και διπλοφιλτραρεται οποτε εχουμε σιγουρο αποτελεσμα/προστασια και διαρκεια φιλτραρισματος με λιγοτερο ρισκο να περασει κατι. για αυτο και κατασκευαστες φιλτρων οπως η TwinAir συνηστουν εμποτισμο του φιλτρου σε λαδι και καλο ζουλιγμα/στραγγισμα ωστε να μεινει η σωστη ποσοτητα λαδιου στο φιλτρο και μετα η καθε στρωση να κανει σωστα την δουλεια του.

το λαδι μετα απο μερικες ωρες εξατμιζεται και αφηνει το λεπτο κολλωδες φιλμ που κανει ολη την δουλεια, κινδυνος απο μικροσωματιδια λαδιου του φιλτρου δεν εχουν κινδυνο να περασουν διοτι ειναι απλο, θα αναμιχθουν με το καυσιμο και θα καουν συντομα πρωτου καν το καταλαβουμε, για να παθει ζημια ο κινητηρας (μιλαμε για υδραυλικη στην ουσια) πρεπει να περασει μεγαλη/αρκετη ποσοτητα λαδιου και με την μια κατι το οποιο δεν υπαρχει περιπτωση να γινει με την ποσοτητα που ειναι εμποτισμενα τα φιλτρα μας. το σωστο ειναι μετα απο λαδωμα να το αφησουμε μερικες ωρες να εξατμιστει το λαδι και να μεινει το φιλμ του.

@ppatsil δεν θα διαφωνησω με το τι σου ειπε ο πανελληνιος αναβατης και καλα σου ειπε, διοτι αγωνιστικου επιπεδου αναβατες σε καθε προπονηση/αγωνα το καθαριζουν οποτε θελουν να βγαινει η μακα ευκολα και να μην στομωνει το φιλτρο για λογους αποδοσης του κινητηρα τους. για τους χομπιστες που δεν καθαριζουν το φιλτρο μετα απο καθε βολτα τοτε απλα δεν ρισκαρεις να μην το λαδωσεις σωστα.

@Πετρο στην προτελευταια φωτο το φιλτρο σου φαινεται περιμετρικα αλαδωτο εξωτερικα τουλαχιστον, προσεξε το :handgestures-thumbup:

προσωπικη μου αποψη, σωστο λαδωμα μεσα-εξω με σπρει και σωστο στιψιμο/απλωμα να παει παντου, 2 λογοι - μεγαλυτερη διαρκεια φιλτραρισματος (σε ιδιες συνθηκες περισσοτερες ωρες λειτουργιας κινητηρα) και δεν ρισκαρεις τον κινητηρα σου. το σπρει ειναι ποιο πρακτικο αλλα θελει ποσοτητα και μετα μαλαξεις για να απλωσει σωστα και εσωτερικα οπου ειναι το κρισιμο σημειο.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2904
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
θα συμφωνισω με τον Byron εν μερη
Προσωπικα τα λαδωνο μονο εσωτερικα και σε συνθηκες αγωνα με πολυ σκονη (scramble) απλα βαζω και δευτερη προστασια
Το προβλημα ειναι στην στεγανωποιηση του φιλτρου στο φιλτροκουτι (υπαρχουν ειδικες φλατζες ) και το γρασσο που κανουν εξαιτερικη δουλεια ,και στην εισαγωγη με το φιλτροκουτι (απο εκει εχω δει να περνουν πολλα μπαζα ) καλο ειναι να αλλαζουμε την σφουγγαρενια φλαντζα αν υπαρχει η να το κλεισυμε με σιλικωνη
Τα δυο αυτα σημεια θελουν ιδιαιτερη προσοχη
Τελος τα φιλτρα δεν ειναι για μια ζωη θελουν συχνα αντικατασταση ειδικα αν τα πλενουμε με χημικα (προσωπικα τα πλενω με σαμπουαν φιλτρου ) για τι τα χημικα μπορει να εχουν καλυτερο αποτελεσμα αλλα καταστρεφουν και το φιλτρο
Τελος σε καθε προπονηση ειδικα καλοκαιρι η σε συνθηκες λασπης το φιλτρο θελει αλλαγη
Ενα μπουλομενο φιλτρο ασχετα με το αν θα περασει την βρωμα μονο καλο δεν κανει στον κινητηρα και φυσικα σε καθε αλλαγη καθαρισμα και το φιλτροκουτι
Καλο ειναι να υπαρχει ταπα ωστε να το πλενουμε με νερο παρα με βενζινες και αλλα χημικα γιατι καταστρεφουμε το πλαστικο


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 17 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 627
Moto: ktm 175 με λιγο απο honda :P
xantia , ppatsil
:handgestures-thumbup:

εκτός από τα cage μπορείς να πάρεις /φτιάξεις και εισαγωγή loudmouth για ευκολία και προστασία.

