Τώρα είναι 19 Οκτ 2018, 17:13

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00




Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 37 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3
Συγγραφέας Μήνυμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2017, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17419
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
τα φρεζάτα άλλεν τα θεωρείς πιο εύκολα στο άνοιγμα από τα φρεζάτα σταυρό?
Επίσης τι άλλεν τριάρι για Μ4?

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Δεκ 2017, 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
Δεν έχω ψάξει για τις διαφορές τους (σταυρό vs allen) οπότε δεν γνωρίζω, θεωρώ για την συγκεκριμένη εφαρμογή οτι και να μπεί δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Επέλεξα άλλεν διότι υπήρχε στην συγκεκριμένη διάσταση ενώ οι σταυρωτές έβγαιναν σε μακρυά διάσταση και δεν ήθελα να κόβω. Επίσης μπορείς να τις αντικαταστήσεις με γνήσιες απλά για ευκολία έβαλα αυτές που τις βρήκα γρήγορα απο κατάστημα.

Θα τσεκάρω διάσταση άλλεν και θα σου πω για το Μ4.

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2017, 07:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
Το αλλεν κεφαλι στην Μ4 ειναι 2,5mm τελικα, οχι 3.

[ img ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2017, 10:05 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 14:24
Δημοσιεύσεις: 17419
Moto: BETA 250 RR
Τοποθεσία: Ν.Smirni
Byron έγραψε:
Το αλλεν κεφαλι στην Μ4 ειναι 2,5mm τελικα, οχι 3.

[ img ]
Βάλε το στο τσαντάκι σου γιατί ακόμα και εγώ δεν το κουβαλάω.

_________________
Η φυγή δεν είναι νίκη, τ’ όνειρο είναι τεμπελιά, και μόνο το έργο μπορεί να χορτάσει την ψυχή και να σώσει τον κόσμο.
[ img ]


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2017, 10:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
:lol:

Δεν ηταν για το δικο μου, σε ενα scootera εγινε η επισκευω αυτη.

Εαν ηταν για μενα θα εβαζα σταυρό η ακομα και ισια για τον λογο που εννοεις ;)

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Δεκ 2017, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 03 Σεπ 2009, 22:44
Δημοσιεύσεις: 453
Moto: Build To Get Wild
Τοποθεσία: Ανω Παρταλι
iatrodikastis έγραψε:
τα φρεζάτα άλλεν τα θεωρείς πιο εύκολα στο άνοιγμα από τα φρεζάτα σταυρό?
Επίσης τι άλλεν τριάρι για Μ4?
Εάν είναι για βιδάκια εξαέρωσης ανάρτησης δεν υπάρχει διαφορά, άλλωστε δεν σφίγγεις και πολύ.
Εάν είναι για κάτι άλλο που απαιτεί παραπάνω σφίξιμο άλλεν.
Εάν άλλεν φρεζατη Μ4 τότε θελει πολύ προσοχή γιατι με λιγο σφιξιμο παραπάνω είναι πολύ εύκολο να καταστρέψεις την φωλιά του κλειδιού άλλεν (2,5mm) με συνέπεια να δυσκολευτείς να την ξεβιδώσεις, ειδικά εάν είναι ανοξείδωτη.

Εάν η προηγούμενη περίπτωση τότε καλύτερα torx .
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των βιδών torx σε σύγκριση με τις allen ( ειδικά στα μικρά νουμερα) είναι ότι είναι λιγότερο ευαίσθητες στις παραμορφώσεις από υπερβολικό σφίξιμο.

_________________
Always expect the unexpected............Chief Inspector Clouseau.


Κορυφή
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Ιαν 2018, 14:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: 06 Φεβ 2014, 22:54
Δημοσιεύσεις: 2995
Μια άλλη μέθοδος για την δημιουργία μικρών σπειρωμάτων σε μαλακά μέταλλα όπως αλουμίνιο, μπρούτζο μέχρι μαλακό ατσάλι είναι τα form taps όπου χρησιμοποιούν την τεχνική διαμόρφωσης αντί κοπής. Είναι πιο ανθεκτικά-δυνατά αφού δεν αφαιρούν υλικό, αλλά συμπιέζουν το ίδιο, οπότε σε μικροσκοπικό επίπεδο είναι πιο ενισχυμένο το σπείρωμα στο συγκεκριμένο σημείο. Επίσης είναι πολύ βολικά σε σπειρώματα που είναι τυφλά διότι δεν δημιουργούνται γρέζια.

Όποιος χρησιμοποιήσει form taps να γνωρίζει οτι θα χρειαστεί ειδικά τρυπάνια (για την αρχική τρύπα) με συγκεκριμένη ειδική διάσταση για το κάθε σπείρωμα που θέλει να φτιάξει. Επίσης καλό είναι να χρησιμοποιήσουμε το σωστό λιπαντικό για αυτη την εφαρμογή, υπάρχουν ειδικά λιπαντικά για την δημιουργία σπειρωμάτων. Χωρίς λιπαντικό είναι πολύ επίφοβο να σπάσει το εργαλείο καθότι οι δυνάμεις είναι πολύ μεγαλύτερες σε σχέση με τα απλά κολαούζα και οι τριβές που δημιουργούνται είναι πολύ μεγαλύτερες.

Τα κατά είναι το κόστος τους, ο περιορισμός στα μεγέθη, απαιτείται ειδικό τρυπάνι συγκεκριμένης διαμέτρου που δεν είναι ευρέως διαθέσιμο στο εμπόριο και δεν μπορούν να εφαρμοστούν σε σκληρά μέταλλα.


info's & videos
https://www.thefabricator.com/article/p ... to-success" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.natool.com/blog/2016/07/cut ... rming-taps" onclick="window.open(this.href);return false;
http://balax.com/sites/default/files/Th ... utting.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=sBihPzpfijA" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.youtube.com/watch?v=Y0R161ybHYE" onclick="window.open(this.href);return false;

[ img ]

Εδώ βλέπουμε σε μοριακό επίπεδο πως το μέταλλο έχει διαμορφωθεί χρησιμοποιόντας forming taps με την συμπίεση των μορίων (φωτό δεξιά) και στην αριστερή είναι με κοπή.

[ img ]
[ img ]

_________________
Homo Kaminius la Grezius


Κορυφή
Τελευταίες δημοσιεύσεις πριν από:  Ταξινόμηση κατά  
Δημιουργία νέου θέματος  Απάντηση στο θέμα  [ 37 δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στη σελίδα « 1 2 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC+02:00


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Μετάβαση σε: 

Δημιουργήθηκε από phpBB® Forum Software © phpBB Limited

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com