:greetings-waveyellow:

_________________
Δημήτρης


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17266
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Byron έγραψε:

@Πετρο στην προτελευταια φωτο το φιλτρο σου φαινεται περιμετρικα αλαδωτο εξωτερικα τουλαχιστον, προσεξε το :handgestures-thumbup:
το silcolene δεν "δείχνει" πάνω στο εξωτερικό ειδικά το άσπρο "αραιό" αφρώδες, το διαπερνάει και αυτό είναι το ζητούμενο, αφού φαίνεται να φτάνει στο πορτοκαλί εσωτερικό στρώμα.

Είναι εντελώς λαδωμένο και ελεγμένο με χέρι και μάτι,
επίσης όπως έγραψα το φωτοεπορτάζ έγινε με πλήρη γνώση της ευθύνης και της σοβαρότητας της συγκεκριμένης εργασίας, αφού μετά από κάθε αλλαγή, έκανα το πείραμα του λευκού χαρτιού στην φιλτροχοάνη,
δλδ σκούπιζα εσωτερικά χοάνη με λευκό χαρτί κουζίνας για να ελέγξω αν έχει περάσει κάποια ποσότητα βρωμιάς.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 17266
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
xantiasupermoto έγραψε:
Το προβλημα ειναι στην στεγανωποιηση του φιλτρου στο φιλτροκουτι (υπαρχουν ειδικες φλατζες ) και το γρασσο που κανουν εξαιτερικη δουλεια ,και στην εισαγωγη με το φιλτροκουτι (απο εκει εχω δει να περνουν πολλα μπαζα ) καλο ειναι να αλλαζουμε την σφουγγαρενια φλαντζα αν υπαρχει η να το κλεισυμε με σιλικωνη
Τα δυο αυτα σημεια θελουν ιδιαιτερη προσοχη
Αυτή η στεγανοποίηση είναι το μεγάλο μου άγχος,
την ελέγχω πάντα αλλά...
πώς θα καταλάβεις αν είναι για αλλαγή και αν την στεγανοποιήσεις με σιλικόνη πως την αλλάζεις μετά?

Μίλα μας για τις ειδικές φλάντζες, δεν το έχω ψάξει αλλά και πως την αλλάζεις?

Στην παρακάτω φωτογραφία δείχνω με τα τοξάκια το σημείο που καταλαβαίνω ότι εννοείς...σωστά?


Συνημμένα:
[ attachment ]
20160618_170902.jpg [ 177.72 KiB | Προβλήθηκε 6559 φορές ]

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2904
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
δεν λεω αυτο το σημειο αλλα το εξωτερικο μεαξυ φιλτροκουτιου και εισαγωγης εκει βαζουμε σιλικονη


Συνημμένα:
[ attachment ]
IMG_0877.JPG [ 75.27 KiB | Προβλήθηκε 6544 φορές ]
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση

Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008
Δημοσιεύσεις: 2904
Moto: CRF250 RMZ250 YZ125
Τοποθεσία: ΛΑΓΟΝΗΣΙ
φλατζα εισαγωγης αυτοκολλητη απιστευτη δουλεια


Συνημμένα:
[ attachment ]
$_57.JPG [ 41.81 KiB | Προβλήθηκε 6527 φορές ]
Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2016 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014
Δημοσιεύσεις: 2937
Μπαινει ενδιαμεσα κολαρου-φουσκα εισαγωγης και φιλτροκουτι για καλυτερη σφραγιση, την σιλικονη την βαζεις μια φορα, ειναι σημειο που δεν ασχολησε για την ζωη της μοτο εκτος εαν χρειαστει να αλλαξεις φουσκα η φιλτροκουτι. Η σιλικονη παντος ξεκολαει με καθαρη βενζινη και λιγο υπομονη.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 34 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα 1 2 3 »

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com